En jij had commentaar over begrijpend lezenquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:29 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, haalde alleen 2 zaken door de war.
Niet zozeer dat ik beter ben dan die 5, meer dat die 5 minder zijn dan alle anderen omdat ze geen weerwoord dulden, niet op basis van argumenten discussieren en elke kritische vraag zien als een aanval.quote:Jij bent beter dan deze 5, dat bedoelde je. Mjah, mijn bericht is in ieder geval duidelijk. Ben ervandoor.
My pointquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:39 schreef Bastard het volgende:
Het is jammer dat ik de discussie nu niet naar de PM kan verwijzen
Terugvindpmquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:39 schreef Bastard het volgende:
Het is jammer dat ik de discussie nu niet naar de PM kan verwijzen
Elke keer als ik zo'n discussie* tussen jou en _LED_ lees, ben jij degene die elke keer over die foto begint, die de meeste mensen nog nooit gezien hadden. Als je er verder niet zo'n issue van zou maken, dan zou niemand het nog over die foto van jou hebben. Maar nu hangt de foto inmiddels boven m'n bedquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:36 schreef mediaconsument het volgende:
Ik zou dat graag willen. Maar wat doet Led? Die maakt maar al te graag gebruik van mijn privacy, en blijft kloten met mijn foto.
Lekker makkelijk gezegt , het was niet jouw privacy of foto , buiten om dat mediaconsument het er steeds over heeft ,( logisch na 1 keer) , zie ik led er steeds mee dreigen en nu heeft hij weer zitten kloten met zijn foto .quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Elke keer als ik zo'n discussie* tussen jou en _LED_ lees, ben jij degene die elke keer over die foto begint, die de meeste mensen nog nooit gezien hadden. Als je er verder niet zo'n issue van zou maken, dan zou niemand het nog over die foto van jou hebben. Maar nu hangt de foto inmiddels boven m'n bed.
*(sorry _LED_, ik weet niet hoe ik het anders moet noemen)
Mediaconsument is zelf de enige die 'm gezien heeft.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Lekker makkelijk gezegt , het was niet jouw privacy of foto
Ik zie dat toch andersom, ik zie elke keer mediaconsument over die foto beginnen en _LED_ er dan op ingaan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:43 schreef Summers het volgende:
Lekker makkelijk gezegt , het was niet jouw privacy of foto , buiten om dat mediaconsument het er steeds over heeft ,( logisch na 1 keer) , zie ik led er steeds mee dreigen
Hoe weet jij dat? Hangt de foto inmiddels ook boven jouw bedquote:en nu heeft hij weer zitten kloten met zijn foto .
Dat heb ik dan gemist, die echte naamquote:Flammie zie ik ook steeds te pas en te onpas zijn echte naam roepen , sorry hoor , zijn dat de " juiste argumenten" in een discussie ?
Hoe kan je dat goedpraten
Ik pm m je welquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik zie dat toch andersom, ik zie elke keer mediaconsument over die foto beginnen en _LED_ er dan op ingaan.
[..]
Hoe weet jij dat? Hangt de foto inmiddels ook boven jouw bed?
[..]
Dat heb ik dan gemist, die echte naam.
en terecht na 1 keer en inmiddels al twee keer .quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik zie dat toch andersom, ik zie elke keer mediaconsument over die foto beginnen en _LED_ er dan op ingaan.
[..]
Jij hebt ervoor gekozen om JoepiePoepie te heten en niet onder je echte naam te posten ,quote:Hoe weet jij dat? Hangt de foto inmiddels ook boven jouw bed?
[..]
Dat heb ik dan gemist, die echte naam.
Eehm, dat schreef ik toch, dr. Leniger is niet degene die er elke keer over begint, maar mediaconsument is degene die er elke keer om loopt te smeken of zijn foto alsjeblieft weer eens gepost mag worden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:30 schreef Summers het volgende:
en terecht na 1 keer en inmiddels al twee keer .
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:08 schreef Flammie het volgende:
Wat een taalgebruik weer
En dit moet dan wel mensen lokken en lekker maken om hier te posten? Als er iets averechtse reacties teweeg brengt is het wel "rot op"![]()
![]()
eng dat je er gewoon omheen praat en argumenten gaat verzinnen om het goed te praten .quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eehm, dat schreef ik toch, dr. Leniger is niet degene die er elke keer over begint, maar mediaconsument is degene die er elke keer om loopt te smeken of zijn foto alsjeblieft weer eens gepost mag worden.
En nogmaals dezelfde reactie, alleen iets minder opwekkende taal.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eehm, dat schreef ik toch, dr. Leniger is niet degene die er elke keer over begint, maar mediaconsument is degene die er elke keer om loopt te smeken of zijn foto alsjeblieft weer eens gepost mag worden.
Bedankt, dat wou ik horen. Daarom zal ik er vanaf nu ook niets meer over zeggen in dit topic, het is nu namelijk duidelijk wat er aan de hand is.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:26 schreef Bastard het volgende:
Ik ben oa wel een beetje klaar over die foto en het getreiter er omheen.
De eerstvolgende die ik er nog over hoor krijgt een note en ga ik de situatie voorleggen bij de FA's.
Het geldt dus ook voor jou.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:29 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Bedankt, dat wou ik horen. Daarom zal ik er vanaf nu ook niets meer over zeggen in dit topic, het is nu namelijk duidelijk wat er aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |