Klinkt erg blegh.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:56 schreef Enfermera het volgende:
Helemaal kapot. Ben blij dat ik vanochtend niet naar die les ben geweest, dan was ik echt helemaal dood geweest![]()
Toets was kut.
![]()
Morgen werken en dan weer een toets 's avonds. En woensdag weer werken.
Hier is het ook nog wit, kom maar deze kant op.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:57 schreef Cat22 het volgende:
Morgen lekker thuis.![]()
Het was zo oneerlijk! Hier is alles grijs en grauw en saai. En toen ik op mijn werk kwam was het daar wit.
Ik wil ook wit.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mag met carnaval gewoon werken, behalve op zondag.
Hopenlijk regent het dan hard , kun jij Sjon filmen
Wat ga je doen danquote:Op maandag 25 januari 2010 20:52 schreef Goodbye het volgende:
Het wordt koud morgenIk zit al helemaal te bedenken hoeveel lagen kleding ik aankan zonder dat het er raar uitziet
Ga je echt alleen in Mestreech carnavallen?quote:
En het mijnequote:Op maandag 25 januari 2010 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
had jij mijn adres eigenlijk al?
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier is het ook nog wit, kom maar deze kant op.
Werkenquote:
quote:
Neequote:Op maandag 25 januari 2010 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga je echt alleen in Mestreech carnavallen?
Hier heeft de beeb nog geen seconde geslapen sinds we thuis zijn, en dat is echt een record geloof ikquote:Op maandag 25 januari 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
Over jeugdig enthousiasme gesproken: Naartjie en Yoko hangen ergens buiten rond.
Niet binnen te roepen. Nou, dan niet hoor.![]()
Satsu... ligt te pitten in zijn tentje.
Ow ja ik voel prompt weer waarom ik het ov mijdquote:Op maandag 25 januari 2010 21:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Werkenmet de trein daarheen enzo. dus wachten op het perron, lopen naar mijn werk. KOUD!
Ik zou hem nog even dicht laten, ik heb veel kleren in te pakken.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Bweugh!!
Daarna een dagje vrij of moet je in dat ritme door?
Dat is bekend, maar ik gebruik al 2 jaar een acer laptop en hoe doet het nog steeds prima. Geen problemen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:05 schreef trovey het volgende:
Noteren, mocht die laptop/notebook or whatever ooit komen.....GEEN Acer....slechte service bij problemen (net een item over geweest bij Radar).
En voor wie interesse heeft...vanavond een nieuwe Bones (althans volgens een kennis van me dus klachten als het niet zo is zal ik aan hem doorgeven)
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow ja ik voel prompt weer waarom ik het ov mijd
acer? Hmm mits een goede verkoper geen probleem hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 21:05 schreef trovey het volgende:
Noteren, mocht die laptop/notebook or whatever ooit komen.....GEEN Acer....slechte service bij problemen (net een item over geweest bij Radar).
En voor wie interesse heeft...vanavond een nieuwe Bones (althans volgens een kennis van me dus klachten als het niet zo is zal ik aan hem doorgeven)
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
acer? Hmm mits een goede verkoper geen probleem hoor
Dus er gaat sowieso een goed weekeind aankomen. Tenminste iets om naar uit te kijken en ik denk dat de komende twee dagen dan ook wel meevallen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Inderdaad.
Di, wo en do werken. Vrijdag gelukkig vrijDruk weekje, met ook nog mn eindbeoordeling van mn stage donderdag. Gelukkig weet ik dat die al voldoende is, de vraag is welk cijfer ik krijg
Boeit me eik niet, voldoende is al super gezien mn schouder en dat ik niet inzetbaar was de afgelopen 3/4 maanden.
Mjaa. Lekker op tijd naar bed dus, dan red ik het wel gok ik
Dat is altijd zo hget geval bij radar, er zal best iets fout zitten, maar daar hoor je immer slechte ervaringen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Geef het even door aan Radar....daar zat een hele groep mensen met andere ervaringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |