Too stupid to shit? Die lakens zagen er echter anders uit!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:40 schreef PhalanX het volgende:
fenk god dat de echte mike too stupid to shit is en nooit terugleest
Nooit gehoord van anal leakage, you sassy cunt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:42 schreef Ang3l het volgende:
Too stupid to shit? Die lakens zagen er echter anders uit!
alldays that old bitchquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:55 schreef Vlarp het volgende:
Stroekie fucking killed the topic hahahahahahaha
Het waren nasty Marokkaanse skanks, ik werd er echt niet hot van!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef PhalanX het volgende:
Waren ze hot? My god ik zou echt niets gedaan kunnen krijgen met hot boys klussing in my house.
Hebben ze jouw ook meteen gedaan?
Brown bitches zijn hot, met van die hairy backs. Oh my god you dumb cunt, je moet ze deze kant opsturen de next time.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:29 schreef Vlarp het volgende:
Het waren nasty Marokkaanse skanks, ik werd er echt niet hot van!
Hey, dat weet ik niet, dumb bitch!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:31 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Brown bitches zijn hot, met van die hairy backs. Oh my god you dumb cunt, je moet ze deze kant opsturen de next time.
Mischien kun je daddy en son tegelijk doen hahahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het waren nasty Marokkaanse skanks, ik werd er echt niet hot van!
Maar 1 told me dat hij kinderen had, misschien heeft hij wel een hot son! hahahahaha
O hell no!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Mischien kun je daddy en son tegelijk doen hahahaha![]()
Laatst een filmpje van gezien, te weird
Kunnen we er niet een foursome van maken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:35 schreef PhalanX het volgende:
wat spreken we by the way af voor komend weekend? Aangezien we Steve gaan bangen?
nasty slut, I love the way you thinks.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:45 schreef Vlarp het volgende:
Kunnen we er niet een foursome van maken?
Ik hou wel van die nasty gangbangs!
quote:
denk het nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Die cunt ligt vast erg face down ass up.
Maar Ang3l doet toch alleen kissing hot boys?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Die cunt ligt vast erg face down ass up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |