En jij denkt dat iemand hier dat zomaar eventjes gaat beantwoorden? Nee, niemand klapt hier uit de school, dat soort dingen gaan we gewoon lekker geheim houdenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:07 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Oke ik heb een paar vragen:
Bilderberg Group, wat is hun beleid naast genocide?
Building 7 WTC, waarom moest dat gebouw ook naar beneden?
Bill o'Reilly, Waarom hij apenballen zuigt.
Is dit genoeg?? Ik heb nog meer vragen
quote:
Middelmatige hotelkamers verhuren?quote:Bilderberg Group, wat is hun beleid naast genocide?
Natuurkundige wetten laten zich niet zo snel aanpassen. Als jij tig duizend ton puin een paar honder meter laat versnellen, zal die kinetische energie ook andere gebouwen beïnvloeden op manieren die een architect nooit heeft kunnen voorzien.quote:Building 7 WTC, waarom moest dat gebouw ook naar beneden?
Zou ik hem vragen, maar je zou beginnen om kort uiteen te zetten wie dat is?quote:Bill o'Reilly, Waarom hij apenballen zuigt.
Als je youtube filmpjes kan zoeken, kan je vast een deel van die vragen ook wel zelf beantwoorden..quote:Is dit genoeg?? Ik heb nog meer vragen
Als je mensen meteen aanvalt nadat ze een topic hebben geopend dan kun je verwachten dat mensen meteen in de verdediging schietenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:19 schreef Magical.Trevor het volgende:
Weer zoeentje waar je niet normaal mee kan praten. Want hij denkt iets, en wij denken anders daarom snappen wij er 'niks' van volgens hem.
Lekker TS, jonge. Goed topic.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Als je mensen meteen aanvalt nadat ze een topic hebben geopend dan kun je verwachten dat mensen meteen in de verdediging schieten
Ja en met zo'n opmerking red je je topic.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:12 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Ja he, echt een KUT topic.
Over een paar maanden gaat Jemen naar de klote, lees dan nog eens dit topic door.
Ik dacht bij de OP al meteen aan de bijlmerramp, daar zijn achteraf ook veel mensen ziek geworden of hadden klachten, op zich is dat niet heel gek ook denk ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:24 schreef TheFrankey het volgende:
En vandaag geregistreerd. Jaja, prima TS. Je snapt het niet. Probeer het maar eens opnieuw met het lezen van de FAQ ofzo. Best interessante materie, doet mij denken aan de mannen in witten pakken bij de bijlmerramp. Maar hoe jij het neerzet is het gewoon niets
Ik vraag me echt af hoe jij reageert als die dingen NIET waar blijken te zijn. Wel een beetje jammer dat jullie altijd een kleine 10 jaar als minimum nemen waardoor ik pas over een aantal jaar eens goed met jullie de discussie aan kan gaan. Kinderen met de mexicaanse griepprik gaan doodquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:33 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Jammer dat jullie allemaal zo
DUMB & IGNORANT zijn.
Flame, Bash en Troll.
Ooit van Obama-jugend gehoord? nee?
Ik verbaas me over het feit dat er zoveel domme mensen op FOK! zijn.
Als je gaat vragen wie Bill o Reilly is hoor je niet in dit subforum thuis.
Alle kinderen die een mexicaanse griepspuit hebben gehad zijn over 10 jaar DOOD.
USA is het vierde rijk geworden.
Op andere fora noemen ze mij een CTard, en ik ben best blij met die titel.
Een Nutjob CTard.
Subtiele hersenspoeling door nieuws, journaal & propaganda, vermaak en onjuiste feiten om de waarheid te verhullen dat we, juist, allemaal naar de klote gaan.
HAAL DE NEDERLANDSE SOLDATEN UIT AFGHANISTAN.
We hebben daar NIKS te zoeken.
Misschien moet je ook CAPSLOCK GEBRUIKEN.quote:
Die is dicht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:40 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
En als ik in Guantanamo zit willen jullie me niet redden met een paar handtekeningen verzamelen?
QFTquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:33 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
DUMB & IGNORANT zijn.
Flame, Bash en Troll.
Als je gaat vragen wie Bill o Reilly is hoor je niet in dit subforum thuis.
Alle kinderen die een mexicaanse griepspuit hebben gehad zijn over 10 jaar DOOD.
USA is het vierde rijk geworden.
Op andere fora noemen ze mij een CTard, en ik ben best blij met die titel.
Een Nutjob CTard.
Subtiele hersenspoeling door nieuws, journaal & propaganda, vermaak en onjuiste feiten om de waarheid te verhullen dat we, juist, allemaal naar de klote gaan.
HAAL DE NEDERLANDSE SOLDATEN UIT AFGHANISTAN.
We hebben daar NIKS te zoeken.
Dan kom ik je hoogstpersoonlijk nog even een griepspuit geven, gewoon voor de zekerheid..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:40 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
En als ik in Guantanamo zit willen jullie me niet redden met een paar handtekeningen verzamelen?
Oke ik neem 1 uitspraak terug. Vrede.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:49 schreef Sjeen het volgende:
Die kinderen, vallen die over precies 10 jaar om? Of gaat het anders...
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:08 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Dit BNW forum is ervoor gemaakt.
Wake up peoplz
Ik ben geen relkloon, gewoon iemand met een naald. En ik poke een keer in je zij.
en wie zegt dat jouw waarheid dé waarheid is?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:33 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Niet echt. Had ze al eens gezien.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:35 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
And nobody cares.
Nog comments op m'n Youtube filmpjes??
Ja het probleem bij mensen die bijvoorbeeld geloven dat God de wereld heeft geschapen, want het KAN niet ontstaan zijn uit NIKS.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:37 schreef cptmarco het volgende:
[..]
en wie zegt dat jouw waarheid dé waarheid is?
Dat was makkelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:26 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
[..]
Oke ik neem 1 uitspraak terug. Vrede.
Dus de lokale haatbaard mag het ook?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:46 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Maar hij mag het, het is zijn Jihad.
Net als Icke. Er zijn veel dingen die hij zegt waar best wel wat in zit. Maar zodra hij de Reptillians erbij haalt haak ik echt af.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:46 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Alex Jones is inderdaad lekker aan het doordraven
Maar hij mag het, het is zijn Jihad.
Ik heb de mensen hier genoeg kansen gegeven, maar verder dan een linkdump een een doemsvoorspelling komt het vaak niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
Waarom worden deze topics toch altijd weer verneukt, geef ts nou eens een kans.. als het onderwerp je niet intresseert tieft dan lekker op en reageer vooral niet, ga lekker in general chat met je doorsnee kutmensjes slowchatten ofzo.
Ik begrijp in ieder geval wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:54 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Ja dat reptilian stukje is wazig maar antropomorphiseer het.
Was dat goed gespeltd?
Samenvatting van het topic. De TS strooit met een youtube-filmpje en faalt in een goede onderbouwing van zijn punt. Daarbij komt het nog met allerlei vragen aanzettenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:19 schreef Magical.Trevor het volgende:
Weer zoeentje waar je niet normaal mee kan praten. Want hij denkt iets, en wij denken anders daarom snappen wij er 'niks' van volgens hem.
Lekker TS, jonge. Goed topic.
Het verhaal van TS is niet compleet logisch en zwabbert alle kanten op. Maar kunnen we daar doorheen prikken en oppikken wat relevant is. Of doorvragen op wat je zelf eventueel relevant acht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:05 schreef eleusis het volgende:
De echte conspiracy zijn al die posters hier die TS lopen te dissen met zijn volkomen logisch verhaal.
I do. Maar wat is volgens jou de motivatie? Geld zeg je. Is dat het enige? Wat doet geld volgens jou?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:16 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Dit is mijn punt:
De mensen met het geld, miljardairs, (olie, wapenhandel, farma-pilletjes, media, bankwezen),
die zichzelf blijven verrijken ten koste van alles, hebben door de jaren heen een systeem ontwikkelt dat als volgt werkt:
- Bespioneer alles en iedereen die je tegenspreekt, en zorg ervoor dat deze mensen hun mond houden.
- Creeer een probleem waar het volk een oplossing voor wil zien.
- Laat de media maar 1 kant van dat verhaal tonen.
- Cash in ze moneyz: Het geld van het volk, dat moet betalen om hun probleem op te lossen.
Dus een voorbeeld, stel dat de Aarde niet opwarmt (dus geen global warming), maar we toch belasting moeten gaan betalen om het milieu te beschermen.
Of een simpel voorbeeld, je vermoord 3000 mensen in het WTC, zegt dat een man in een grot dat heeft gedaan, wat een goed excuus is om miljoenen anderen om te leggen met gepantserd speelgoed.
You catch my drift
De nazi's hadden totale controle over het bankwezen, en dat is nou juist wat er niet was voorafgaand aan deze crisis? Total control door wie/wat dan? En geld is inderdaad macht, totdat diegenen zonder geld het niet meer pikken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:27 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
geld = macht.
Je kan lezen hoe je het wilt.
Dit in combinatie met de Federal Reserve Bank en Obama's Wall Street administration, ze gaan ervoor.
Total Control.
En de meerderheid van de amerikanen kan er ook niks aan doen, als je gasten ziet zoals Bill o' Reilly, die blijven vastgeroest hun leugens verdedigen.
Wat je in de VS ziet is het nazi-systeem dat helaas zijn weg heeft gevonden.
Na JFK was er geen houden meer aan. Daarna heeft elke president moeten luisteren naar de Illuminati.
Normaal is het wel wenselijk dat er wat meer bijgezet wordt, anders kan het gewoon in het docu-topic.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:49 schreef Schenkstroop het volgende:
De OP. hoeft eigenlijk niet uitgebreider vind ik de feiten spreken voor zich. Filmpje heb ik niet gezien maar ik weet wel waar het over gaat.
Als jij een fabriek ownt die geld produceert, kun je dat mooi in scene zettenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:44 schreef fruityloop het volgende:
[..]
De nazi's hadden totale controle over het bankwezen, en dat is nou juist wat er niet was voorafgaand aan deze crisis? Total control door wie/wat dan? En geld is inderdaad macht, totdat diegenen zonder geld het niet meer pikken.
Gelukkig ben ik niet de enige die 'wakker' is. Ik hoop dat de rest ook snel wakker wordtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:16 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Dit is mijn punt:
De mensen met het geld, miljardairs, (olie, wapenhandel, farma-pilletjes, media, bankwezen),
die zichzelf blijven verrijken ten koste van alles, hebben door de jaren heen een systeem ontwikkelt dat als volgt werkt:
- Bespioneer alles en iedereen die je tegenspreekt, en zorg ervoor dat deze mensen hun mond houden.
- Creeer een probleem waar het volk een oplossing voor wil zien.
- Laat de media maar 1 kant van dat verhaal tonen.
- Cash in ze moneyz: Het geld van het volk, dat moet betalen om hun probleem op te lossen.
Dus een voorbeeld, stel dat de Aarde niet opwarmt (dus geen global warming), maar we toch belasting moeten gaan betalen om het milieu te beschermen.
Of een simpel voorbeeld, je vermoord 3000 mensen in het WTC, zegt dat een man in een grot dat heeft gedaan, wat een goed excuus is om miljoenen anderen om te leggen met gepantserd speelgoed.
You catch my drift
Zeg popie, we gaan toch hier niet weer het conspiracy verhaal erop los laten he!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:07 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Oke ik heb een paar vragen:
Bilderberg Group, wat is hun beleid naast genocide?
Building 7 WTC, waarom moest dat gebouw ook naar beneden?
Bill o'Reilly, Waarom hij apenballen zuigt.
Is dit genoeg?? Ik heb nog meer vragen
Je zal er ws. toch aan moeten geloven. 9/11 stinkt gewoon. En de voortschreidende ontwikkelingen mbt anti-terrorisme moet daar toch wel bewijs van zijn. Een onderbroeken-poeper, een media-circus en extra scanners en zulks. Wat een slecht opgezette show denk ik dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:55 schreef rubje het volgende:
[..]
Zeg popie, we gaan toch hier niet weer het conspiracy verhaal erop los laten he!
Ik word een beetje moe van gasten zoals jij die er weer gelijk opduiken om hun
bekend 'conspiracy' riedel af te steken.
Als je er nou van maakt ->quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:33 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
DUMB & IGNORANT zijn.
Flame, Bash en Troll.
Ik denk dat je het mis hebt, iets waar m.i. ook blijkt uit de overgrote meerderheid van het bewijs. De verschillende "alternatieven" voor 9/11 zijn allemaal zeer slecht onderbouwt, verwijzen allemaal naar elkaar als "bewijs", en zo verder. Sowieso is dat al vaag, als we even aannemen dat de Amerikaanse overheid liegt, moet er dus 1 andere waarheid zijn, maar daar zijn er dan weer een stuk of wat vage alternatieven voor. Mini-nukes, nano-thermiet, ingebouwde explosieven in de torens, vliegtuig hologrammen etc etc.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je zal er ws. toch aan moeten geloven. 9/11 stinkt gewoon. En de voortschreidende ontwikkelingen mbt anti-terrorisme moet daar toch wel bewijs van zijn. Een onderbroeken-poeper, een media-circus en extra scanners en zulks. Wat een slecht opgezette show denk ik dan.
Ik vermoed sterk dat de Amerikaanse overheid 9/11 heeft bewerkstelligd en willens en wetens burger doden op hun geweten ebben. incl de 9/11 reddingswerkers die stierven/sterven aan de longkanker.
En ook de rest van de wereld incl Nederland dat zich achter Amerika en haar eindeloze terreur schaart.
De betekenis van deze passage ontgaat mij volledig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:45 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
En als dit niks te maken heeft met:
- Bismarck
- Napoleon
- of Sinterklaas
kom dan nog maar eens terug.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:29 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Mensen willen gewoon niet meer geloven dat hun overheid '"zo evil zou kunnen zijn".
Dus ik krijg reacties zoals, luister kerel, met je praatjes, ik heb er schoon genoeg van, je denkt toch niet dat deze shit ECHT gaat gebeuren?
Fuck off met je bullshit.
Korte lontjes omdat hun hoofdjes het niet aankunnen, dat we naar de klote gaan.
Doe maar normaal dan doe je gek genoeg was ik het vroeger mee eens.
Maar in 2010 normaal zijn is de valkuil, als je echt wil dat ook Nederland verandert in een politiestaat.
Als makke lammetjes achter de VS aan lopen met alles wat ze doen, zelfs meewerken aan leugens zoals de Detroit-vlieger.
NOS 6 uur journaal, het eerste item was een Osama Bin Laden reactie. Geloof je het zelf??
DIT IS TRIEST OM TE ZIEN.
Normaal ben ik het met je eens maar deze meneer schijnt toch echt wel ergens een punt te hebben. Net zoals zeggen dat wij allen sterrenstof zijn, is het ergens wel een beetje waarquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:26 schreef poldergeist het volgende:
Alleen maar generaliserende statements en veroordelend naar mensen toe die twijfelen of mensen die niet alles serieus nemen.
truthers, het lijkt soms op een nieuwe religie of sekte.
Waar inderdaad een uitgebreide ontleding van het geval-Jemen te bewonderen valt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:12 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Ja he, echt een KUT topic.
Over een paar maanden gaat Jemen naar de klote, lees dan nog eens dit topic door.
De NOS en RTL4 zullen u vriendelijk te woord staan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waar inderdaad een uitgebreide ontleding van het geval-Jemen te bewonderen valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |