Doe moeilijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:26 schreef PhalanX het volgende:
[..]
natuurlijk... we hadden hier ooit een lijstje:
Leeftijd?
Geslacht?
Locatie?
Kosher?
dat soort fratsen... maar dan uitgebreider.
Gefeliciteerd met je verjaardag morgen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:32 schreef GenusButeo het volgende:
Doe moeilijk.
Vooruit, enige basale weetjes: ik word morgen 21, wonende te Den Haag, 100 % halal, single, student en zo homo als wat.
"Het waren twee fantastische dagen."?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Decadent, hoor. Waarschijnlijk zou ik slechts een boekenbon van 20 euro krijgen.
Wat studeer je?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Doe moeilijk.
Vooruit, enige basale weetjes: ik word morgen 21, wonende te Den Haag, 100 % halal, single, student en zo homo als wat.
wat ben je nieuwsgierig vandaagquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:36 schreef PhalanX het volgende:
Welkom in [homo] wat wil je weten over wie?
Dankjewel! Ik peer 'm. Dag.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag morgen.
en wat ga je doen dit weekend, nog dates of zoquote:
nee, misschien poolen met friendsquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en wat ga je doen dit weekend, nog dates of zo
geen geflirtquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, misschien poolen met friends
Ik ben ook heel poetisch opgevoed in het Turksquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
De g met een boogje? Nee, dat wordt een héle zachte g, zodanig dat het wel bijna op een h lijkt. Het is bijvoorbeeld 'doğum günün kutlu olsun', maar die ğ hoor je amper.
Am, yarak.Poëtisch, hoor. Afijn, je kent dus de standaard termen. Da's ook wel wat.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:36 schreef Peter het volgende:
[..]
"Het waren twee fantastische dagen zes fantastische maanden."?
Literatuurwetenschap in Leiden.quote:Wat studeer je?
Kan je al gedichten van Pir Sultan Abdal citeren? Anders ben je er nog niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook heel poetisch opgevoed in het Turks
Hallo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:24 schreef GenusButeo het volgende:
Homo's! Een homotopic! Waarom stuit ik hier nu pas op?
Overdag slapen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Vannacht ruim 10 uur geslapen, vandaag overdag weer bijna 6 uur. Ik voel me helemaal niet (nog) ok.
Hij geeft toe dat ie konthaar heeft...quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:46 schreef Steve het volgende:
Waarom heeft niemand nog om foto's gevraagd?Hoe on-FOK!s van jullie.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij geeft toe dat ie konthaar heeft...
Interessante bewoordingquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef Vlarp het volgende:
Zo, tering drukke dag op werk, ziekenhuis bezoek en nu op naar Rotterdam om het resultaat in het toilet te bekijken.
Ik ben er klaar mee voor vandaag, wil naar bed
quote:
leuk kado van nankinky. Maar nu geen msn aktief op pc of foonquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:53 schreef wonderer het volgende:
Ja, wat wil je er anders mee doen?
En ruim jij dat MSN virus van je eens op
vertraging van meer dan 1 uur en geen zicht op vertrek uit den boschquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:27 schreef Stroekie het volgende:
raad eens wat ik nu heb ?
morgen pc cleanenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
leuk kado van nankinky. Maar nu geen msn aktief op pc of foon
ik was vanmiddag wel blij met met vertraging, kon daardoor nog net met de trein mee waardoor ik de andere trein ook nog kon halen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vertraging van meer dan 1 uur en geen zicht op vertrek uit den bosch
...quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij geeft toe dat ie konthaar heeft...
meute rent hier al 2 uur van het ene perron naar het andere maar geen trein of bus richting ossquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik was vanmiddag wel blij met met vertraging, kon daardoor nog net met de trein mee waardoor ik de andere trein ook nog kon halen.
Nja blote mannen in een aanprijzing voor de zomercollectie is nog logisch inderdaad... maar als iedereen in de winter zo gaat rond lopen zoals die kerels in die film, dan heeft iedereen et behoorlijk koud!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom vind ik het dus idd ook stom. Ik bedoel, niks tegen naakte mannen, maar dit slaat gewoon nergens opLaten we dan ook het nieuws p[resenteren door naakte mannen!
O, dat bestaat al, naked news.
Wat ik bedoel is: Wat een onzingezeik over beginnende modellen die niet naakt durveen. Waarom zou je naakt gaan als je de wintercollectie aan moet prijzen?! Wat heeft een naakte vent nou voor toegevoegde waarde? Dan denk ik niet: Gih laat ik de kleding vaan YSL kopen, ziet er goed uit die vent.
wrom nie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat die skank hier z'n face niet meer durft te laten zien hahahaha
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:12 schreef Vlarp het volgende:
Omdat we 'm een beetje belachelijk hebben gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |