En die mevrouw geloofde dat? Oh nee, die dacht vanaf toen dat we een gezelschap met "speciale mensen" waren zeker...quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kwam door haar zussie. Die wees ons op een dikke drol die in een kamer lag.
Waarop Ing met uitgestreken gezicht zei dat zij ook weleens in de woonkamer poepte.En toen hebben we het gehad over kamerschermen en sterke dijspieren.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kwam door haar zussie. Die wees ons op een dikke drol die in een kamer lag.
Waarop Ing met uitgestreken gezicht zei dat zij ook weleens in de woonkamer poepte.En toen hebben we het gehad over kamerschermen en sterke dijspieren.
De AB loopt weg met Sjon denk ik.quote:
"speciale mensen"quote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En die mevrouw geloofde dat? Oh nee, die dacht vanaf toen dat we een gezelschap met "speciale mensen" waren zeker...
Wij zijn toch ook heel speciaal?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En die mevrouw geloofde dat? Oh nee, die dacht vanaf toen dat we een gezelschap met "speciale mensen" waren zeker...
Daar struikelt ie nu nog te erg over vrees ikquote:
Heb je al de hulp van iemand ingeroepen, of onderga je je lot en kijk je een voetbalpraatprogramma?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:
MILJAAAAAAAAAAAR.
De Pfaffs zijn afgelopen en nu is dr een voetbalpraatprogramma op en de afstandbediening ligt niet , ik herhaal NIET ,binnen handbereik.
WAHAHAHAHAHAHA, een boze cavia!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar struikelt ie nu nog te erg over vrees ik![]()
Tis trouwens wel echt een heel leergierig geval.
Hij kan al pootjes geven en high fiven en hij luistert al heel goed naar zn naam en naar KOM SJONNNNNNNNNN![]()
Maar doe niks tegen zn zin , als je m pakt als ie wil rennen krijst ie of je dr een mes in steekt, als je hem aan de lijn doet bokt ie en scheldt ie, en als ie door de regen moet lopen pruttelt ie de hele weg als een hele boze cavia
Vraag het publiek om te stemmen! Of halveer de keuzes!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je al de hulp van iemand ingeroepen, of onderga je je lot en kijk je een voetbalpraatprogramma?
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij kan al pootjes geven en high fiven en hij luistert al heel goed naar zn naam en naar KOM SJONNNNNNNNNN![]()
Maar doe niks tegen zn zin , als je m pakt als ie wil rennen krijst ie of je dr een mes in steekt, als je hem aan de lijn doet bokt ie en scheldt ie, en als ie door de regen moet lopen pruttelt ie de hele weg als een hele boze cavia
Ik hoor dus echt dag en nacht Sjon zn belletjequote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Trouwens, Geer heeft het balletje met belletje weer gevonden die ze van Secret Santa gekregen heeft.
Leuk hoor.
Een hele boze cavia.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
What else is new?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WAHAHAHAHAHAHA, een boze cavia!!!
Ik zit hier hardop in de trein te lachen...
Er kijken mensen naar me...![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vraag het publiek om te stemmen! Of halveer de keuzes!
O, wacht.... ander programma.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoor dus echt dag en nacht Sjon zn belletje![]()
Vannacht dacht ik "kut nou droom ik ook al over dat shitbelletje".
Zag ik vanmorgen dat ik het bandje niet afgedaan had
Echt, je weet niet wat je hoort !!!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WAHAHAHAHAHAHA, een boze cavia!!!
Ik zit hier hardop in de trein te lachen...
Er kijken mensen naar me...![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
primmma, kon alleen niet naar de toko waar ik naar toe wilde (die boot) vanwege sluitingstijden en mijn veels te late vertrek enzoquote:
Nee, ik ben opgestaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je al de hulp van iemand ingeroepen, of onderga je je lot en kijk je een voetbalpraatprogramma?
oenk oenk?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, je weet niet wat je hoort !!!
Hij loopt dan echt zo boos te schelden.
En dan wil ie gaan zitten, zet ie zn lompe gat natuurlijk in een plas, dan is het echt ff kaaaaaai kaaaaaaai kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai .
En dan loopt ie weer door terwijl ie grmp grbml oenk oenk kutregen loopt te mopperen
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ik ben opgestaan.
Soms overtref ik mezelf echt
Zo groot is die toko hier in de stad geeneens.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
primmma, kon alleen niet naar de toko waar ik naar toe wilde (die boot) vanwege sluitingstijden en mijn veels te late vertrek enzo![]()
Dus ben naar de toko in het alexandrium geweest, nori gehaald, mango chutney voor mijn vader, extra hete sambal badjak, kerriespul, kokosmelk en een fles sesamzaad met wasabi-smaak
en een grote hele spekkoek, twee sambal goreng telor, wat bami goreng en iets raars, vlees in geel spul, ben de naam kwijt![]()
was voor mijn vader als avondeten vnaaf(nah, de spekkoek niet dan, das wel erg veel
)
En ze hadden ook bapao's en lemper enzo zelfgebakken, maar die heb ik maar laten liggen![]()
Ze hebben er nog meer en ik moet daar echt nog 6x langs om eens te kijken wat ik wil, dit weekend misschien even roti maken ofzo, met de spullen die ze daar hebben
Sambal goreng telor moet je zelf maken joh!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
primmma, kon alleen niet naar de toko waar ik naar toe wilde (die boot) vanwege sluitingstijden en mijn veels te late vertrek enzo![]()
Dus ben naar de toko in het alexandrium geweest, nori gehaald, mango chutney voor mijn vader, extra hete sambal badjak, kerriespul, kokosmelk en een fles sesamzaad met wasabi-smaak
en een grote hele spekkoek, twee sambal goreng telor, wat bami goreng en iets raars, vlees in geel spul, ben de naam kwijt![]()
was voor mijn vader als avondeten vnaaf(nah, de spekkoek niet dan, das wel erg veel
)
En ze hadden ook bapao's en lemper enzo zelfgebakken, maar die heb ik maar laten liggen![]()
Ze hebben er nog meer en ik moet daar echt nog 6x langs om eens te kijken wat ik wil, dit weekend misschien even roti maken ofzo, met de spullen die ze daar hebben
Zeker nog nooit een boze cavia gehoord jij?????quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |