Zo, ik was dr mee bezig, ik kan m ook weer weghalen, jezusquote:
Over opmerkingen over hazenlippen, verwelkende aardbeien, buitenpoepende dierenquote:
Nou zeg, Miss Lichtgeraakt, het was maar een grapje hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo, ik was dr mee bezig, ik kan m ook weer weghalen, jezus
Oeh, the prrrrrressureeeeee!quote:
Over buitenpoepende dieren gesproken: ik had me zaterdag toch in een enorme drol gestaanquote:Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
Over opmerkingen over hazenlippen, verwelkende aardbeien, buitenpoepende dieren
Ja, vastquote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
Ga je mee naar het Nationaal Songfestival?
Oh gatsie!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Over buitenpoepende dieren gesproken: ik had me zaterdag toch in een enorme drol gestaan
Gelukkig heb je dat met katten niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Over buitenpoepende dieren gesproken: ik had me zaterdag toch in een enorme drol gestaan
Ik ookquote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zie, dat was dus een zinloze vraag!quote:
Dat heb je met katten ook gerust hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 20:26 schreef JJH het volgende:
Gelukkig heb je dat met katten niet.
(Tenzij je in de kattenbak gaat staan.)
En over teefjes die hun naam eer aan doenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Over opmerkingen over hazenlippen, verwelkende aardbeien, buitenpoepende dieren
Proostquote:Op maandag 25 januari 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
Ik ook
En die smeerde ik daarna fijn aan dat desinfecterende kleedje waarover we weer naar binnen liepen
Je kent me toch popjequote:Zie, dat was dus een zinloze vraag!
Jahahahahahaha, expres nog wel!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
En die smeerde ik daarna fijn aan dat desinfecterende kleedje waarover we weer naar binnen liepen
[..]
Zie, dat was dus een zinloze vraag!
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dat met katten niet.
(Tenzij je in de kattenbak gaat staan.)
Verplicht, op straffe van een dwangsomquote:Op maandag 25 januari 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dr dus wel echt een hekel aan als mensen die hele OP in 1 keer goed gaan doen en dus de rest maar zit te wachten op een nieuw topic.
Ik denk gooi dat topic dr in, hoeven de mensen niet te wachten, is t ook weer niet goed![]()
Maar ik vind dat gelog en gelapohunt ook maar allemaal larie, als ik m heb dan heb ik m, als ik m niet heb dan niet![]()
OP maken is toch niet verplicht of wel?
( in het kader van de TT)
ik kwam vanmiddag op een plekje waar ik alleen met schoonmaken kom een uitgedroogd kattenkotsje tegen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat heb je met katten ook gerust hoor
Nee, maar als ik dat er niet bij had gezegd had een of andere wijsneus dat wel gemeld.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga jij wel eens in de kattenbak staan!!!!!!
Op mn werk liep mn hele pc vast toen die OP nog 6 pagina's lang was, dus daar kon ik m echt niet maken.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verplicht, op straffe van een dwangsom
Ik zag dit topic pas na een paar minuten en was juist zo verrast dat je een mooie OP had gemaakt
ik zal als ik thuis ben eens kijken... en anders stuur ik je ook wel een spicy (hot heb ik niet eens gekregen!!!)quote:Op maandag 25 januari 2010 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh Tombolalalala , welke zijn dan pittig?
Ik ga ze zeker proberen als de Super ze ook gaat maken, moet je nog iets van een recensie hebben of zo?
eh...quote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef Cat22 het volgende:
Wisten jullie dat Ing in de woonkamer poept?![]()
Heb ik met haar een heel gesprek over gehad tijdens de rondleiding. Bloedserieus ook. De dame van DTH knipperde volgens mij een paar keer met de ogen.![]()
![]()
Gewoon heel beknopt of uitgebreid?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zal als ik thuis ben eens kijken... en anders stuur ik je ook wel een spicy (hot heb ik niet eens gekregen!!!)
Ze hebben hier in de deen/ah een heel eigen schap van Meiasia!!! En als je wilt laten weten wat je er van vond, graag!!!
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef Cat22 het volgende:
Wisten jullie dat Ing in de woonkamer poept?![]()
Heb ik met haar een heel gesprek over gehad tijdens de rondleiding. Bloedserieus ook. De dame van DTH knipperde volgens mij een paar keer met de ogen.![]()
![]()
Cocotokoboy, how's life?quote:
quote:
Meisje toch.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:
MILJAAAAAAAAAAAR.
De Pfaffs zijn afgelopen en nu is dr een voetbalpraatprogramma op en de afstandbediening ligt niet , ik herhaal NIET binnen handbereik.
Kwam door haar zussie. Die wees ons op een dikke drol die in een kamer lag.quote:
leer sjonnie de ab aporterenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:
MILJAAAAAAAAAAAR.
De Pfaffs zijn afgelopen en nu is dr een voetbalpraatprogramma op en de afstandbediening ligt niet , ik herhaal NIET ,binnen handbereik.
Doe dan maar uitgebreid!!! Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon heel beknopt of uitgebreid?
Naja, hoe uitgebreid kun je zijn over een zakje woksaus he
I know, life can be such a bitch.quote:
Herkenbaar! Maar gelukkig lag de AB hier wel binnen handbereik. ANTM FTW!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:
MILJAAAAAAAAAAAR.
De Pfaffs zijn afgelopen en nu is dr een voetbalpraatprogramma op en de afstandbediening ligt niet , ik herhaal NIET ,binnen handbereik.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kwam door haar zussie. Die wees ons op een dikke drol die in een kamer lag.
Waarop Ing met uitgestreken gezicht zei dat zij ook weleens in de woonkamer poepte.En toen hebben we het gehad over kamerschermen en sterke dijspieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |