Wederom een lachsalvo.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeker nog nooit een boze cavia gehoord jij?????
Echt oenk oenk, dat zeggen ze
Dan had jij altijd hele tevreden blije happy go lucky caviaatjesquote:Op maandag 25 januari 2010 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Wederom een lachsalvo.
WIj hebben cavia's gehad, mar ik geloof niet dat ik ze ooit oenk heb horen zeggen.
Ik wens nog steeds een filmpjequote:Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, je weet niet wat je hoort !!!
Hij loopt dan echt zo boos te schelden.
En dan wil ie gaan zitten, zet ie zn lompe gat natuurlijk in een plas, dan is het echt ff kaaaaaai kaaaaaaai kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai .
En dan loopt ie weer door terwijl ie grmp grbml oenk oenk kutregen loopt te mopperen
Ik heb heel veel filmpjes al.quote:
Ik weet het, moet ik eigenlijk zelf makenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sambal goreng telor moet je zelf maken joh!
Mango chutney gebruik ik altijd in mn kip kerrie met banaan en appel en rozijnen, gewoon die van patak, zo vind ik het verder maar vies![]()
Roti, dat is zoooooo lekker![]()
Ga je zelf de roti's bakken ook dan?
Ik heb een Surinaams vriendje gehad, ik hielp mn schoonmama altijd met koken toen
Puppy powerrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 25 januari 2010 20:46 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, Kees heeft Sjon echt helemaal afgemat, daarna was ze met Billy bezig en nu loopt ze te hoeren bij Karel![]()
Iemand heeft dr stiekem nieuwe batterijen in gedaan geloof ik
Vast, ze klappertandden (verleden tijd van klappertanden anyone?) wel af en toe. Dan zijn ze ook niet happy.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan had jij altijd hele tevreden blije happy go lucky caviaatjes
13,14,15&16 feb thuis blijven danquote:Op maandag 25 januari 2010 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb heel veel filmpjes al.
Maar ik kan niet in de regen met al die honden die boze cavia gaan filmen heur![]()
Kom maar langs met je camera
Ik mag met carnaval gewoon werken, behalve op zondag.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
13,14,15&16 feb thuis blijven dan
Oh eennneee thanks voor die berg proefjesheb nu een leuk trommeltje voor op vakantie
Ik zag al -17 gevoelstemperatuur voorbijkomen op twitter.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:52 schreef Goodbye het volgende:
Het wordt koud morgenIk zit al helemaal te bedenken hoeveel lagen kleding ik aankan zonder dat het er raar uitziet
Zeg, vriendentarief-taxiritje waddajoesee?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zag al -17 gevoelstemperatuur voorbijkomen op twitter.
Aan de andere kant van het land zeker.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg, vriendentarief-taxiritje waddajoesee?
Bweugh!!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:56 schreef Enfermera het volgende:
Helemaal kapot. Ben blij dat ik vanochtend niet naar die les ben geweest, dan was ik echt helemaal dood geweest![]()
Toets was kut.
![]()
Morgen werken en dan weer een toets 's avonds. En woensdag weer werken.
Utreggggg!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Aan de andere kant van het land zeker.
Als ik in de buurt ben zal ik aan je denken.
had jij mijn adres eigenlijk al?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog een pakje of 10 liggen en ik eet zelf 2-3 dagen van zo'n pakje, dus voordat ik het op heb...
Maar ik ga aan Zwabber sturen, en Ml-etje wilde ook wel, en desnoods geef ik wat aan mn moeder ofzo... Maar als mensen hier ze willen ook prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |