quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ah, dat zei ik alleen maar om je te testen. Ik weet nu dat je een gouddelver bent.quote:
Over watquote:Op maandag 25 januari 2010 22:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Anders open je even een topic satijnendinges.
Wij hebben allemaal meerdere huizen dus jij moet dat ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, dat zei ik alleen maar om je te testen. Ik weet nu dat je een gouddelver bent.
O, sorry ik zit hier pas 1 dag ofzoquote:Op maandag 25 januari 2010 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je de laatste post maakt moet je het nieuwe topic openen.
Ja, dat was gewoon een voorbeeld. Ik wil gewoon aantonen dat het feilloos kunnen spreken van een taal niet per se te maken heeft met de moeilijkheidsgraad ervan, maar dat je het gewoon vanzelf aanleert.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is de regel dat degene die als laatst een reactie plaatst de vervolg topic moet openen.
Nee 'ja' betekent ikquote:
Klopt.quote:
DAt zeg ik, een gouddelvertje.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal meerdere huizen dus jij moet dat ook.
Ben jij een man? Dit is nieuw voor me..quote:Op maandag 25 januari 2010 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe durf je met andere mannen te flirten, Kris.
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe durf je met andere mannen te flirten, Kris.
En je volim, wat betekent dat? Mijn Kroatische mattie had dat altijd in zijn naam staan, of is dat gewoon breezahtaal?quote:
Die ''andere'' hoort daar idd niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben jij een man? Dit is nieuw voor me..
"Je" kan "haar" betekenen. Iets anders niet, of alleen 'je volim' is niks.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En je volim, wat betekent dat? Mijn Kroatische mattie had dat altijd in zijn naam staan, of is dat gewoon breezahtaal?
Ayip ayip.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef Ayca het volgende:
Ik ga douchen![]()
Waarom vertel ik dit soort dingen eigenlijknouja
![]()
Jij bent mijn grote liefde dat weet je toch, ik volg je zelfs op internetquote:
Hey TM.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoi.![]()
Jullie gaan hard (as usual).
ik zo ook, ga t ook in mn msnnaam zetten hihihiih..quote:Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef Ayca het volgende:
Ik ga douchen![]()
Waarom vertel ik dit soort dingen eigenlijknouja
![]()
Wat poëtisch.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef SatinCare het volgende:
[..]
"Je" kan "haar" betekenen. Iets anders niet, of alleen 'je volim' is niks.
bijv. Recite joj da je volim - Vertel haar dat ik van haar hou.
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef GenusButeo het volgende:
Borteyorum en Bilmicinem klinken veel correcter.
Maar er zijn wel degelijk strenge regels wat betreft welke klinker na een ander klinker komtquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey TM.
Ik ga je niet vergeven in ahiret.
I know.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:50 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Jij bent mijn grote liefde dat weet je toch, ik volg je zelfs op internet
Wat zijn jullie aardig voor elkaar.. ohaquote:Op maandag 25 januari 2010 22:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey TM.
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoi.![]()
Dat was echt grappig van Burak.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey TM.
Zet een hoopje Turken bij elkaar en dit is het eindresultaat.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoi.![]()
Door zG. moet ik elke keer als iemand oha zegt denken aan dat youtube filmpjequote:Op maandag 25 januari 2010 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat zijn jullie aardig voor elkaar.. oha
Mischien was het te volim, ik weet het eigenlijk niet meerquote:Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef SatinCare het volgende:
[..]
"Je" kan "haar" betekenen. Iets anders niet, of alleen 'je volim' is niks.
bijv. Recite joj da je volim - Vertel haar dat ik van haar hou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |