Dan heb ik je verkeerd verstaan. Hier ben ik het wel mee eens. Welgemeende excusesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:19 schreef R0N1N het volgende:
We hebben het hier niet over Hans Kazan of klok of zo hoor
Wie hard roept, het is een truc, maar ik vertel niet hoe. Prima. Heb ik geen moeite mee.
Wie roept, 'ik ben een mentalist, ik heb krachten' of zo, nagel ze aan de schandpaal met de hele truc erbij.
ZELFS al is het SBS6 'entertainment', waar het publiek dus zelf vraagt om belazerd te worden, zoals ik al zei.
Deze hele 'show' valt wat mij betreft OOK in het zelfde rijtje als Ogilvie, mediums etc. Misschien dat we daarom anders naar deze Yelle en haar 'oplichterij' aankijken. (?)
Aan de reacties te zien stuurt 'ie een link naar waar je de truc kunt kopen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:23 schreef Bastard het volgende:
Ja dat doe je dus wel
Enfin, ik word nu toch wel nieuwsgierig wat er dan in de PM zou hebben gestaan als het dus niet de verklaring is van hoe het mogelijk werkt.
Ik bedoel zeg je dan "het is natuurkunde" ofzo want je geeft de truc niet weg zeg je..
Hoe zou zoiets kunnen werken eigenlijk, een hand boven zand houden en het zand komt omhoog waaien
Het ging erom dat jij beweert dat een programma met Uri Geller niet 'echt' kan zijn, dat het trucs zijn. Het programma van Beau van Erven Dorens/Robert ten Brink is ook entertainment (het ging niet om de zender). Dus waarom zou dat wel 'echt' zijnn dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:36 schreef Bastard het volgende:
En het journaal is nep want dat word op RTL4 uitgezonden
Ja leg het anders even uit voor me, ik was sarcastisch.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het ging erom dat jij beweert dat een programma met Uri Geller niet 'echt' kan zijn, dat het trucs zijn. Het programma van Beau van Erven Dorens/Robert ten Brink is ook entertainment (het ging niet om de zender). Dus waarom zou dat wel 'echt' zijnn dan?
Als jij het nieuws als entertainmentprogrogramma ziet, dan mag dat ook hoor. (Oh jippie, aardbeving in Haiti
! Even al m'n vrienden bellen en een kratje bier halen
).
Ik zie het meer als een informatief programma.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:49 schreef Bastard het volgende:
Ja leg het anders even uit voor me, ik was sarcastisch.
Dat is een ander onderwerpquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht echt dat jij een wereldramp ziet als een gelegenheid om met je vrienden bier te drinken
.
Maar serieus, jij gelooft toch dat die mensen in het zesde zintuig echt paranormaal begaafd zijn?
Zo zijn er ook genoeg mensen die denken dat Uri Geller en zijn gasten superkrachten hebben en weer niet geloven in de mensen bij het zesde zintuig. Dus wat is dan het verschil?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:57 schreef Bastard het volgende:
Dat is een ander onderwerpMaar om je vlot en kort van antwoord te voorzien, ja
Elektrostatische generator, http://en.wikipedia.org/wiki/Van_de_Graaff_generator bijvoorbeeldquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:33 schreef Cristal het volgende:
Nog steeds geen antwoord op m'n vraag. In het begin van dit topic zegt de meerderheid dat het met statische energie te maken heeft. Nu wil ik dus weten hoe je dat voor elkaar krijgt..
En ik vond dat zo moeilijk te geloven. 1 google en je vindt al hun goocheloptredens en websites al...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zo zijn er ook genoeg mensen die denken dat Uri Geller en zijn gasten superkrachten hebben en weer niet geloven in de mensen bij het zesde zintuig. Dus wat is dan het verschil?
Oke dus als ik dat ding bouw en mn handen erop leg kan ik ook zand laten zweven?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:05 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Elektrostatische generator, http://en.wikipedia.org/wiki/Van_de_Graaff_generator bijvoorbeeld
Ik ben hier ook ERG benieuwt naar. Ik heb ook ALTIJD al zand willen laten zweven en als dat door middel van een Elektrostatische generator kan hoor ik dat graag... Ik wil wel z'n Elektrostatische generator maken hoor als je daardoor het kan laten zweven.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:05 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Elektrostatische generator, http://en.wikipedia.org/wiki/Van_de_Graaff_generator bijvoorbeeld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |