Ik wil jullie eigenlijk wel meeten!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:57 schreef Esses het volgende:
Geen opmerkingen wie wel en wie niet willen meeten?
Het duurt nog wel een aantal jaar (eerst mijn bachelor afmaken)...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:25 schreef Lightning_NL het volgende:
Dan kun je toch ook gewoon een PM sturen Lotusss? Ik dacht dat jij al iets bij Defensie deed joh.
*kuch* proxy *kuch*quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:29 schreef Gierigesloeber het volgende:
Ik stem voor, maar vanaf dit IP (kazerne legering Assen) is al gestemt _o-
Internet is al traag genoeg, geen zin in geouwehoer ook xD, zit er nogmaar 5 weken dus dan ben ik weg hier xDquote:
Hmm 5 weken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:36 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Internet is al traag genoeg, geen zin in geouwehoer ook xD, zit er nogmaar 5 weken dus dan ben ik weg hier xD
Nee, dat sowieso niet xD van der Valk afhuren is goedkoperquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:27 schreef Heatseeker het volgende:
Het wordt toch geen paresto locatie, wel?
Ik gniffelde.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, dat sowieso niet xD van der Valk afhuren is goedkoper
Nee serieus, doen ze bij ons elk jaar voor kerstdiner's enzo. Maareh, niet in uniform hoor xDquote:
En alweer een traditie overboordquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee serieus, doen ze bij ons elk jaar voor kerstdiner's enzo. Maareh, niet in uniform hoor xD
Nee het diner wel in uniform, had paar enters moeten doen. De meet nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |