Zo, ik was dr mee bezig, ik kan m ook weer weghalen, jezusquote:
Over opmerkingen over hazenlippen, verwelkende aardbeien, buitenpoepende dierenquote:
Nou zeg, Miss Lichtgeraakt, het was maar een grapje hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo, ik was dr mee bezig, ik kan m ook weer weghalen, jezus
Oeh, the prrrrrressureeeeee!quote:
Over buitenpoepende dieren gesproken: ik had me zaterdag toch in een enorme drol gestaanquote:Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
Over opmerkingen over hazenlippen, verwelkende aardbeien, buitenpoepende dieren
Ja, vastquote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
Ga je mee naar het Nationaal Songfestival?
Oh gatsie!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Over buitenpoepende dieren gesproken: ik had me zaterdag toch in een enorme drol gestaan
Gelukkig heb je dat met katten niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Over buitenpoepende dieren gesproken: ik had me zaterdag toch in een enorme drol gestaan
Ik ookquote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zie, dat was dus een zinloze vraag!quote:
Dat heb je met katten ook gerust hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 20:26 schreef JJH het volgende:
Gelukkig heb je dat met katten niet.
(Tenzij je in de kattenbak gaat staan.)
En over teefjes die hun naam eer aan doenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Over opmerkingen over hazenlippen, verwelkende aardbeien, buitenpoepende dieren
Proostquote:Op maandag 25 januari 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
Ik ook
En die smeerde ik daarna fijn aan dat desinfecterende kleedje waarover we weer naar binnen liepen
Je kent me toch popjequote:Zie, dat was dus een zinloze vraag!
Jahahahahahaha, expres nog wel!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
En die smeerde ik daarna fijn aan dat desinfecterende kleedje waarover we weer naar binnen liepen
[..]
Zie, dat was dus een zinloze vraag!
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dat met katten niet.
(Tenzij je in de kattenbak gaat staan.)
Verplicht, op straffe van een dwangsomquote:Op maandag 25 januari 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dr dus wel echt een hekel aan als mensen die hele OP in 1 keer goed gaan doen en dus de rest maar zit te wachten op een nieuw topic.
Ik denk gooi dat topic dr in, hoeven de mensen niet te wachten, is t ook weer niet goed![]()
Maar ik vind dat gelog en gelapohunt ook maar allemaal larie, als ik m heb dan heb ik m, als ik m niet heb dan niet![]()
OP maken is toch niet verplicht of wel?
( in het kader van de TT)
ik kwam vanmiddag op een plekje waar ik alleen met schoonmaken kom een uitgedroogd kattenkotsje tegen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat heb je met katten ook gerust hoor
Nee, maar als ik dat er niet bij had gezegd had een of andere wijsneus dat wel gemeld.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga jij wel eens in de kattenbak staan!!!!!!
Op mn werk liep mn hele pc vast toen die OP nog 6 pagina's lang was, dus daar kon ik m echt niet maken.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verplicht, op straffe van een dwangsom
Ik zag dit topic pas na een paar minuten en was juist zo verrast dat je een mooie OP had gemaakt
ik zal als ik thuis ben eens kijken... en anders stuur ik je ook wel een spicy (hot heb ik niet eens gekregen!!!)quote:Op maandag 25 januari 2010 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh Tombolalalala , welke zijn dan pittig?
Ik ga ze zeker proberen als de Super ze ook gaat maken, moet je nog iets van een recensie hebben of zo?
eh...quote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef Cat22 het volgende:
Wisten jullie dat Ing in de woonkamer poept?![]()
Heb ik met haar een heel gesprek over gehad tijdens de rondleiding. Bloedserieus ook. De dame van DTH knipperde volgens mij een paar keer met de ogen.![]()
![]()
Gewoon heel beknopt of uitgebreid?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zal als ik thuis ben eens kijken... en anders stuur ik je ook wel een spicy (hot heb ik niet eens gekregen!!!)
Ze hebben hier in de deen/ah een heel eigen schap van Meiasia!!! En als je wilt laten weten wat je er van vond, graag!!!
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef Cat22 het volgende:
Wisten jullie dat Ing in de woonkamer poept?![]()
Heb ik met haar een heel gesprek over gehad tijdens de rondleiding. Bloedserieus ook. De dame van DTH knipperde volgens mij een paar keer met de ogen.![]()
![]()
Cocotokoboy, how's life?quote:
quote:
Meisje toch.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:
MILJAAAAAAAAAAAR.
De Pfaffs zijn afgelopen en nu is dr een voetbalpraatprogramma op en de afstandbediening ligt niet , ik herhaal NIET binnen handbereik.
Kwam door haar zussie. Die wees ons op een dikke drol die in een kamer lag.quote:
leer sjonnie de ab aporterenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:
MILJAAAAAAAAAAAR.
De Pfaffs zijn afgelopen en nu is dr een voetbalpraatprogramma op en de afstandbediening ligt niet , ik herhaal NIET ,binnen handbereik.
Doe dan maar uitgebreid!!! Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon heel beknopt of uitgebreid?
Naja, hoe uitgebreid kun je zijn over een zakje woksaus he
I know, life can be such a bitch.quote:
Herkenbaar! Maar gelukkig lag de AB hier wel binnen handbereik. ANTM FTW!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:
MILJAAAAAAAAAAAR.
De Pfaffs zijn afgelopen en nu is dr een voetbalpraatprogramma op en de afstandbediening ligt niet , ik herhaal NIET ,binnen handbereik.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kwam door haar zussie. Die wees ons op een dikke drol die in een kamer lag.
Waarop Ing met uitgestreken gezicht zei dat zij ook weleens in de woonkamer poepte.En toen hebben we het gehad over kamerschermen en sterke dijspieren.
En die mevrouw geloofde dat? Oh nee, die dacht vanaf toen dat we een gezelschap met "speciale mensen" waren zeker...quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarop Ing met uitgestreken gezicht zei dat zij ook weleens in de woonkamer poepte.En toen hebben we het gehad over kamerschermen en sterke dijspieren.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De AB loopt weg met Sjon denk ik.quote:
"speciale mensen"quote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En die mevrouw geloofde dat? Oh nee, die dacht vanaf toen dat we een gezelschap met "speciale mensen" waren zeker...
Wij zijn toch ook heel speciaal?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En die mevrouw geloofde dat? Oh nee, die dacht vanaf toen dat we een gezelschap met "speciale mensen" waren zeker...
Daar struikelt ie nu nog te erg over vrees ikquote:
Heb je al de hulp van iemand ingeroepen, of onderga je je lot en kijk je een voetbalpraatprogramma?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:
MILJAAAAAAAAAAAR.
WAHAHAHAHAHAHA, een boze cavia!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar struikelt ie nu nog te erg over vrees ik![]()
Tis trouwens wel echt een heel leergierig geval.
Hij kan al pootjes geven en high fiven en hij luistert al heel goed naar zn naam en naar KOM SJONNNNNNNNNN![]()
Maar doe niks tegen zn zin , als je m pakt als ie wil rennen krijst ie of je dr een mes in steekt, als je hem aan de lijn doet bokt ie en scheldt ie, en als ie door de regen moet lopen pruttelt ie de hele weg als een hele boze cavia
Vraag het publiek om te stemmen! Of halveer de keuzes!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je al de hulp van iemand ingeroepen, of onderga je je lot en kijk je een voetbalpraatprogramma?
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij kan al pootjes geven en high fiven en hij luistert al heel goed naar zn naam en naar KOM SJONNNNNNNNNN![]()
Maar doe niks tegen zn zin , als je m pakt als ie wil rennen krijst ie of je dr een mes in steekt, als je hem aan de lijn doet bokt ie en scheldt ie, en als ie door de regen moet lopen pruttelt ie de hele weg als een hele boze cavia
Ik hoor dus echt dag en nacht Sjon zn belletjequote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Trouwens, Geer heeft het balletje met belletje weer gevonden die ze van Secret Santa gekregen heeft.
Leuk hoor.
Een hele boze cavia.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
What else is new?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WAHAHAHAHAHAHA, een boze cavia!!!
Ik zit hier hardop in de trein te lachen...
Er kijken mensen naar me...![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vraag het publiek om te stemmen! Of halveer de keuzes!
O, wacht.... ander programma.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoor dus echt dag en nacht Sjon zn belletje![]()
Vannacht dacht ik "kut nou droom ik ook al over dat shitbelletje".
Zag ik vanmorgen dat ik het bandje niet afgedaan had
Echt, je weet niet wat je hoort !!!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WAHAHAHAHAHAHA, een boze cavia!!!
Ik zit hier hardop in de trein te lachen...
Er kijken mensen naar me...![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
primmma, kon alleen niet naar de toko waar ik naar toe wilde (die boot) vanwege sluitingstijden en mijn veels te late vertrek enzoquote:
Nee, ik ben opgestaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je al de hulp van iemand ingeroepen, of onderga je je lot en kijk je een voetbalpraatprogramma?
oenk oenk?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, je weet niet wat je hoort !!!
Hij loopt dan echt zo boos te schelden.
En dan wil ie gaan zitten, zet ie zn lompe gat natuurlijk in een plas, dan is het echt ff kaaaaaai kaaaaaaai kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai .
En dan loopt ie weer door terwijl ie grmp grbml oenk oenk kutregen loopt te mopperen
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ik ben opgestaan.
Soms overtref ik mezelf echt
Zo groot is die toko hier in de stad geeneens.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
primmma, kon alleen niet naar de toko waar ik naar toe wilde (die boot) vanwege sluitingstijden en mijn veels te late vertrek enzo![]()
Dus ben naar de toko in het alexandrium geweest, nori gehaald, mango chutney voor mijn vader, extra hete sambal badjak, kerriespul, kokosmelk en een fles sesamzaad met wasabi-smaak
en een grote hele spekkoek, twee sambal goreng telor, wat bami goreng en iets raars, vlees in geel spul, ben de naam kwijt![]()
was voor mijn vader als avondeten vnaaf(nah, de spekkoek niet dan, das wel erg veel
)
En ze hadden ook bapao's en lemper enzo zelfgebakken, maar die heb ik maar laten liggen![]()
Ze hebben er nog meer en ik moet daar echt nog 6x langs om eens te kijken wat ik wil, dit weekend misschien even roti maken ofzo, met de spullen die ze daar hebben
Sambal goreng telor moet je zelf maken joh!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
primmma, kon alleen niet naar de toko waar ik naar toe wilde (die boot) vanwege sluitingstijden en mijn veels te late vertrek enzo![]()
Dus ben naar de toko in het alexandrium geweest, nori gehaald, mango chutney voor mijn vader, extra hete sambal badjak, kerriespul, kokosmelk en een fles sesamzaad met wasabi-smaak
en een grote hele spekkoek, twee sambal goreng telor, wat bami goreng en iets raars, vlees in geel spul, ben de naam kwijt![]()
was voor mijn vader als avondeten vnaaf(nah, de spekkoek niet dan, das wel erg veel
)
En ze hadden ook bapao's en lemper enzo zelfgebakken, maar die heb ik maar laten liggen![]()
Ze hebben er nog meer en ik moet daar echt nog 6x langs om eens te kijken wat ik wil, dit weekend misschien even roti maken ofzo, met de spullen die ze daar hebben
Zeker nog nooit een boze cavia gehoord jij?????quote:
quote:
Wederom een lachsalvo.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeker nog nooit een boze cavia gehoord jij?????
Echt oenk oenk, dat zeggen ze
Dan had jij altijd hele tevreden blije happy go lucky caviaatjesquote:Op maandag 25 januari 2010 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Wederom een lachsalvo.
WIj hebben cavia's gehad, mar ik geloof niet dat ik ze ooit oenk heb horen zeggen.
Ik wens nog steeds een filmpjequote:Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, je weet niet wat je hoort !!!
Hij loopt dan echt zo boos te schelden.
En dan wil ie gaan zitten, zet ie zn lompe gat natuurlijk in een plas, dan is het echt ff kaaaaaai kaaaaaaai kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai .
En dan loopt ie weer door terwijl ie grmp grbml oenk oenk kutregen loopt te mopperen
Ik heb heel veel filmpjes al.quote:
Ik weet het, moet ik eigenlijk zelf makenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sambal goreng telor moet je zelf maken joh!
Mango chutney gebruik ik altijd in mn kip kerrie met banaan en appel en rozijnen, gewoon die van patak, zo vind ik het verder maar vies![]()
Roti, dat is zoooooo lekker![]()
Ga je zelf de roti's bakken ook dan?
Ik heb een Surinaams vriendje gehad, ik hielp mn schoonmama altijd met koken toen
Puppy powerrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 25 januari 2010 20:46 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, Kees heeft Sjon echt helemaal afgemat, daarna was ze met Billy bezig en nu loopt ze te hoeren bij Karel![]()
Iemand heeft dr stiekem nieuwe batterijen in gedaan geloof ik
Vast, ze klappertandden (verleden tijd van klappertanden anyone?) wel af en toe. Dan zijn ze ook niet happy.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan had jij altijd hele tevreden blije happy go lucky caviaatjes
13,14,15&16 feb thuis blijven danquote:Op maandag 25 januari 2010 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb heel veel filmpjes al.
Maar ik kan niet in de regen met al die honden die boze cavia gaan filmen heur![]()
Kom maar langs met je camera
Ik mag met carnaval gewoon werken, behalve op zondag.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
13,14,15&16 feb thuis blijven dan
Oh eennneee thanks voor die berg proefjesheb nu een leuk trommeltje voor op vakantie
Ik zag al -17 gevoelstemperatuur voorbijkomen op twitter.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:52 schreef Goodbye het volgende:
Het wordt koud morgenIk zit al helemaal te bedenken hoeveel lagen kleding ik aankan zonder dat het er raar uitziet
Zeg, vriendentarief-taxiritje waddajoesee?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zag al -17 gevoelstemperatuur voorbijkomen op twitter.
Aan de andere kant van het land zeker.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg, vriendentarief-taxiritje waddajoesee?
Bweugh!!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:56 schreef Enfermera het volgende:
Helemaal kapot. Ben blij dat ik vanochtend niet naar die les ben geweest, dan was ik echt helemaal dood geweest![]()
Toets was kut.
![]()
Morgen werken en dan weer een toets 's avonds. En woensdag weer werken.
Utreggggg!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Aan de andere kant van het land zeker.
Als ik in de buurt ben zal ik aan je denken.
had jij mijn adres eigenlijk al?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog een pakje of 10 liggen en ik eet zelf 2-3 dagen van zo'n pakje, dus voordat ik het op heb...
Maar ik ga aan Zwabber sturen, en Ml-etje wilde ook wel, en desnoods geef ik wat aan mn moeder ofzo... Maar als mensen hier ze willen ook prima
Klinkt erg blegh.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:56 schreef Enfermera het volgende:
Helemaal kapot. Ben blij dat ik vanochtend niet naar die les ben geweest, dan was ik echt helemaal dood geweest![]()
Toets was kut.
![]()
Morgen werken en dan weer een toets 's avonds. En woensdag weer werken.
Hier is het ook nog wit, kom maar deze kant op.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:57 schreef Cat22 het volgende:
Morgen lekker thuis.![]()
Het was zo oneerlijk! Hier is alles grijs en grauw en saai. En toen ik op mijn werk kwam was het daar wit.
Ik wil ook wit.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mag met carnaval gewoon werken, behalve op zondag.
Hopenlijk regent het dan hard , kun jij Sjon filmen
Wat ga je doen danquote:Op maandag 25 januari 2010 20:52 schreef Goodbye het volgende:
Het wordt koud morgenIk zit al helemaal te bedenken hoeveel lagen kleding ik aankan zonder dat het er raar uitziet
Ga je echt alleen in Mestreech carnavallen?quote:
En het mijnequote:Op maandag 25 januari 2010 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
had jij mijn adres eigenlijk al?
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier is het ook nog wit, kom maar deze kant op.
Werkenquote:
quote:
Neequote:Op maandag 25 januari 2010 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga je echt alleen in Mestreech carnavallen?
Hier heeft de beeb nog geen seconde geslapen sinds we thuis zijn, en dat is echt een record geloof ikquote:Op maandag 25 januari 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
Over jeugdig enthousiasme gesproken: Naartjie en Yoko hangen ergens buiten rond.
Niet binnen te roepen. Nou, dan niet hoor.![]()
Satsu... ligt te pitten in zijn tentje.
Ow ja ik voel prompt weer waarom ik het ov mijdquote:Op maandag 25 januari 2010 21:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Werkenmet de trein daarheen enzo. dus wachten op het perron, lopen naar mijn werk. KOUD!
Ik zou hem nog even dicht laten, ik heb veel kleren in te pakken.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Bweugh!!
Daarna een dagje vrij of moet je in dat ritme door?
Dat is bekend, maar ik gebruik al 2 jaar een acer laptop en hoe doet het nog steeds prima. Geen problemen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:05 schreef trovey het volgende:
Noteren, mocht die laptop/notebook or whatever ooit komen.....GEEN Acer....slechte service bij problemen (net een item over geweest bij Radar).
En voor wie interesse heeft...vanavond een nieuwe Bones (althans volgens een kennis van me dus klachten als het niet zo is zal ik aan hem doorgeven)
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow ja ik voel prompt weer waarom ik het ov mijd
acer? Hmm mits een goede verkoper geen probleem hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 21:05 schreef trovey het volgende:
Noteren, mocht die laptop/notebook or whatever ooit komen.....GEEN Acer....slechte service bij problemen (net een item over geweest bij Radar).
En voor wie interesse heeft...vanavond een nieuwe Bones (althans volgens een kennis van me dus klachten als het niet zo is zal ik aan hem doorgeven)
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
acer? Hmm mits een goede verkoper geen probleem hoor
Dus er gaat sowieso een goed weekeind aankomen. Tenminste iets om naar uit te kijken en ik denk dat de komende twee dagen dan ook wel meevallen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Inderdaad.
Di, wo en do werken. Vrijdag gelukkig vrijDruk weekje, met ook nog mn eindbeoordeling van mn stage donderdag. Gelukkig weet ik dat die al voldoende is, de vraag is welk cijfer ik krijg
Boeit me eik niet, voldoende is al super gezien mn schouder en dat ik niet inzetbaar was de afgelopen 3/4 maanden.
Mjaa. Lekker op tijd naar bed dus, dan red ik het wel gok ik
Dat is altijd zo hget geval bij radar, er zal best iets fout zitten, maar daar hoor je immer slechte ervaringen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Geef het even door aan Radar....daar zat een hele groep mensen met andere ervaringen
Trein is prima te doen zolang er niet, maar dan ook niets slecht aan de hand is. Zo gauw als er wel wat mis is moet je ze mijden.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:07 schreef trovey het volgende:
[..]
De weinige keren dat ik in de trein zit is er altijd wat....en elke keer denk ik...oh ja dat was de reden waarom ik nagenoeg nooit de trein neem
Het begint hier inderdaad al rap af te koelen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou hem nog even dicht laten, ik heb veel kleren in te pakken.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
had jij mijn adres eigenlijk al?
ja ik heb eht net ook gezien, maar ik vond het een beetje een "joh, DUH" artikel, praktisch iedereen die een beetje verstand van computers heeft zal je adviseren dat alles beter is dan acerquote:Op maandag 25 januari 2010 21:05 schreef trovey het volgende:
dan heb ik vast die ene acer die het wel goed doet.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik heb eht net ook gezien, maar ik vond het een beetje een "joh, DUH" artikel, praktisch iedereen die een beetje verstand van computers heeft zal je adviseren dat alles beter is dan acer![]()
Het merk zelf is superpopulair, maar dat komt omdat horden nederlanders alleen zien dat het het goedkoopste merk is, en dan dan lekker nemen, met het motto "computer = computer"
Met als gevolg dat omdat de behuizing van pauperplastic is gemaakt, en de printplaat van het moederbord van gedroogde kinderchineesjespoep, dat het moederbord er mee uit scheid, koperbaantjes op de print met scheurtjes, goedkope electronica die poef doet, monitoren die ten hemele gaan.
maar je hebt wel de goedkoopste pc die er is![]()
![]()
goedkoop is duurkoop
dan heb je mazzel, echt waar, sommige merken maken per ongeluk een blauwe maandag modelquote:Op maandag 25 januari 2010 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is bekend, maar ik gebruik al 2 jaar een acer laptop en hoe doet het nog steeds prima. Geen problemen.
DAT DAT KAN IN NEDERLANDquote:Op maandag 25 januari 2010 21:12 schreef tombolafan het volgende:
Mèn het is hier echt koud!!!!!![]()
Ik ben alleen van de trein naar mn auto gelopen en ik was echt bevroren... En toen zag ik een jongen op de fiets ZONDER HANDSCHOENEN!!!!
Ik ben té geshockeerd om hier iets zinnigs op te zeggen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
DAT DAT KAN IN NEDERLAND!!!einz@@!!
En dat al twee jaar.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan heb je mazzel, echt waar, sommige merken maken per ongeluk een blauwe maandag model
bij acer maken ze per ongeluk 1x op de 10000 een laptop die het uithoud
Ik vergat ook wel eens mijn handschoenen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben té geshockeerd om hier iets zinnigs op te zeggen.
RIP aan de nabestaanden
Meld! de batterij is wel pauper overigensquote:Op maandag 25 januari 2010 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan heb je mazzel, echt waar, sommige merken maken per ongeluk een blauwe maandag model
bij acer maken ze per ongeluk 1x op de 10000 een laptop die het uithoud
Gelukkig wel ja!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus er gaat sowieso een goed weekeind aankomen. Tenminste iets om naar uit te kijken en ik denk dat de komende twee dagen dan ook wel meevallen.
Ik vergeet wel eens een schouder van mijn truiquote:Op maandag 25 januari 2010 21:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vergat ook wel eens mijn handschoenen.
Kyteman is tha bombquote:Op maandag 25 januari 2010 21:16 schreef nokwanda het volgende:
Zit op ned.3 24 uur met te kijken. deze keer met Colin Benders (Kyteman)
Indrukwekkende jongen, maar dat vindt ie zelf eigenlijk niet. Gave gozer.
Ik ga het wel een keertje op uitzendinggemist, of in de herhaling kijken, kwam er net te laat achter.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:16 schreef nokwanda het volgende:
Zit op ned.3 24 uur met te kijken. deze keer met Colin Benders (Kyteman)
Indrukwekkende jongen, maar dat vindt ie zelf eigenlijk niet. Gave gozer.
Dat zag ik ja brrrrrquote:Op maandag 25 januari 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vergeet wel eens een schouder van mijn trui
mwah, das niet alleen bij acer zo, zie je wel meer bij laptops, ligt vaak ook aan verkeerd gebruikquote:Op maandag 25 januari 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Meld! de batterij is wel pauper overigens
Op 2 beentjes.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja!Vrijdag komen ook mn schoonmoeder + vriend eten, dus kan ik lekker mn creativiteit kwijt in het koken
![]()
Hoe ist met jou?
Die van mij hangt altijd aan de netvoeding, ik kan nu nog ruim een uur met een volle batterij.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, das niet alleen bij acer zo, zie je wel meer bij laptops, ligt vaak ook aan verkeerd gebruik
een accu is een beetje een raar ding, als je er goed mee omgaat kan je er heeeeeel lang mee doen
en als je er slecht mee omgaat gaat de levensduur achteruit, en snel ook
maar soms dus ook niet, en worden ze sowieso snel slecht
Ik gebruik dat ding alleen zonder netstroom erop, als hij vol is dus eruit halen maar dan nog na een jaar is ie lam.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, das niet alleen bij acer zo, zie je wel meer bij laptops, ligt vaak ook aan verkeerd gebruik
een accu is een beetje een raar ding, als je er goed mee omgaat kan je er heeeeeel lang mee doen
en als je er slecht mee omgaat gaat de levensduur achteruit, en snel ook
maar soms dus ook niet, en worden ze sowieso snel slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |