Wij gingen naar de Wok.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee serieus, doen ze bij ons elk jaar voor kerstdiner's enzo. Maareh, niet in uniform hoor xD
Ach die puicke bedrijfsfeestjes, ik ga ze wel missen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:10 schreef Bouke-p het volgende:
wij ook, met t peleton.
En met t hele bataljon hebben wij rudolf, afgelopen jaar hebben we geschaatst
Ik ben al de dienst uit sinds November 2009.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:03 schreef Bouke-p het volgende:
hoezo ga je die missen, ga je de dienst uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
eruit wegens joint?quote:
Als je de hele dag aan het voorbereiden van een Logica tentamen zit, dan gaat het idee van een joint opsteken wel heel erg aantrekkelijk worden....quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:56 schreef Lightning_NL het volgende:
Tja, sommige mensen hebben zoiets nodig om hun leven op te fleuren.
Rukken wordt bij jou ook een beetje moeilijk..quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je de hele dag aan het voorbereiden van een Logica tentamen zit, dan gaat het idee van een joint opsteken wel heel erg aantrekkelijk worden....![]()
Al denk ik niet dat Heatseeker dat excuus heeft!
disclaimer: ik heb in de afgelopen 7 jaar 3x een joint geprobeerd en het doet me geen ruk.
Ja ging, wijziging plan, omgaan met teleurstellingen en zulks.quote:
Nee einde contract, niet echt de behoefte om nog bij te tekenen.quote:
Rukken bij mezelf wel ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Rukken wordt bij jou ook een beetje moeilijk..
Mwoah, ik heb weinig zin in een feestje met een zooi officieren.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:51 schreef Pumatje het volgende:
Maakt dat uit dan?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 08:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb weinig zin in een feestje met een zooi officieren.
[..]
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |