Prachtig liedje ookquote:
Was me niet eens opgevallen..quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:06 schreef MaxC het volgende:
[..]
Prachtig liedje ookAstair - Matt Costa
Idd...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Johnny Blaze op 11-02-2010 20:42:18 ]
Thanks for letting us knowquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:10 schreef Johnny Blaze het volgende:
Zowel chuck/hannah als sarah/shaw zullen niet lang duren, Volgende ep is al de laatste ep met Kristen Kreuk en paar eps daarna de laatste van Brandon Routh
Gelukkig haalt hij dat ook maar van Wikipedia of imdb of iets dergelijks, en wil het dus alleen maar zeggen dat van verdere afleveringen nog niet de hele castlist bekend isquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gelukkig haalt hij dat ook maar van Wikipedia of imdb of iets dergelijks, en wil het dus alleen maar zeggen dat van verdere afleveringen nog niet de hele castlist bekend isOp imdb staat ze inmiddels ook al bij aflevering 9 iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen van Brandon Routh is het nog niet zeker in hoeveel afleveringen hij nog speelt.
En dus niet volgende week zoals je eerder zei. Verder was het punt dat je dit soort dingen in een spoiler moet zetten, niet iedereen wil dit weten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:35 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Van Kristen Kreuk is het al zeker hoor, haar laatste aflevering wordt op 1 maart uitgezonden.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:40 schreef Johnny Blaze het volgende:
ff goed lezen, ik zei niet volgende week, ik zei volgende ep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, meestal merk ik die verwijzingen niet echt maar nu lag het er wel erg dik bovenopquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:55 schreef Witchfynder het volgende:
Chuck die tegen Hannah zegt dat hij Brandon Rouths karakter maar een "superman type" vindt.
Idd. Begin hem nu al wel irritant te vindenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:02 schreef Professional het volgende:
Hmm kunnen beter Hannah erin laten en Shaw dumpen, voegt niet echt wat toe
Ik vind het wel tof dat ie Chuck pusht om gewoon een spion te worden in plaats van een watje met een intersect.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd. Begin hem nu al wel irritant te vinden.
Met z'n irritante Superman-hoofdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd. Begin hem nu al wel irritant te vinden.
Oh, hij blijkt ook daadwerkelijk Superman gespeeld te hebben. Daar kom ik nu pas achterquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Met z'n irritante Superman-hoofd![]()
. Shaw is inderdaad een gayfag.
Verder een aardige aflevering. Morgan en Ellie.
Volgens wikipedia.quote:It was announced on May 17, 2009 that Chuck had been renewed for a 13 episode third season, with NBC reserving the option of nine more episodes. Production for the third season began on August 6, 2009. On October 28, 2009, NBC added 6 more episodes to the third season which brings the season total to 19.
The Wire zou ik dan doenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:04 schreef n0ir het volgende:
kut olympische spelen
Moet ik weer een oude maar toch goede serie vinden om te kijken.
Misschien maar 's The Wire en The Shield proberen.
Je zou ook eens een weekje wat anders kunnen gaan doen dan een serie kijken? OS volgen, carnaval vieren of een weekje wat anders leuks doen?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:04 schreef n0ir het volgende:
kut olympische spelen
Niet zo gek doenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je zou ook eens een weekje wat anders kunnen gaan doen dan een serie kijken? OS volgen, carnaval vieren of een weekje wat anders leuks doen?
The Wire.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:04 schreef n0ir het volgende:
kut olympische spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, mijn cock sprong op van genoegen bij dat eindebij wijze vanquote:Op maandag 22 februari 2010 15:56 schreef Mr.Silencer het volgende:
Het einde van The OC seizoen 3.
De Ryan en Marissa verhaallijn, aangezien Marissa ook z'n cock tease kon zijn.
true that. Dat hele Sarah/Chuck gedoe is gewoon niet leuk meer en hebben ze nu te lang doorgetrokken. Het is bijna een soapserie nu.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:57 schreef MaxC het volgende:
Kut kut kut Chuck, Hannah was net zo leuk en Chuck-Sarah ben ik ook zat
Doe maar niet, daar is ze echt heel irritant.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:34 schreef IrfieJ het volgende:
wat ongelooflijk mooie meid is die Kristin Kreukzo er bijna smallville van gaan kijken
Volgende ep is morgan er weer en dan...quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:35 schreef Professional het volgende:
Had graag meer gezien van Hannah, nu krijgen we weer dat Sarah en Chuck geneuzel wat al drie seizoenen aan de gang is. Sarah weet natuurlijk ook niet wat ze wil en daar wordt weer hele verhaallijn omheen gedraaid.
Morgan was inderdaad spoorloos deze aflevering.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:43 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Volgende ep is morgan er weer en dan...Jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:33 schreef Tegan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb officieel een hekel aan hem. Humorloze personage.. blijft niet lang hoop ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:34 schreef Mirel het volgende:
Shawn is een leuke toevoeging want hij pusht Chuck telkens.
Het is een goede rol (/goed geacteerd), zelden zo'n figuur gezien dat je gewoon wilt slaan als je hem op tv ziet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:19 schreef Merkie het volgende:
Puike aflevering. Ik vind Lester wel grappig trouwens.
Ben er ook geen fan van.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb officieel een hekel aan hem. Humorloze personage.. blijft niet lang hoop ik.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:58 schreef Ritmo het volgende:
Jammer dat het een beetje soap-achtig wordt soms. Nu weer opeens Casey met een Ring(?)-verleden.
Huh? Ik vind eigenlijk elke aflevering dit seizoen zeer sterk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:58 schreef Jesse_ het volgende:
Eindelijk weer een leuke aflevering!
Ik had na de afgelopen weken Chuck al bijna afgeschreven.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |