quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ah, dat zei ik alleen maar om je te testen. Ik weet nu dat je een gouddelver bent.quote:
Over watquote:Op maandag 25 januari 2010 22:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Anders open je even een topic satijnendinges.
Wij hebben allemaal meerdere huizen dus jij moet dat ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, dat zei ik alleen maar om je te testen. Ik weet nu dat je een gouddelver bent.
O, sorry ik zit hier pas 1 dag ofzoquote:Op maandag 25 januari 2010 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je de laatste post maakt moet je het nieuwe topic openen.
Ja, dat was gewoon een voorbeeld. Ik wil gewoon aantonen dat het feilloos kunnen spreken van een taal niet per se te maken heeft met de moeilijkheidsgraad ervan, maar dat je het gewoon vanzelf aanleert.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is de regel dat degene die als laatst een reactie plaatst de vervolg topic moet openen.
Nee 'ja' betekent ikquote:
Klopt.quote:
DAt zeg ik, een gouddelvertje.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal meerdere huizen dus jij moet dat ook.
Ben jij een man? Dit is nieuw voor me..quote:Op maandag 25 januari 2010 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe durf je met andere mannen te flirten, Kris.
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe durf je met andere mannen te flirten, Kris.
En je volim, wat betekent dat? Mijn Kroatische mattie had dat altijd in zijn naam staan, of is dat gewoon breezahtaal?quote:
Die ''andere'' hoort daar idd niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben jij een man? Dit is nieuw voor me..
"Je" kan "haar" betekenen. Iets anders niet, of alleen 'je volim' is niks.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En je volim, wat betekent dat? Mijn Kroatische mattie had dat altijd in zijn naam staan, of is dat gewoon breezahtaal?
Ayip ayip.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef Ayca het volgende:
Ik ga douchen![]()
Waarom vertel ik dit soort dingen eigenlijknouja
![]()
Jij bent mijn grote liefde dat weet je toch, ik volg je zelfs op internetquote:
Hey TM.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoi.![]()
Jullie gaan hard (as usual).
ik zo ook, ga t ook in mn msnnaam zetten hihihiih..quote:Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef Ayca het volgende:
Ik ga douchen![]()
Waarom vertel ik dit soort dingen eigenlijknouja
![]()
Wat poëtisch.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef SatinCare het volgende:
[..]
"Je" kan "haar" betekenen. Iets anders niet, of alleen 'je volim' is niks.
bijv. Recite joj da je volim - Vertel haar dat ik van haar hou.
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef GenusButeo het volgende:
Borteyorum en Bilmicinem klinken veel correcter.
Maar er zijn wel degelijk strenge regels wat betreft welke klinker na een ander klinker komtquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey TM.
Ik ga je niet vergeven in ahiret.
I know.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:50 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Jij bent mijn grote liefde dat weet je toch, ik volg je zelfs op internet
Wat zijn jullie aardig voor elkaar.. ohaquote:Op maandag 25 januari 2010 22:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey TM.
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoi.![]()
Dat was echt grappig van Burak.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey TM.
Zet een hoopje Turken bij elkaar en dit is het eindresultaat.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoi.![]()
Door zG. moet ik elke keer als iemand oha zegt denken aan dat youtube filmpjequote:Op maandag 25 januari 2010 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat zijn jullie aardig voor elkaar.. oha
Mischien was het te volim, ik weet het eigenlijk niet meerquote:Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Hiernamaals-bedreigingen van Börekius.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey TM.
zg..quote:Op maandag 25 januari 2010 22:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Door zG. moet ik elke keer als iemand oha zegt denken aan dat youtube filmpje
Ja hequote:
quote:
waarquote:Op maandag 25 januari 2010 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hiernamaals-bedreigingen van Börekius.
Volim te misschienquote:Op maandag 25 januari 2010 22:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien was het te volim, ik weet het eigenlijk niet meer.
Je vergeet iets, faalhaasquote:Op maandag 25 januari 2010 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
leeft hij nog?quote:
Ach, wat boeit het ook. Ik heb genoeg scheldwoorden geleerd om binnen vijf minuten in elkaar te worden geslagen, en van wat ik heb gehoord houden Kroaten wel van vechtenquote:
Sana noluyo?quote:
Waarom kleden aziaten zich altijd zo graag als vrouw?quote:
Niet goed. Waarom?quote:
Dat weet ik niet, ik ken niemand die graag vecht, heb het ook nooit meegemaaktquote:Op maandag 25 januari 2010 22:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, wat boeit het ook. Ik heb genoeg scheldwoorden geleerd om binnen vijf minuten in elkaar te worden geslagen, en van wat ik heb gehoord houden Kroaten wel van vechten.
Wil je fittie met SatinCare? Ze killt je hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, wat boeit het ook. Ik heb genoeg scheldwoorden geleerd om binnen vijf minuten in elkaar te worden geslagen, en van wat ik heb gehoord houden Kroaten wel van vechten.
Even de TT's van de gesloten Turken-topics langsgegaan...quote:Op maandag 25 januari 2010 22:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ER is er een jarig, hoera! Hoera! Dat kun je wel zien, dat is........
Vrouwen uit het voormalige oostblok kunnen nogal venijnig zijn heb ik van horen zeggenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wil je fittie met SatinCare? Ze killt je hoor.
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Senin "sana noluyo" demenden. Nee, beetje uitgeput.
Ja, ik heb er een paar gehoord, helaas niet onthouden vanwege hun lengtequote:Op maandag 25 januari 2010 22:59 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ken niemand die graag vecht, heb het ook nooit meegemaakt![]()
Maar we hebben wel echt vieze scheldwoorden, dus als je die zomaar zou gaan gebruiken kan je wel op een tikje rekenen ja
Bedankt.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Even de TT's van de gesloten Turken-topics langsgegaan...
Gefeliciteerd IHVK!Opdat je de 120 ook moge halen!
![]()
Ja dus kijk maar uit.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vrouwen uit het voormalige oostblok kunnen nogal venijnig zijn heb ik van horen zeggen.
Ja, maar moet nog veel doen voor ik dat lekkere bedje van me in kan.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ga slapen dan.Vermoeidheid is niet bevorderend voor je wens om aan te komen.
Ga dan weg van Fok, dan ben je sneller bij je bedje.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar moet nog veel doen voor ik dat lekkere bedje van me in kan.
Jup we hebben ene SatinCare ingewijd.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Is er nieuw vrouwelijk vleesch in de kuip?
Ik moet eigenlijk alleen een herkansing voorbereiden, had er een 7,8 voor, dus laat het nu wel even.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:04 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ga dan weg van Fok, dan ben je sneller bij je bedje.
inhalen...quote:Op maandag 25 januari 2010 23:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat klinkt als een strak plan, dat slapengaan. Vannacht maar 7 uurtjes gehad, dus vanavond wordt dat inhalen. Lat0rZ..
7 uur is genoeg tochquote:Op maandag 25 januari 2010 23:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat klinkt als een strak plan, dat slapengaan. Vannacht maar 7 uurtjes gehad, dus vanavond wordt dat inhalen. Lat0rZ..
In het weekend wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Onbegrijpelijk dat jullie niet kunnen genieten van een nacht flink doorslapen, on-be-grijpelijk.
Waarom herkans je het dan? Ben je zo'n strebertje?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk alleen een herkansing voorbereiden, had er een 7,8 voor, dus laat het nu wel even.
Morgen toch pas om 12:45 college, dus dat wordt lekker uitslapen.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Onbegrijpelijk dat jullie niet kunnen genieten van een nacht flink doorslapen, on-be-grijpelijk.
Nou, bij dezen, welkom SatinCare!quote:Op maandag 25 januari 2010 23:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jup we hebben ene SatinCare ingewijd.
Weet jij waar Kroaten het meest op boos wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Same.quote:
ingewijd in watquote:Op maandag 25 januari 2010 23:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jup we hebben ene SatinCare ingewijd.
Ik kan nooit doorslapen.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Nee man, maar m'n andere cijfers zijn niet zo super, ik dacht economie biraz hoog olsa, valt de rest minder op, m'n moeder zegt de laatste dagen steeds verassing getirme bana. (verrassing is in dit geval dus negatief)quote:Op maandag 25 januari 2010 23:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarom herkans je het dan? Ben je zo'n strebertje?
Wij worden dus echt pissed als je zegt dat wij oostblokkers zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 23:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Weet jij waar Kroaten het meest op boos worden?
Ik moet met een Kroaat een presentatie houden, maar hij maakt vaak flauwe grapjes over Turken.
Laats zei hij tegen mij tijdens het luisteren van een presentatie over scholing in Duitsland dat de Duitsers liever niet naar Hauptschule gaan, omdat daar veel Turken zijn.
Ik wilde wel wat terug zeggen, maar tsja. Wat kan ik over Kroaten zeggen![]()
? Ik wil voorbereid zijn als hij nog eens iets over Turken gaat zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |