En jij had commentaar over begrijpend lezenquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:29 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, haalde alleen 2 zaken door de war.
Niet zozeer dat ik beter ben dan die 5, meer dat die 5 minder zijn dan alle anderen omdat ze geen weerwoord dulden, niet op basis van argumenten discussieren en elke kritische vraag zien als een aanval.quote:Jij bent beter dan deze 5, dat bedoelde je. Mjah, mijn bericht is in ieder geval duidelijk. Ben ervandoor.
My pointquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:39 schreef Bastard het volgende:
Het is jammer dat ik de discussie nu niet naar de PM kan verwijzen
Terugvindpmquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:39 schreef Bastard het volgende:
Het is jammer dat ik de discussie nu niet naar de PM kan verwijzen
Elke keer als ik zo'n discussie* tussen jou en _LED_ lees, ben jij degene die elke keer over die foto begint, die de meeste mensen nog nooit gezien hadden. Als je er verder niet zo'n issue van zou maken, dan zou niemand het nog over die foto van jou hebben. Maar nu hangt de foto inmiddels boven m'n bedquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:36 schreef mediaconsument het volgende:
Ik zou dat graag willen. Maar wat doet Led? Die maakt maar al te graag gebruik van mijn privacy, en blijft kloten met mijn foto.
Lekker makkelijk gezegt , het was niet jouw privacy of foto , buiten om dat mediaconsument het er steeds over heeft ,( logisch na 1 keer) , zie ik led er steeds mee dreigen en nu heeft hij weer zitten kloten met zijn foto .quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Elke keer als ik zo'n discussie* tussen jou en _LED_ lees, ben jij degene die elke keer over die foto begint, die de meeste mensen nog nooit gezien hadden. Als je er verder niet zo'n issue van zou maken, dan zou niemand het nog over die foto van jou hebben. Maar nu hangt de foto inmiddels boven m'n bed.
*(sorry _LED_, ik weet niet hoe ik het anders moet noemen)
Mediaconsument is zelf de enige die 'm gezien heeft.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Lekker makkelijk gezegt , het was niet jouw privacy of foto
Ik zie dat toch andersom, ik zie elke keer mediaconsument over die foto beginnen en _LED_ er dan op ingaan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:43 schreef Summers het volgende:
Lekker makkelijk gezegt , het was niet jouw privacy of foto , buiten om dat mediaconsument het er steeds over heeft ,( logisch na 1 keer) , zie ik led er steeds mee dreigen
Hoe weet jij dat? Hangt de foto inmiddels ook boven jouw bedquote:en nu heeft hij weer zitten kloten met zijn foto .
Dat heb ik dan gemist, die echte naamquote:Flammie zie ik ook steeds te pas en te onpas zijn echte naam roepen , sorry hoor , zijn dat de " juiste argumenten" in een discussie ?
Hoe kan je dat goedpraten
Ik pm m je welquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik zie dat toch andersom, ik zie elke keer mediaconsument over die foto beginnen en _LED_ er dan op ingaan.
[..]
Hoe weet jij dat? Hangt de foto inmiddels ook boven jouw bed?
[..]
Dat heb ik dan gemist, die echte naam.
en terecht na 1 keer en inmiddels al twee keer .quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik zie dat toch andersom, ik zie elke keer mediaconsument over die foto beginnen en _LED_ er dan op ingaan.
[..]
Jij hebt ervoor gekozen om JoepiePoepie te heten en niet onder je echte naam te posten ,quote:Hoe weet jij dat? Hangt de foto inmiddels ook boven jouw bed?
[..]
Dat heb ik dan gemist, die echte naam.
Eehm, dat schreef ik toch, dr. Leniger is niet degene die er elke keer over begint, maar mediaconsument is degene die er elke keer om loopt te smeken of zijn foto alsjeblieft weer eens gepost mag worden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:30 schreef Summers het volgende:
en terecht na 1 keer en inmiddels al twee keer .
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:08 schreef Flammie het volgende:
Wat een taalgebruik weer
En dit moet dan wel mensen lokken en lekker maken om hier te posten? Als er iets averechtse reacties teweeg brengt is het wel "rot op"![]()
![]()
eng dat je er gewoon omheen praat en argumenten gaat verzinnen om het goed te praten .quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eehm, dat schreef ik toch, dr. Leniger is niet degene die er elke keer over begint, maar mediaconsument is degene die er elke keer om loopt te smeken of zijn foto alsjeblieft weer eens gepost mag worden.
En nogmaals dezelfde reactie, alleen iets minder opwekkende taal.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eehm, dat schreef ik toch, dr. Leniger is niet degene die er elke keer over begint, maar mediaconsument is degene die er elke keer om loopt te smeken of zijn foto alsjeblieft weer eens gepost mag worden.
Bedankt, dat wou ik horen. Daarom zal ik er vanaf nu ook niets meer over zeggen in dit topic, het is nu namelijk duidelijk wat er aan de hand is.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:26 schreef Bastard het volgende:
Ik ben oa wel een beetje klaar over die foto en het getreiter er omheen.
De eerstvolgende die ik er nog over hoor krijgt een note en ga ik de situatie voorleggen bij de FA's.
Het geldt dus ook voor jou.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:29 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Bedankt, dat wou ik horen. Daarom zal ik er vanaf nu ook niets meer over zeggen in dit topic, het is nu namelijk duidelijk wat er aan de hand is.
Daarom verwacht ik ook dat net zoals ik mensen hun privacy respecteer, anderen mijn privacy ook respecteren.quote:
En daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:42 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik ook dat net zoals ik mensen hun privacy respecteer, anderen mijn privacy ook respecteren.
-Laat die troll maar liggen hoor-quote:Op donderdag 26 november 2009 17:36 schreef mediaconsument het volgende:
Dat is dan erg mooi, want ik post niet op andere fora anders dan fok
Ja.. laat het met rust en ga die ruzie onderling niet opzoeken!quote:Op maandag 30 november 2009 11:02 schreef _Led_ het volgende:
Hij zegt dat ik lieg en dat hij niet op andere fora post, en als ik dan aantoon dat hij liegt en hij wel op andere fora post ben ik een troll ?
Waarom niet, als ie aantoonbaar onzin verkondigt ?quote:Op maandag 30 november 2009 11:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. laat het met rust en ga die ruzie onderling niet opzoeken!
En via PM mag ook al nietquote:Niet in TRU, en al helemaal niet in het FB topic.
Er is toch een verschil tussen ruzie maken en discussieren ?quote:Op maandag 30 november 2009 11:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien is FOK! niet het platforum om ruzie te maken denk je?
En we gaan weer een stap verder. Hoeveel weet jij nou eigenlijk van mij? Hoe diep ben jij mij gaan onderzoeken? Heb ik hier ooit toestemming voor gegeven? Nee. Zoek je op deze manier ruzie? Ja.quote:Op maandag 30 november 2009 11:25 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Er is toch een verschil tussen ruzie maken en discussieren ?
Als iemand een argument gebruikt ("ik post niet op andere fora dan fok !") mag je dat argument toch weerleggen als je dat kunt ? ("Oh nee ? Dus je post niet op forum.onzin.com onder de naam Saintgein ?")
Sinds wanneer heb ik toestemming nodig om internet te gebruiken ?quote:Op maandag 30 november 2009 11:40 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En we gaan weer een stap verder. Hoeveel weet jij nou eigenlijk van mij? Hoe diep ben jij mij gaan onderzoeken? Heb ik hier ooit toestemming voor gegeven?
Nee, ik toon enkel aan dat je weer eens aan het liegen was, en je bent nu enkel boos omdat je weer eens betrapt bent op een leugen.quote:Nee. Zoek je op deze manier ruzie? Ja.
Prima, als jij dan eens ophoudt met dat eeuwige liegenquote:Het is dan ook erg tof om een naam op fok te gaan onderzoeken, en dan deze naam hiermee te gaan confronteren. Daarom stel ik voor dat jij hier snel mee ophoudt, ik respecteer jouw privacy, om deze reden verwacht ik dat ook van jou.
Uhm, als jij beweert dat ik onzin verkondig omdat jij nergens anders post, dan is het mijns inziens vrij inhoudelijk om te vermelden dat dat een klinkklare leugen is.quote:Ik bedoel, als jij het inhoudelijk niet kunt winnen, dan ga je zo aan het werk. En dat is ruzie zoeken, en dat moet ophouden.
Ben je alweer vergeten dat dit omhoog kwam omdat jij mensen uitmaakte voor klaplopers ?quote:Het is dan ook erg tof om iemand die een erg taaie periode heeft gehad, hierom uit te lachen.
quote:Op forum.onzin.com heb ik dan ook al meer dan een half jaar niet gepost, daarom vind ik het erg eng dat jij hiermee aan komt. Kennelijk heb jij geen respect voor mijn priveleven.
If it looks like a duck, and quacks like a duck...quote:Daarom ook nog bedankt voor je oude signature waarin je mij uitmaakt voor calimero en bedelaar.
Je hebt van mijn priveleven af te blijven! Internetten mag je zoveel als je wil, echter het doelmatig zaken van mensen die hier geen toestemming over geven gaan uitzoeken, dat mag niet. Oftewel moet je hier mee stoppen.quote:
Dit gaat overigens allemaal nog om die foto-discussie, en bastard had gezegd dat je hiermee op moest houden. Wat doe je, je gaat een stap verder. Dit heeft dan ook niets met respect te maken.quote:
Inhoudelijk bezig zijn? Sorry maar daar heb ik je amper op kunnen betrappen. Zie het als een leerpuntquote:Op maandag 30 november 2009 11:52 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Mij zul je dan ook nooit op deze manier bezig zien, inhoudelijk en forumwijs kan ik erg scherp zijn, ook mbt. taal en toongebruik. Echter heb ik een duidelijke lijn dat ik niet verder dingen ga uitzoeken over mensen, of ze moeten hier zelf toestemming voor geven.
Waar staat dat ?quote:Op maandag 30 november 2009 11:52 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je hebt van mijn priveleven af te blijven! Internetten mag je zoveel als je wil, echter het doelmatig zaken van mensen die hier geen toestemming over geven gaan uitzoeken, dat mag niet.
Ik hoef me niet te verdedigen tegen iemand die boos is omdat ie op een leugen is betraptquote:Dat jij jezelf dan nog probeert te verdedigen, slaat nergens op.
Dat zeg ik niet, ik noem je enkel een leugenaar, en hypocriet omdat je andere mensen uitmaakte voor klaplopers.quote:Daarom zei ik namelijk in mijn vorige post al, dat ik maar een paar keer op dat forum heb gepost, een tijdje terug. Dit tijdens een erg taaie tijd die ik doormaakte.
Nee, jij moet me uitlachen hierom, confronteren, want ik ben een stuk vuil!
Nee, dit is aantonen dat jij onzin verkondigt en hypocriet bent in je oordeel over anderen ten opzichte van je eigen situatie.quote:En dat, omdat wij het in discussies vaak niet eens kunnen worden. Dit is ruziezoeken, uitlokken, beledigen!
Als je 'liegen' ziet als 'scherp zijn' wel jaquote:Mij zul je dan ook nooit op deze manier bezig zien, inhoudelijk en forumwijs kan ik erg scherp zijn
Oh, ik zoek ook geen dingen uit hoor, informatie komt naar mij toe - da's heel wat anders.quote:Echter heb ik een duidelijke lijn dat ik niet verder dingen ga uitzoeken over mensen, of ze moeten hier zelf toestemming voor geven.
Nonsens, daar gaat het helemaal niet over, jij begint er nu over dus ik hoop dat Bastard zich aan zijn woord houdt.quote:Op maandag 30 november 2009 11:56 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dit gaat overigens allemaal nog om die foto-discussie, en bastard had gezegd dat je hiermee op moest houden. Wat doe je, je gaat een stap verder. Dit heeft dan ook niets met respect te maken.
Ja want jij weet inmiddels meer over mijzelf dan ik. Daar ben je trots op, en je hebt het recht om mij hiermee te confronteren, omdat ik mijn privacy waardeer. Als ik zeg dat ik niet op andere fora post, en ik dan een half jaar geleden maarliefst 5 posts op een ander forum heb neergezet, dan lijkt mij dat erg duidelijk. Dat klaploper verhaal zal dan ook weer flink uit zijn verband gerukt zijn, omdat ik het in dat verhaal hoogstwaarschijnlijk praatte over een voorbeeld.quote:Op maandag 30 november 2009 11:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waar staat dat ?
[..]
Ik hoef me niet te verdedigen tegen iemand die boos is omdat ie op een leugen is betrapt
[..]
Dat zeg ik niet, ik noem je enkel een leugenaar, en hypocriet omdat je andere mensen uitmaakte voor klaplopers.
[..]
Nee, dit is aantonen dat jij onzin verkondigt en hypocriet bent in je oordeel over anderen ten opzichte van je eigen situatie.
[..]
Als je 'liegen' ziet als 'scherp zijn' wel ja
[..]
Oh, ik zoek ook geen dingen uit hoor, informatie komt naar mij toe - da's heel wat anders.
En die informatie zou ik niet hoeven gebruiken als jij er niet telkens aanleiding voor gaf met je hypocriete oordeel over anderen, en met je leugens over jezelf.
Daar gaat het wel over. Je kunt zeggen wat je wil. Jij begint vandaag weer met een post die gelijk staat aan pure uitlokking. Mede doordat je weer een nieuwe aanwijzing cadeau doet van wat je allemaal over mij weet.quote:Op maandag 30 november 2009 12:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nonsens, daar gaat het helemaal niet over, jij begint er nu over dus ik hoop dat Bastard zich aan zijn woord houdt.
Ik heb het enkel over jouw bewering dat jij niet op andere fora post (en daarmee impliceerde dat ik zou liegen), en dat dat een aangetoonde leugen is.
Ik ben hier verder ook helemaal klaar mee, ik vind alleen dat ik het recht heb in een discussie om erop te wijzen als mijn discussiepartner liegt, meer niet.
Wat mij betreft is het nu over, tenzij je er nog een tijdje over door wilt gaan.
Inderdaad, dan is het toch duidelijk dat je loog ?quote:Op maandag 30 november 2009 12:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ja want jij weet inmiddels meer over mijzelf dan ik. Daar ben je trots op, en je hebt het recht om mij hiermee te confronteren, omdat ik mijn privacy waardeer. Als ik zeg dat ik niet op andere fora post, en ik dan een half jaar geleden maarliefst 5 posts op een ander forum heb neergezet, dan lijkt mij dat erg duidelijk.
Nee, je noemde mensen die alcohol drinken klaplopers.quote:Dat klaploper verhaal zal dan ook weer flink uit zijn verband gerukt zijn, omdat ik het in dat verhaal hoogstwaarschijnlijk praatte over een voorbeeld.
Sinds wanneer is de waarheid zeggen 'beledigen' ?quote:Dit gedrag van jou valt niet goed te praten, en je blijft maar doorgaan met beledigen. Ik vraag me dan ook af wat je doel is met dit soort zaken.
Fijn, een bevestiging dat aantonen dat iemand liegt niet te ver gaatquote:Op maandag 30 november 2009 12:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, negeer 'm maar gewoon. Als ie tever gaat krijgt ie vanzelf een ban.
Ja wat mij betreft wel, maar jij mag ook wel iets inbinden, we zitten niet in W&T hier.quote:Op maandag 30 november 2009 12:11 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Fijn, een bevestiging dat aantonen dat iemand liegt niet te ver gaat
Case closed dus.
Het was dan ook een erg grote leugen! Ik vond het eerder niet noemenswaardig om op te noemen omdat het om een paar posts gaat, zo zijn er nog een stel fora meer, waar ik een vraag heb gesteld, en dus een paar posts heb neergegooid. Of dit serieus posten is op een forum, ook nogeens in een periode van meer dan een half jaar geleden, is voor mij dan de vraag. Echter gebruik je dit wel om even duidelijk te maken dat je meer weet over mij, en dat je mag zeggen tegen mij wat je wil.quote:Op maandag 30 november 2009 12:11 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Fijn, een bevestiging dat aantonen dat iemand liegt niet te ver gaat
Case closed dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |