Liever Mieke?quote:
Ik moet niksquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:23 schreef PhalanX het volgende:
Je moet Mike zijn! We zijn allemaal Mike in dit topic!
Kutje, zit je me weer te bashenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:36 schreef PhalanX het volgende:
hey bitch, nog lekker aan de vim gezeten?
You know it! Face down ass up, laatst nog met pedro en eduardo, you jealous dickless tranny!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:40 schreef MisterO het volgende:
Kutje, zit je me weer te bashen![]()
take it or leavee ittt
O hot bitch, dat wil toch iedereen?quote:
Coke. En zoiets als Jif.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef MisterO het volgende:
Wat is vim eigenlijk?
wil ik het wel weten...
Vim is helemaal fa---fab---fabulus nee fabolous.... fabulious! Dan ziet je ster zelfs sterren!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef MisterO het volgende:
Wat is vim eigenlijk?
wil ik het wel weten...
Hmmz.. neej!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hot bitch, dat wil toch iedereen?
Hier, neem wat vim. It majght change yoor mind!
Maar die dum itch luisterde niet, dus Ricky en ik met de vimneus naar de emergency room.... cracked up bitchesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:01 schreef PhalanX het volgende:
Ik zeg zo tegen de Bitch: Bitch je moet geen GHB meer doen, want GHB is zooo last year!
Let's agree to disagree!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:02 schreef MisterO het volgende:![]()
Julle hot bitches weten niet waar jullie het over hebben!
hahaha stupid cunt is het ook! Vanavond weer op de band met Salvador!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar die dum itch luisterde niet, dus Ricky en ik met de vimneus naar de emergency room.... cracked up bitches
Maar je bent dan toch ook een one-trick-ponyquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hot bitch, dat wil toch iedereen?
Hier, neem wat vim. It majght change yoor mind!
OMG I shit my sheets, so funny!quote:
Karen Walker: 'I rented us a videoooo'quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:11 schreef Stroekie het volgende:
en komende zomer lopen tmm en ik hand in hand in de st annastr te nijmegen over de finish van 4 daagse
Nee Tublo is so last October! Toen die bitch dacht dat ze net zo hot was als Hannah Montana!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef PhalanX het volgende:
Oh jij sassy bitch, jij had toch iets met Tublo?
nee duplo joe smart esquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef PhalanX het volgende:
Oh jij sassy bitch, jij had toch iets met Tublo?
Hannah Montanaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Tublo is so last October! Toen die bitch dacht dat ze net zo hot was als Hannah Montana!
stond ik daar in m'n hello kitty nachthemdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Tublo is so last October! Toen die bitch dacht dat ze net zo hot was als Hannah Montana!
nee joh, clair is mijn beste vriendin. Bij haar kan ik met een gerust hart met wat guys op een stapel autobanden duiken. Niet te filmen zo leukquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:14 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hannah MontanaLindsay is mijn soulmate, that slut is hawt! We deden laatst samen wat meth op de plee van het Hilton.
krystle carrington is mijn heldquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:17 schreef PhalanX het volgende:
Jullie zijn echt zulke drama queens! Jullie hebben zeker weer reruns gekeken van Dynasty
Ja maar als ik in NL ben ben ik straight en date ik Elize!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee joh, clair is mijn beste vriendin. Bij haar kan ik met een gerust hart met wat guys op een stapel autobanden duiken. Niet te filmen zo leuk
Bitches :[) niemand heeft die film gezien, die ligt verstopt achter de kassa van de jamin!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:22 schreef PhalanX het volgende:
autobandenmemory lane
Those were the dayz, getting boond by Bastian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |