quote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef styliste het volgende:
kutje, gooide ik m zo dicht zeg...
Tis maar waar je van houdtquote:Op maandag 25 januari 2010 20:27 schreef styliste het volgende:
[..]
kutje is beter dan KUUUUUUUUUUUUT!!! toch?
Dan raak je inderdaad kant nog wal...quote:Op maandag 25 januari 2010 20:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Tis maar waar je van houdt![]()
maar een kutje is doorgaan beter dan een echoput ja
Jaja...quote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef styliste het volgende:
nou nou, eerst wordt ik voor stom uitgemaakt, dan is mijn taalgebruik weer niet ok...![]()
Nou, het is wel duidelijk hoe jullie over mij denken, ik verhuis wel naar breda ofzo...;(
Hahaha, we zien hetquote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef Stuurloos het volgende:
Gewoon lekker hier blijven. DAmm goed wennen toichsxren op iPhone
Ja je moet echt met je vingers drukken en niet met je nagels... Dat werkt niet! Gaat niet om druk, is electrostatisch!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef Stuurloos het volgende:
Gewoon lekker hier blijven. DAmm goed wennen toichsxren op iPhone
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef styliste het volgende:
nou nou, eerst wordt ik voor stom uitgemaakt, dan is mijn taalgebruik weer niet ok...![]()
Nou, het is wel duidelijk hoe jullie over mij denken, ik verhuis wel naar breda ofzo...;(
Het bezitten van een Iphonequote:Op maandag 25 januari 2010 21:37 schreef Stuurloos het volgende:
Het werkt allemaal prima op 1 ding na. Mijn pc is gemachtigd en synchroniseert agenda, contactpersonen heel de rambam, maar de gedownloade apps in de iTunes Store komen na synchroniseren niet terug op mn iPhone. Wat doe ik verkeerd?
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:18 schreef Crazy-M het volgende:
Ben er weer
[..]
Het bezitten van een Iphone
Tijd voor een TT-changequote:Op maandag 25 januari 2010 20:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dan raak je inderdaad kant nog wal...
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:36 schreef automatic_ het volgende:
Doet er iemand van jullie mee met Farmville op Facebook?
nee, kost te veel tijdquote:Op maandag 25 januari 2010 22:36 schreef automatic_ het volgende:
Toen ik instapte gaf hij aan -5quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
Godnondeju wat is het koud!
Toen ik vanmorgen om 6 uur in mijn auto stapte was het gewoon -10...
mja 6:30 opstaanquote:
hehe grappigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:41 schreef Guard het volgende:
het is idd koud vanochtend, mijn centrale vergrendeling weigerde dienst, hield al mijn deuren op slot...
Heb mijn auto via de achterklep moeten betreden
ik half verkoudenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:50 schreef styliste het volgende:
Ik voel me niet tof. En t is verrekes koud.. Brrrr
Bah dat wordt weer een rotzooi, maar goed morgenochtend eerst thuiswerken (ze komen mijn ketel controleren).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o en ... morgen sneeuw overgaand in regen
Je moet Sorority Life gaan doen!quote:Op maandag 25 januari 2010 22:36 schreef automatic_ het volgende:
Pics!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:41 schreef Guard het volgende:
het is idd koud vanochtend, mijn centrale vergrendeling weigerde dienst, hield al mijn deuren op slot...
eigenlijk welquote:
Helaas kwam het niet bij me op om de camera erbij te pakken en deze op een statief (wat ik niet heb) te zetten en op de zelfontspanner in te stellen...quote:
Slechtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Helaas kwam het niet bij me op om de camera erbij te pakken en deze op een statief (wat ik niet heb) te zetten en op de zelfontspanner in te stellen...
das lekkerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:24 schreef theKiD het volgende:
Verse warme broodjes als ontbijt rulen!!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:39 schreef Stuurloos het volgende:
Het is gelukt kiddow, maar mn AVG constateerde een trojan, dus heb t maar weer verwijderd.. geeft niets
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:24 schreef theKiD het volgende:
Verse warme broodjes als ontbijt rulen!!
kiddie is zelf ook een trojanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:39 schreef Stuurloos het volgende:
Het is gelukt kiddow, maar mn AVG constateerde een trojan, dus heb t maar weer verwijderd.. geeft niets
ik ookquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:53 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb net een eitje op
Oja! En mijn kin zit er niet zo mooi uit, maar mijn lip wel
Jaquote:
Ik heb gisteren mijn lip verbrand aan een pizza, maar blijkbaar ook een stukje van mijn kin. Mijn lip heb ik dus wel gekoeld, maar mijn kin niet zoquote:
Ziggo livestreamplayerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:53 schreef hetzusjevan het volgende:
En ik ben nu nieuwsgierig naar wat jullie naar elkaar proberen te sturen?
Oja, vergetenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
ze is toch naar de kaakchirurg geweest?
Dat is zeker mijn foutquote:
Dat had ik wel willen zienquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:41 schreef Guard het volgende:
Nee! Ben niet voor niets uit een dorp verhuisd om dan weer te gaan boerenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:41 schreef automatic_ het volgende:
Tommy; Doe jij ook mee met Farmville?
Het is kei leukquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee! Ben niet voor niets uit een dorp verhuisd om dan weer te gaan boeren. Dat jij en zusje uit gehuchtjes komen
!
Jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:41 schreef Buitendam het volgende:
Duurt het nog lang met de doorgaande weg bij het centrum? Ik werd vandaag bijna wéér voor m'n harses gereden.
De opstoet op Zondag word er zelfs voor omgeleidt las ik in de krant paar dagen terug..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Jawaarschijnlijk tot aan de kermis...
Ahhh crap, moet dan meelopen in de reclame stoet (lees in de bus drank halen en wat flyers uitdelen)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
De opstoet op Zondag word er zelfs voor omgeleidt las ik in de krant paar dagen terug..
Gelukkig komen ze niet bij mij in de straat, tenminste dat mag ik hopen..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
De opstoet op Zondag word er zelfs voor omgeleidt las ik in de krant paar dagen terug..
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:41 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Gelukkig komen ze niet bij mij in de straat, tenminste dat mag ik hopen..
quote:Route d’n Opstoet
D’n Opstoet start om 13:00uur. Na vertrek vanaf de Piushaven volgen de deelnemers de route St. Josephstraat, Korte Heuvel, Heuvel, Spoorlaan, Stationsstraat, Nieuwlandstraat, Heuvelstraat, Schouwburgring, Paleisring en Katterug. De deelnemers eindigen in het hart van Kruikenstad op d’n Heuvel. Aankomst kop van de stoet op de Heuvel 15:30 uur. De prijsuitreiking zal plaatsvinden om 17.00 uur op de Kiosk op de Heuvel.
Gelukkig dus niet.. alhoewel dichtbij, zal het geluid wel horenquote:
AVG kan nogal eens overspannen reageren inderdaad, de laptop heeft hier een tijdje AVG gehad terwijl de pc's Norton draaien. Ik ging altijd maar af op Norton, die is al streng genoeg. Maar gaat het over de ziggo tv meuk? Dan kun je ook dit doen. Dat programmaatje is niet meer dan een wmplayer met alle links.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:39 schreef Stuurloos het volgende:
Thanks, zal thuis eens kijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
AVG kan nogal eens overspannen reageren inderdaad, de laptop heeft hier een tijdje AVG gehad terwijl de pc's Norton draaien. Ik ging altijd maar af op Norton, die is al streng genoeg. Maar gaat het over de ziggo tv meuk? Dan kun je ook dit doen. Dat programmaatje is niet meer dan een wmplayer met alle links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |