Niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:19 schreef Jivis het volgende:
Deze vond ik iets minder dan de geniale aflevering van vorige week, maar nog steeds erg leuk.
Welke hugo?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:36 schreef planethugo het volgende:
[..]
Niets aan toe te voegen
Zei Chuck ook Steve tegen die 'Hugo'?
Het moest een soort van JA zijn op de reactie boven me.quote:
AMEN.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:13 schreef Symer het volgende:
Wat mij betreft gaat Chuck verder met Hannah en zetten de schrijvers eindelijk eens een punt achter dat gedoe met Sarah.
Al die moeilijke blikken steeds van Sarah heb ik wel een keer gezien nu.
Serieus? Gemist, helaas... Domo arigato, mr. Roboto!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:19 schreef Houniet het volgende:
Iemand bij Lester thuis nog die Jeffster foto gezien?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
* Tazmaniac nomineert Missy Peregrym voor de volgende vrouwelijke Ring spy
[ afbeelding ]
Nog iemand leuke ideeen.. moeten wel niet al te bekende actrices zijn natuurlijk
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:13 schreef Symer het volgende:
Wat mij betreft gaat Chuck verder met Hannah en zetten de schrijvers eindelijk eens een punt achter dat gedoe met Sarah.
Al die moeilijke blikken steeds van Sarah heb ik wel een keer gezien nu.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:49 schreef flyguy het volgende:
Hij was weer leuk, maar ik wordt dat gezeur tussen chuck en sarah wel een beetje zat.
Elke aflevering lijken ze aan het begin bij elkaar te komen, maar dan komt de case of the week en naar aflopen ontkennen ze het allebei en is er weer zo'n pijnlijk momentje. En de week er op gebeurt het zelfde.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Leuke aflevering weer
Sarah vind ik er ook steeds minder lief uitzien eigenlijk, die hazentanden gaan me steeds meer irriteren. Ik zou haar daarom ook uit m'n bed schoppen, kom op zeg.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Leuke aflevering weer
Sarah vind ik er ook steeds minder lief uitzien eigenlijk, die hazentanden gaan me steeds meer irriteren. Ik zou haar daarom ook uit m'n bed schoppen, kom op zeg.
En haar daddy blijkt nog Nederlands te zijn ook.quote:
Ik hoop in ieder geval dat Hannah ook echt iemand is die hij gewoon tegen kwam en niet ook weer stiekem een spion blijkt te zijn. Zou wel eens leuk zijn als Chuck ook eens wat normale mensen ontmoetquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:13 schreef Symer het volgende:
Toen ze elkaar ontmoetten had ik ook al dat gevoel van "ze zal wel weer een spion zijn". Hopelijk gaat Chuck idd gewoon voor Hannah en zoekt Sara het maar uit verder.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat Hannah ook echt iemand is die hij gewoon tegen kwam en niet ook weer stiekem een spion blijkt te zijn. Zou wel eens leuk zijn als Chuck ook eens wat normale mensen ontmoet
Oeh tof!quote:
Je aandacht op een ander meisje richten is dan ook de beste manier om een meisje te versierenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:21 schreef monsterd. het volgende:
Ik begin nu juist het idee dat Sarah achter chuck aan gaat lopen
The Ring had die resten gestolen toch? En die gozer ingehuurd om wat in elkaar te zetten.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:55 schreef n0ir het volgende:
[..]
En dat een willekeurig persoontje ook ineens uit het niets een intersect had? Met reverse egineering uit de resten van een vernietigde intersect in een geheim CIA complex?Right...
Ohya, dat is logischerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
The Ring had die resten gestolen toch? En die gozer ingehuurd om wat in elkaar te zetten.
We kijken allemaal met veel plezier naar een serie over een loser die door naar een hele serie foto's te kijken plots informatie in zijn hoofd heeft, die hij niet zelf kan terughalen maar die plots getriggerd wordt, en die in versie 2.0 ook lichamelijk gebruikt kan worden, en dan ga jij over logica vallen?quote:
Chuck is 1,93.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:45 schreef n0ir het volgende:
[..]
Whut, ze is 1 meter 20? Valt in de serie nooit op.
suck my balls biatchquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:38 schreef planethugo het volgende:
i'm gonna rip your fucking balls of cocksucker
Yep en aangezien Kristin Kreuk maar 4 episodes gepland stond zullen we volgende week wel weten wat er met Hannah gebeurt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:53 schreef Professional het volgende:
Superman-y guy
Maar hoe zal het verder lopen. Shaw zal gepakt worden, is Hannah iemand van de Ring, en ga zo maar door. Zijn trouwens gastrollen van Kristin Kreuk en Brandon Routh, dus het brengt nog meer vragen met zich mee wat er gaat gebeuren!
Ach, de betekenis van gastrol is wel enigszins gedevalueerd sinds Andy Hallett in Angel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:53 schreef Professional het volgende:
Superman-y guy
Maar hoe zal het verder lopen. Shaw zal gepakt worden, is Hannah iemand van de Ring, en ga zo maar door. Zijn trouwens gastrollen van Kristin Kreuk en Brandon Routh, dus het brengt nog meer vragen met zich mee wat er gaat gebeuren!
Haha inderdaad, geweldig karakter die casey. Ook even die grom nadat Shaw en Sarah zeiden dat ze hun werk af bleven makenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:26 schreef Mirel het volgende:
"Hey Shaw, thanks for the coffee, just the way I like it, black and bitter!"
Die zware stem, boze blik en z'n hele houding. Ik schoot in de lach
Omdat Chuck nooit thuis is?quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:52 schreef Merkie het volgende:
Morgan en Chuck zijn nu toch huisgenoten? Waarom zie je daar niks van terug eigenlijk.
Prachtig liedje ookquote:
Was me niet eens opgevallen..quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:06 schreef MaxC het volgende:
[..]
Prachtig liedje ookAstair - Matt Costa
Idd...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Johnny Blaze op 11-02-2010 20:42:18 ]
Thanks for letting us knowquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:10 schreef Johnny Blaze het volgende:
Zowel chuck/hannah als sarah/shaw zullen niet lang duren, Volgende ep is al de laatste ep met Kristen Kreuk en paar eps daarna de laatste van Brandon Routh
Gelukkig haalt hij dat ook maar van Wikipedia of imdb of iets dergelijks, en wil het dus alleen maar zeggen dat van verdere afleveringen nog niet de hele castlist bekend isquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gelukkig haalt hij dat ook maar van Wikipedia of imdb of iets dergelijks, en wil het dus alleen maar zeggen dat van verdere afleveringen nog niet de hele castlist bekend isOp imdb staat ze inmiddels ook al bij aflevering 9 iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen van Brandon Routh is het nog niet zeker in hoeveel afleveringen hij nog speelt.
En dus niet volgende week zoals je eerder zei. Verder was het punt dat je dit soort dingen in een spoiler moet zetten, niet iedereen wil dit weten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:35 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Van Kristen Kreuk is het al zeker hoor, haar laatste aflevering wordt op 1 maart uitgezonden.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:40 schreef Johnny Blaze het volgende:
ff goed lezen, ik zei niet volgende week, ik zei volgende ep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, meestal merk ik die verwijzingen niet echt maar nu lag het er wel erg dik bovenopquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:55 schreef Witchfynder het volgende:
Chuck die tegen Hannah zegt dat hij Brandon Rouths karakter maar een "superman type" vindt.
Idd. Begin hem nu al wel irritant te vindenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:02 schreef Professional het volgende:
Hmm kunnen beter Hannah erin laten en Shaw dumpen, voegt niet echt wat toe
Ik vind het wel tof dat ie Chuck pusht om gewoon een spion te worden in plaats van een watje met een intersect.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd. Begin hem nu al wel irritant te vinden.
Met z'n irritante Superman-hoofdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd. Begin hem nu al wel irritant te vinden.
Oh, hij blijkt ook daadwerkelijk Superman gespeeld te hebben. Daar kom ik nu pas achterquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Met z'n irritante Superman-hoofd![]()
. Shaw is inderdaad een gayfag.
Verder een aardige aflevering. Morgan en Ellie.
Volgens wikipedia.quote:It was announced on May 17, 2009 that Chuck had been renewed for a 13 episode third season, with NBC reserving the option of nine more episodes. Production for the third season began on August 6, 2009. On October 28, 2009, NBC added 6 more episodes to the third season which brings the season total to 19.
The Wire zou ik dan doenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:04 schreef n0ir het volgende:
kut olympische spelen
Moet ik weer een oude maar toch goede serie vinden om te kijken.
Misschien maar 's The Wire en The Shield proberen.
Je zou ook eens een weekje wat anders kunnen gaan doen dan een serie kijken? OS volgen, carnaval vieren of een weekje wat anders leuks doen?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:04 schreef n0ir het volgende:
kut olympische spelen
Niet zo gek doenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je zou ook eens een weekje wat anders kunnen gaan doen dan een serie kijken? OS volgen, carnaval vieren of een weekje wat anders leuks doen?
The Wire.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:04 schreef n0ir het volgende:
kut olympische spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, mijn cock sprong op van genoegen bij dat eindebij wijze vanquote:Op maandag 22 februari 2010 15:56 schreef Mr.Silencer het volgende:
Het einde van The OC seizoen 3.
De Ryan en Marissa verhaallijn, aangezien Marissa ook z'n cock tease kon zijn.
true that. Dat hele Sarah/Chuck gedoe is gewoon niet leuk meer en hebben ze nu te lang doorgetrokken. Het is bijna een soapserie nu.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:57 schreef MaxC het volgende:
Kut kut kut Chuck, Hannah was net zo leuk en Chuck-Sarah ben ik ook zat
Doe maar niet, daar is ze echt heel irritant.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:34 schreef IrfieJ het volgende:
wat ongelooflijk mooie meid is die Kristin Kreukzo er bijna smallville van gaan kijken
Volgende ep is morgan er weer en dan...quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:35 schreef Professional het volgende:
Had graag meer gezien van Hannah, nu krijgen we weer dat Sarah en Chuck geneuzel wat al drie seizoenen aan de gang is. Sarah weet natuurlijk ook niet wat ze wil en daar wordt weer hele verhaallijn omheen gedraaid.
Morgan was inderdaad spoorloos deze aflevering.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:43 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Volgende ep is morgan er weer en dan...Jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:33 schreef Tegan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb officieel een hekel aan hem. Humorloze personage.. blijft niet lang hoop ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:34 schreef Mirel het volgende:
Shawn is een leuke toevoeging want hij pusht Chuck telkens.
Het is een goede rol (/goed geacteerd), zelden zo'n figuur gezien dat je gewoon wilt slaan als je hem op tv ziet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:19 schreef Merkie het volgende:
Puike aflevering. Ik vind Lester wel grappig trouwens.
Ben er ook geen fan van.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb officieel een hekel aan hem. Humorloze personage.. blijft niet lang hoop ik.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:58 schreef Ritmo het volgende:
Jammer dat het een beetje soap-achtig wordt soms. Nu weer opeens Casey met een Ring(?)-verleden.
Huh? Ik vind eigenlijk elke aflevering dit seizoen zeer sterk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:58 schreef Jesse_ het volgende:
Eindelijk weer een leuke aflevering!
Ik had na de afgelopen weken Chuck al bijna afgeschreven.
quote:
quote:
Maar kunnen ze daar wel weer het verhaal mee uitbreiden. Hoe houden Morgan en vooral Awesome hun mond? Aangezien Awesome de meeste problemen er mee heeft zal het moeilijk worden om te blijven liegen tegen Ellie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Leuke ep, en een gewaagde stap van de schrijvers. Ik hoop alleen dat mr en mrs Awesome er niet uitgeschreven worden; nu Morgan in de loop is, is de hele geheimzinnigheid een beetje weg
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:57 schreef Dizer het volgende:
Slechte zet om Morgan het te laten weten. Zeer slechte zet!!!!! Mr Awesome was dan wel leuk hoe dat verliep en zo. Maar Morgan.... neeeeeeeee nee nee!!!
Misschien hebben ze dat juist gedaan zodat hij weer wat toe kon voegen, omdat de rek er verder wel een beetje uit was?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:28 schreef Dizer het volgende:
Ik zou liever Morgan uit de seri willen zien dan enig ander. Vind hem tegenwoordig een nietstoevoegende personage..
Ik vind hem heel tof maar hij had weinig meer te doen in de story line nu Chuck helemaal is gesetteld als spion. Ik denk dat ze hem daarom ook "in de loop" hebben gelaten zodat hij weer wat actiever kan meedoen in de verhaallijnen. Het lijkt erop dat de serie steeds meer spionage wordt, en steeds minder Buymore.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:28 schreef Dizer het volgende:
Ik zou liever Morgan uit de seri willen zien dan enig ander. Vind hem tegenwoordig een nietstoevoegende personage..
Hij heeft wel een agenda (gezien suggestieve camerashots ed) maar voor de Ring werken zou wel een zwaktebod zijn van de schrijvers. Hij heeft ze immers al vaak genoeg actief dwarsgezeten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:08 schreef Dizer het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of Shaw niet voor the Ring werkt... onderbuikgevoel!
Ze werkt beginnend met Seizoen 2 plots in de Orange Orange, naast(?) de Buymore. Wordt niet echt uitgelegd, ze werkt nu gewoon dichterbij en de OO dient ook als front voor hun geheime basis. (hoewel er blijkbaar een tweede ingang is in de Buymore zelf)quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:23 schreef Byte_Me het volgende:
ik ben pas net begonnen aan deze serie, ben nu bij seizoen 2. maar wat is er met de wienerlicious gebeurt? heb ik iets gemist of zo?
quote:
It's Shaw idiots!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:34 schreef Mirel het volgende:
Shawn is een leuke toevoeging want hij pusht Chuck telkens.
Ik moest in het begin ook aan Chuck wennen, zeker die Bryce Larkin vond ik maar een irritante faggot.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:52 schreef Mr.Silencer het volgende:
Eindelijk maar eens besloten om Chuck nog eens een kans te geven.
In het verleden een aantal afleveringen van gezien, maar op ten duur zakte mijn interesse weg door het gebrek aan karakter ontwikkelingen.
Afgelopen 2 weken heb ik alle afleveringen gekeken, en ik moet zeggen dat ik deze serie nu vele malen aantrekkelijker vind dan de beginperiode.
Inderdaad! Het team valt uit elkaar, Sarah die naar Shaw wil, Casey die ermee moet stoppen (grote verrassing!)... Chuck blijft alleen over, al blijven Ellie en Awesome toch wel blijkbaar. Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wow, apart einde van deze aflevering..
Dit had ik nog niet moeten lezen.. IK MOET HEM NOG ZIEN!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Inderdaad! Het team valt uit elkaar, Sarah die naar Shaw wil, Casey die ermee moet stoppen (grote verrassing!)... Chuck blijft alleen over, al blijven Ellie en Awesome toch wel blijkbaar. Ben benieuwd!
Ik vind de product placement in Chuck altijd best geinig eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:10 schreef ChickenMan het volgende:
Dat begin, leek wel een spotje voor tictac.
Als je je zo lang kan beheersen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef Dizer het volgende:
ik twijfel of ik de aflevering ga kijken of een paar weken wacht en dan een paar achter elkaar kijken
Inderdaad zeg, wat een twists.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:00 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik vond het ook een season final gehalte hebben, leek er verdomd veel op.
quote:'Chuck' hits all-time low as daylight savings begins
UPDATED: NBC's "Chuck" posted its all-time lowest rating Monday night.
With the start of Daylight Savings Time, many 8 p.m. shows tend to dip. Overall broadcast usage dropped 9% during the 8 p.m. hour. "Chuck" (5.8 million viewers, 1.9 adults 18-49 rating) took a rough knock, down 17%.
Tweets co-creator Josh Schwartz: "'Chuck' fans, it's time to get organized."
bron
Stomme ontrouwe Amerikaanse fans!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, wat een twists.
Goede aflevering trouwens, al moet ik zeggen dat ik zelfs mr. en mrs. Awesome boeiender vind dan Sarah en Chuck.
Met Casey zal het wel goed komen. Zal een verhaaltje worden dat Chuck een missie krijgt, John stiekem op de achtergrond meewerkt en de held wordt. Ofzoiets.
IJzersterke serie blijft dit. Heb nog geen slechte aflevering kunnen ontdekken dit seizoen.
Echter:
[..].
En volgensmij heeft NBC afgezien van The Office weinig goed scorende, scripted series. Ik houd dus wel hoop voor Chuck.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:03 schreef planethugo het volgende:
onbegrijpelijk dat de kijkcijfers alleen maar dalen terwijl het dit seizoen nog vermakelijker is dan voorgaande... Al is 5.8miljoen volgens mij ook niet heel dramatisch,heroes had op een gegeven moment er nog maar 2/3 toch?
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Chuck_(TV_series)quote:When asked about the series' chances of being renewed for a fourth season and whether fans would have to step in again, Angela Bromstad replied, "Well, it's got to maintain, and it depends on development." But that the show is a "Pleasant surprise, and they're doing great work."
Op de laatste 2 afleveringen (en een paar van de eersten) na is dit seizoen ook dikke bagger, alle charme die Chuck had ging verloren toen hij de über spion werd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:03 schreef planethugo het volgende:
onbegrijpelijk dat de kijkcijfers alleen maar dalen terwijl het dit seizoen nog vermakelijker is dan voorgaande... Al is 5.8miljoen volgens mij ook niet heel dramatisch,heroes had op een gegeven moment er nog maar 2/3 toch?
Nonsens, ik vind dit juist het beste seizoen tot nu toe. Chuck draait daarbij niet alleen om zijn personage, maar ook de bijkarakters. En dat hebben ze in deze serie erg goed voor elkaar met Casey, Awesome, Morgan etc.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Op de laatste 2 afleveringen (en een paar van de eersten) na is dit seizoen ook dikke bagger, alle charme die Chuck had ging verloren toen hij de über spion werd.
Dat is jouw mening, maar je presenteert het als een feit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef Jesse_ het volgende:
Nee, alles is veel te veel 'over the top' in dit seizoen.
En wat betreft de bijrollen, nee gewoon nee. Morgen heb je pas twee afleveringen gezien dit seizoen en Awesome loopt alleen maar te huilen.
Vind dat je gelijk hebt. Seizoen 1 blijft het leukst.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef Jesse_ het volgende:
Nee, alles is veel te veel 'over the top' in dit seizoen.
En wat betreft de bijrollen, nee gewoon nee. Morgen heb je pas twee afleveringen gezien dit seizoen en Awesome loopt alleen maar te huilen.
Oneens, de twist aan het einde van seizoen 2 vond ik briljant. Nog een seizoen met een nerdy Chuck die z'n cover moet bewaren was te eentonig geworden: daar gaan juist heel veel series de mist in. Je ziet dat nu aan die eeuwige Sarah en Chuck gate, dat wordt gewoon vervelend. En dat is nou net hetgene wat hetzelfde is gebleven dit seizoen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:37 schreef Tazmaniac het volgende:
S1 ftw
Dit seizoen is ook gewoon primamaar ik snap wat Jesse bedoelt dat het een bepaald deel van de charme heeft verloren toen Chuck opeens de Nerd Herd Nerd niet meer was!
True, ieder zijn mening.. maar een Nerdy Chuck en het bewaren van zijn cover zijn 2 verschillende dingen.. het bewaren van de cover was idd saai geworden maar een Nerdy Chuck met af en toe eens een 'Hero Chuck' kon wat mij betreft seizoenen lang leuk en fresh zijn gebleven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Oneens, de twist aan het einde van seizoen 2 vond ik briljant. Nog een seizoen met een nerdy Chuck die z'n cover moet bewaren was te eentonig geworden: daar gaan juist heel veel series de mist in. Je ziet dat nu aan die eeuwige Sarah en Chuck gate, dat wordt gewoon vervelend. En dat is nou net hetgene wat hetzelfde is gebleven dit seizoen.
Maar ieder z'n mening.
Nou er is toch niet meer veel over van een Nerdy Chuck.. zeker net na vorige ep.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:28 schreef Johnny Blaze het volgende:
Maar die nerdy Chuck is er nog steeds wel, hij is/wordt nu alleen wat meer Hero Chuck, dit soort ontwikkelingen maken het voor mij minder eentonig.
Jij bént Sarah?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nou er is toch niet meer veel over van een Nerdy Chuck.. zeker net na vorige ep.
Not quitequote:
Sam toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:55 schreef Professional het volgende:
Wat was de echte naam van Sarah ook alweer?
Ohja, nu weet ik het weer!quote:
mee eens. Chuck is nu eigenlijk elke aflevering weer prima vermaak op dat sarah geneuzel na. Ik vind ook de bijrollen van 'boeven' dit seizoen heel erg goed. Vinnie Jones, Tony Sirico(paulie), Steve Austin, Robert Patrick. Niet de minste namen voor een seriequote:Op woensdag 17 maart 2010 14:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nonsens, ik vind dit juist het beste seizoen tot nu toe. Chuck draait daarbij niet alleen om zijn personage, maar ook de bijkarakters. En dat hebben ze in deze serie erg goed voor elkaar met Casey, Awesome, Morgan etc.
Ze mogen die Chuck/Sarah storyline echter wel eens afronden, dat wordt vervelend. Ik had de hoop dat dat met de komst van Hanna voorbij was, maar helaas.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Stem ik op de verkeerde
Ik wilde Nerd Herd Sarah doen, maar klikte op Star Wars Sarah. Dat was wel m'n tweede keuze, maar Nerd Herd Sarah is 10x beter
Orange Orange, toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:43 schreef Dizer het volgende:
Hoe heet dat plek waar Sarah nu werkt? Orange House?
Kon geen ander vindenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:37 schreef Tazmaniac het volgende:
De foto van de Orange is wel beetje matig, normaal ziet ze er stukken beter in uit
Toch maar gekozen voor Nerd Herd Sarah
Zat zelf ook te zoeken en vind ook niks nuttigs.. maar ik vind haar altijd zeer scherp uitzien in haar Orange topjequote:
Niet hier plaatsen en niets meer erover zeggen aub, dankquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:20 schreef Tazmaniac het volgende:
ik zag trouwens net een foto uit de season finale... WTF?!?!
Het is totaal geen spoiler maar een kotsgekke situatie.. vraag me af hoe dit in godsnaam in de de SF terecht komt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:23 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Niet hier plaatsen en niets meer erover zeggen aub, dank
Zegt totaal niks over de seasonfinale.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Het is totaal geen spoiler maar een kotsgekke situatie.. vraag me af hoe dit in godsnaam in de de SF terecht komt.
Zie hier voor de mensen die hem willen zien, nogmaals.. is totaal niks spoilerachtigs aan de foto
http://ausiellofiles.ew.c(...)on-finale-spoiler-2/
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Nee daarom kan iedereen best kijken
De vraag wat het in de SF doet is inmiddels al beantwoord.
Dit keer wel een Spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was te verwachten natuurlijk!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Dit keer wel een Spoiler!Wat kan ik anders zeggen dan 'awesome!' ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
Dit keer wel een Spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat of Satan's Finest. Same thingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:32 schreef Mirel het volgende:
ooooooh SF staat voor season finale. Gebruik eens afkortingen die iedereen gebruikt please.
Dit keer wel een Spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij mag van mij zowiezo wel een iets grotere rol krijgen. Heerlijk die vent![]()
Zo blijkt..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:14 schreef Game_Error het volgende:
ben ik de enige die op bridesmade sarah heeft gestemd?
je volgt toch al jaren talloze series.. dan moet deze afkorting tot je vocabulair behorenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:32 schreef Mirel het volgende:
ooooooh SF staat voor season finale. Gebruik eens afkortingen die iedereen gebruikt please.
Het was meer toespeling aan Sarah dat Chuck haar wel wilde volblaffen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:47 schreef Johnny Blaze het volgende:
Hij weigerde anders nog steeds die gun, die Sarah hem aanbood
x2quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:21 schreef Johnny Blaze het volgende:
Uh, ik heb ook nog nooit iemand dat een SF horen/zien noemen. Dan denk ik eerder aan Science Fiction
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |