ben je nu weer met bonnie buiten met flessen wezen spelen ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Tublo is so last October! Toen die bitch dacht dat ze net zo hot was als Hannah Montana!
Ik denk met my bro' naar de PCD's, fuckheads!quote:
HIW?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:29 schreef MisterO het volgende:
Ik haat jullie allemaal!!
Oh wacht nu doe ik iemand anders na
Hot piece of ass, als ik niet into cocks was dan had ik die bitch al lang getapped... zei is zo amazing.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:29 schreef Ang3l het volgende:
Ja die dolls crack me up, zo fucking hot bitches!
Maar ik hou ook van Tori Amos!
die bitches hebben mij niet eens uitgenodigd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk met my bro' naar de PCD's, fuckheads!
Hoe is het met je vriendje? Heb je 'em al gebanged?quote:
Nee, ik had er met Jorge over maar die zei dat ik beter nog een paar days daarmee kon wachten, hahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:32 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendje? Heb je 'em al gebanged?
oh my god you cunt,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, ik had er met Jorge over maar die zei dat ik beter nog een paar days daarmee kon wachten, hahaha
Spoelt Jorge nou onderhand? Die skank is echt nasty, OMFG!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, ik had er met Jorge over maar die zei dat ik beter nog een paar days daarmee kon wachten, hahaha
Als hij echt helemaal in love is met me dan blijft hij wel bij mequote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:35 schreef PhalanX het volgende:
[..]
oh my god you cunt,straks ben je 'em kwijt
Fucking hell, de sling flikkerde net van het plafond af, vim all over the place nu.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:32 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendje? Heb je 'em al gebanged?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Fucking hell, de sling flikkerde net van het plafond af, vim all over the place nu.
OMFG hilarius! You dumb bitch.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef Steve het volgende:
Fucking hell, de sling flikkerde net van het plafond af, vim all over the place nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |