Die gaat voorlopig niet veel meemaken, want hij moet slapenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:55 schreef ToT het volgende:
dus kom regelmatig terug om te kijken wat onze held nu weer heeft meegemaakt!
Pleur een handvol voer in de kooi, en hij is weer hyperactief hoor!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Die gaat voorlopig niet veel meemaken, want hij moet slapen.
Ik weet niet hoeveel herrie jij maakt voordat je 'm gaat voeren. Hmm, jou kennende gaat daar natuurlijk een heel ritueel aan vooraf met onder andere het oproepen van geesten op die djembe, terwijl je ondertussen een varken ritueel slacht. Mijn hamsters geef ik altijd in stilte eten, die blijven dan lekker doorslapenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:04 schreef ToT het volgende:
Pleur een handvol voer in de kooi, en hij is weer hyperactief hoor!
"In de winter dienen boobs netjes ingepakt te blijven"quote:En als hier straks 2 paar epic boos rondlopen, heeft-ie PECH gehad met z'n winterslaapplannen hoor!
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel herrie jij maakt voordat je 'm gaat voeren. Hmm, jou kennende gaat daar natuurlijk een heel ritueel aan vooraf met onder andere het oproepen van geesten op die djembe, terwijl je ondertussen een varken ritueel slacht. Mijn hamsters geef ik altijd in stilte eten, die blijven dan lekker doorslapen![]()
.
[..]
"In de winter dienen boobs netjes ingepakt te blijven"
*vingertje in de lucht*
Heeft die alquote:Op maandag 25 januari 2010 17:16 schreef Twizu het volgende:
Wat 'n bazenhamster!
Wanneer vervangt hij de Fok! crew?
Pics? dan zullen wij dat wel beoordelen.quote:
Ik heb het verschil nooit begrepen. In mijn ogen is een hamster gewoon een madurodam versie van een cavia. Of andersom, geen idee meer welke kleiner is.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:13 schreef ToT het volgende:
[..]Nee, gewoon een klein beetje tussen de tralies door, that's it. Hij zal een beetje geratel horen van het voer wat de tralies raakt.
En boobs dienen af en toe goed gelucht te worden!
@ Jim: HAM-STER!
Eerst pics van jou, terwijl je jezelf anaal bevredigt.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:23 schreef Twizu het volgende:
[..]
Pics? dan zullen wij dat wel beoordelen.
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb het verschil nooit begrepen. In mijn ogen is een hamster gewoon een madurodam versie van een cavia. Of andersom, geen idee meer welke kleiner is.
Jij begrijpt me.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En een aap is een ongeschoren versie van een mens.
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eerst pics van jou, terwijl je jezelf anaal bevredigt.
Alsof mijn boobs ooit op ;t internet terecht komen.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:28 schreef ToT het volgende:
[..]Gezien die gayplaatjes van 'm, (waar hij nu een waarschuwing voor heeft gekregen) is hij er nog toe in staat ook!
Oh en die boobs: alle boobs waar Muffin zich tegenaan kan drukken zijn epic voor 'm!
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsof mijn boobs ooit op ;t internet terecht komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:06 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Als je echt zo '/b/' probeert te zijn, steek je nu een mes dwars door dat beest heen
Ga jij eens heel snel je ballen eraf draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Nee.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je ballen eraf draaien.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:06 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Als je echt zo '/b/' probeert te zijn, steek je nu een mes dwars door dat beest heen
Heeft niks met 4chan te maken joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom daar zelden.
En het schijnt dat het slecht voor hamsters is om tijdens hun winterslaap er een mes doorheen te jassen!![]()
Dus er bestaat een kans dat DW en ik een paar dagen bij jou moeten blijven om te wachten tot meneer Muffin uit zijn winterslaap wil ontwakenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:12 schreef ToT het volgende:
Ow enne: Muffin wordt op geen enkele wijze gemarteld voor deze foto's of zo!Ik heb 'm een paar keer wakker gemaakt voor wat foto's en heb ondertussen dat dat in de winter NIET goed is, dus doe ik dat ook niet meer.
Verder gaat alles er gewoon relaxed aan toe en krijgt-ie na afloop altijd wat voer als beloning.
De meeste shots zijn een kwestie van een paar seconden geweest. In dat bierglas heeft hij maar zo'n 4 seconden gezeten gezeten.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus er bestaat een kans dat DW en ik een paar dagen bij jou moeten blijven om te wachten tot meneer Muffin uit zijn winterslaap wil ontwaken
In jouw bed zeker, zo van Muffin epic boobs dan ik ookquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In jouw bed zeker, zo van Muffin epic boobs dan ik ook
Dan mag Muffin tussen mij en DW inquote:Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Mwah, ik kan ook wel wat matrasjes neergooien hoor!
SLUMBERPARTY!!!
Ik kan er toch niks aan doen dat Muffin zo'n held is en zijn baasje uhm nietquote:Op maandag 25 januari 2010 22:00 schreef ToT het volgende:
Ja maak mij maar jaloers op een fucking knaagdier zeg!
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat Muffin zo'n held is en zijn baasje uhm niet
Ga eens leuke foto's van Muffin maken.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga eens leuke foto's van Muffin maken.
Muffin en hentai ofzo bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:09 schreef ToT het volgende:
Ja!En dat zonder je decolleté er voor te gebruiken!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:14 schreef ToT het volgende:Zie je wel dat je Chiel bent!
Zo'n klein beestje kun je alleen niet tegen een mannenborst laten verdwijnen!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Die van jou * is gigantisch man! Ik heb tenminste twee kleintjes **
.
* jouw hamster
** mijn hamsters
Als ik maar bij Huppel in bed mag slapen, ik heb nog wat goed te maken.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik maar bij Huppel in bed mag slapen, ik heb nog wat goed te maken.
hihi, Huppel is goed bezig.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:00 schreef ToT het volgende:
Ja maak mij maar jaloers op een fucking knaagdier zeg!
Hell yeahquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik maar bij Huppel in bed mag slapen, ik heb nog wat goed te maken.
Jij maakt alleen foto's van hamsters, niet van ons.quote:
Nee, verdomme.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hell yeah
[..]
Jij maakt alleen foto's van hamsters, niet van ons.
Grr niemand gunt ons tijd alleen dw
Isgoedquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
DW anders kom je een keer hierheen en dan laten we Wanda wel bergbeklimmen![]()
ToT wij ruilen Muffin in voor Wanda, misschien volgen er ooit foto'squote:
Nokwanda?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ToT wij ruilen Muffin in voor Wanda, misschien volgen er ooit foto's
wanda mijn ratquote:
wat een rare rat heb jij.....quote:
Ohw ja want iemand kan natuurlijk maar 1 huisdier hebben dat is waar ook. Dus als je een rat hebt kan je niet ook nog een hond hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:13 schreef De_Vink het volgende:
[..]
wat een rare rat heb jij.....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:Muffin is too kjoet!
Mag ik em ook vasthouden ToT?
quote:
Nou hij staat nu op een tafel, lekker bij me uit de buurt zodat hij niet gestoord wordt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Naast je houtkachel zeker?
Ik ga wel bij Muffin liggen slapen
Hihihi, ik denk niet dat ik tussen hun in magquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou hij staat nu op een tafel, lekker bij me uit de buurt zodat hij niet gestoord wordt.
En jij mag vast wel tussen HuppelMuts en DevilsWhore pitten!Die komen ook al Muffin bezoeken!
Of nee: eerder dan hen komen, want zij willen hem ontvoeren!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ik denk niet dat ik tussen hun in magMaar DW heeft al wel een keer bij mij in bed gelegen
![]()
quote:Ontvoeren is niet goed!Dan kom ik inderdaad wel een dagje eerder, hihihi, Muffin knuffelen
Tsja, 18 jarige knappe vrouwen m'n bed in krijgen is m'n specialiteit!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]*Is spontaan jaloers*
[..]*Is spontaan jaloers op Muffin*
*Raakt hier vet gefrustreerd!*quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, 18 jarige knappe vrouwen m'n bed in krijgen is m'n specialiteit!![]()
![]()
Hihihi, zou ik ook zijn!Dat soort beestjes zitten toch vaak op de schouder of richting de borsten
quote:
Ja, foto's van een knaagdier maken!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nergens voor nodig, jij hebt vast andere kwaliteiten
![]()
Dan zou ik ook vet gefrustreerd raken!quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
plotseling klinkt dat toch wat minder leuk
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen hebben DW en ik geweldige foto's voor jullie
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Kijken of mijn Dr.Awesome ook gaaf op de foto wil.
Wij ookquote:
quote:[..]
Laat je je broek wel aan?
Ik ookquote:
Zo'n loopradje? Ja hij heeft zo'n goedkoop plastic prul in zijn kooi zitten!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik ook.
Heeft die van jou trouwens ook een echte stoere trendy Silent Spinner, ToT?
Die van mij hebben er 2, een medium en een kleintje. En mijn vriend heeft een hele speeltuin voor ze gebouwd, dus ze vervelen zich nooit
.
Geen Silent Spinnerquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:30 schreef ToT het volgende:
Zo'n loopradje? Ja hij heeft zo'n goedkoop plastic prul in zijn kooi zitten!![]()
quote:Ik was nog op zoek naar wat meer spul voor in de kooi, of een grotere kooi, maar die troep is allemaal zo friggin' DUUUUUUUR!!!!
En dan kan ie bergbeklimmenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je eigen speelgoed (televisie, computer, opblaaspop) is ook duur. En je bent toch zo'n knutselaar... Zelf maken dus
. Als hij meer speelgoed heeft, komt hij misschien ook wat vaker z'n bed uit
.
Ik zou eens wat rommelmarkten enzo afspeuren of gewoon op marktplaats kijken en tweedehands vogelkooien etc. bekijken. Dan kun je zelf goedkoop een groter domein makenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:28 schreef ToT het volgende:
Jah ik ben sowieso van plan om ff een PVC-buis in het hok te doen zodat hij een tunneltje heeft waar hij doorheen kan kruipen en wat takken enzo, zodat-ie wat te klauteren heeft!
Ik zat net te zoeken eigenlijkquote:
Michielos is homo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik zat net te zoeken eigenlijk, maar ik heb op deze computer niet veel foto's van de hamsters. Straks even aan mijn vriend vragen
.
Oh myquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:34 schreef ToT het volgende:
Michielos is homo?
Ow crap, we zouden dat onderwerp laten liggen!
Owjah!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh my![]()
... Ik hou me nu al een dag in om jou een plezier te doen
.
Het laatste nieuws was trouwens niet dat ik Michielos ben, maar dat hij mijn broer is.
Nou, ik heb net foto's gemaakt, even kijken of ze gelukt zijn en dan post ik ze hierquote:
En? Inspiratie opgedaan voor de nieuwe speeltuin van Muffin? Mijn roborovski's zijn wel 10x keer zo klein als jouw hamster hequote:
*Zit in spanning te wachten*quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen hebben DW en ik geweldige foto's voor jullie
Jah, ik heb eerst een grotere kooi nodig!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En? Inspiratie opgedaan voor de nieuwe speeltuin van Muffin? Mijn roborovski's zijn wel 10x keer zo klein als jouw hamster he, dus hou daar wel rekening mee als je een speeltuin gaat maken
.
Dat werd inderdaad tijd!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef ToT het volgende:
Muffin gaat trouwens een grotere kooi krijgen!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat werd inderdaad tijd!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat werd inderdaad tijd!
[ afbeelding ]
De dag is nog niet voorbijquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:46 schreef ToT het volgende:HuppelMuts en DevilsWhore hebben zich niet aan hun belofte gehouden!
Ik ben alweer thuis, de Huppels ook denk ik, of die zijn nog onderweg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
De dag is nog niet voorbij.
Maar geen foto's gemaakt dus?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben alweer thuis, de Huppels ook denk ik, of die zijn nog onderweg.
Ik heb een movie gemachtquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar geen foto's gemaakt dus?
arme muffiequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat werd inderdaad tijd!
[ afbeelding ]
Whehehe, Ja dat was ook de bedoeling; ik richtte de camera, had Muffin vast, liet 'm los en maakte meteen de foto!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:06 schreef limbolandjgirl het volgende:
Die foto met die draak van TS!
Alsof Muffin erop af stormt!![]()
quote:Oh, HarveyMuffin, HarveyMuffin
Harvey Muffin the Wonder Hamster
He doesn't bite and he doesn't squeal
He just runs around on his hamster wheel
HarveyMuffin, HarveyMuffin
HarveyMuffin the Wonder Hamster
Hey, HarveyMuffin!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een themesong voor Muffin!![]()
Alleen de tekst moet aangepast worden, of Muffin moet een nickname krijgen
De tekst:
[..]
Gotta loooooooooooooooooooooooooove this song!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een themesong voor Muffin!![]()
Alleen de tekst moet aangepast worden, of Muffin moet een nickname krijgen
De tekst:
[..]
Ik stem voor.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:20 schreef Paul het volgende:
[..]
NeeMoet ik hem opnieuw inzingen ofzo
Dat zou ik niet doen...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:20 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor ik 'm dan afspeel, sluit ik eerst heel goedkope speakers aan, want ik ben een beetje zuinig op dit setje!
Je wilt zijn stem echt wel uit je beste speakers horen. Je komt spontaan klaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor ik 'm dan afspeel, sluit ik eerst heel goedkope speakers aan, want ik ben een beetje zuinig op dit setje!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je wilt zijn stem echt wel uit je beste speakers horen. Je komt spontaan klaar.
JA!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Nope, vergeten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar geen foto's gemaakt dus?
Ai heeft de hamster of cavia wat het ook is nog leuke dingen mee gemaaktquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:14 schreef ToT het volgende:
Welcome back dude, ik zag je al weer rondhuppellen!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:18 schreef ToT het volgende:
Nog niet, het beestje ligt nog in z'n nest te meuren. Voor voer wordt-ie wel wakker, dus misschien dat ik 'm binnenkort weer ff ga voeren!
Met toestemming van huppelman mocht ik hem ook nog op fok postenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:38 schreef ToT het volgende:
Whehehe nou als Muffin uit zijn nest is, s hij ook hyper hoor!
Maar je wilde dus een bergbeklimfoto maken?Coooooool!
hoeveel jaartjes word jij ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:39 schreef Paul het volgende:
ToT hoe zit het met het liedje ik ben over anderhalf uur jarig, dan lijkt het me wel leuk als het muffinliedje ook klaar is![]()
Niet ik moest het toch voor jou inzingen, ik heb dat bestand niet eens meerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:42 schreef ToT het volgende:
Coolness Huppel!!!
@ Paul.....ehhhh....was het de bedoeling dat IK het in elkaar zou draaien?Ik had het aan JOU gevraagd man!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:02 schreef ToT het volgende:
WOEI!
Bijna net zo goed als Muffin die tussen 4 epic boobs geplet wordt!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geplet!
Dat kan toch heul niet! Maar bij mij mag ie gewoon lekker kroelen, daar ben ik meer van
![]()
Waar staan die foto's dan ToT?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:20 schreef ToT het volgende:Er zijn weer 2 niewue foto's geplaatst!
(Niet schrikken hoor!Hij is gewoon veilig!
Ik heb heeeeeel erg goed opgelet, en er zit ook een druppeltje secondenlijm tussen!
)
Oh, gelukkig maar !quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:55 schreef ToT het volgende:
In de openingspost!
En het is niet Muffin waar in die secondenlijm aan gesmeerd heb hoor!
Ik zal wel ff kijken wanneer onze ster weer ontwaakt!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:59 schreef Gamer_V het volgende:
Meer foto's en minder in-crowd grapjes
Ik heb een keer met wat speelgoedpoppetjes een heel verhaal inclusief textballonnetjes gemaakt van dik 50 plaatjes, en dat in 2 of 3 dagen tijd!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:05 schreef smegmanus het volgende:
Damn, je zult er maar tijd voor hebben zeg.....
Dan heb je echt teveel tijd over..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een keer met wat speelgoedpoppetjes een heel verhaal inclusief textballonnetjes gemaakt van dik 50 plaatjes, en dat in 2 of 3 dagen tijd!
Zeik nietzo het is toch leuk wat ie doetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan heb je echt teveel tijd over..
Probeer eens naar buiten te gaan enzulks.
Jawel en dat vond ik ook al debiel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:36 schreef ToT het volgende:
Roflpantoffel: Nog nooit van lolcats enzo gehoord? Nou dit is een lolhampster!
Tja, als je niet van dat soort humor houdt, is het jammer, maar ik ga me er niet op aanpassen!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:38 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jawel en dat vond ik ook al debiel.
Geef je dat beest pillen ofzo ?quote:
Dan reageer je toch gewoon niet? Of zeg ik nu iets geks?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:38 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jawel en dat vond ik ook al debiel.
tegen fokkers zeggen dat ze niet moeten reageren als iets ze niet bevalt is blijkbaar heel erg gekquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan reageer je toch gewoon niet? Of zeg ik nu iets geks?
Dat zijn dan wel epic bergen hehquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Wanda aan het bergbeklimmen
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
En een bedankje naar Psalms voor het okay gevenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wou dat ik Wanda was!!!!
*Friggin' jaloers*
10.000 kudo's voor het plaatsen van deze foto meid!![]()
Dit hoort in KPD tochquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Hij kan trouwens ook in US in foksters sexy en gewaagdquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mag jij dan doen voor mequote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij kan trouwens ook in US in foksters sexy en gewaagd
En Wanda dan?quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[V S&G] Fok!sters Sexy en Gewaagd deel #57
Graag gedaanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En nu weer over Muffin en Wanda
Mocht jij daar wel komen, of geldt daar geen leeftijdslimietquote:
Wanda is een dyke-rat. Ik val niet op ratten en ik vind ze ook niet erg aaibaar. Maar ik vind het wel cool dat jij je tieten gepost hebt. Die zou ik dan wel weer willen aaien.quote:
You make me blushquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wanda is een dyke-rat. Ik val niet op ratten en ik vind ze ook niet erg aaibaar. Maar ik vind het wel cool dat jij je tieten gepost hebt. Die zou ik dan wel weer willen aaien.
voor de publiceerder van de foto wel, en anders moet ik nog 2 maanden wachtenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mocht jij daar wel komen, of geldt daar geen leeftijdslimiet
Wiequote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En nu weer over Muffin en Wanda
Anders zit je alleen maar achter FOK! jeweetzquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan heb je echt teveel tijd over..
Probeer eens naar buiten te gaan enzulks.
Ik ben jaloers op Wandaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Wanda wilde niet eens stil blijven zittenquote:
Dat beest weet niet eens hoe goed ze het heeft!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanda wilde niet eens stil blijven zitten
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat beest weet niet eens hoe goed ze het heeft!
Of ze is hetero, dat kan ook!
Maar ja, aan de andere kant:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nu alleen nog DW hierheen halen een keer en nog meer foto's maken
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanda wilde niet eens stil blijven zitten
whaha ik zit ook niet echt stil hoorquote:
Dat kan ik me ook voorstellenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:02 schreef Psalms het volgende:
[..]
whaha ik zit ook niet echt stil hoor
Dude,quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:02 schreef Psalms het volgende:
[..]
whaha ik zit ook niet echt stil hoor
alles voor dit topic,love muffin:),maar wanda rulesquote:
ALLES?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:12 schreef Psalms het volgende:
[..]
alles voor dit topic,love muffin:),maar wanda rules
SHITquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
ALLES?
*Maakt vast een verlanglijstje van gewenste foto's*
uuuuh neemt trug niet allesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
ALLES?
*Maakt vast een verlanglijstje van gewenste foto's*
geen zorgen schatquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
ToT staat Wanda ook al in de OP?
En het volgende topic Muffin en Wanda?
mmmm muff en wandaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
ToT staat Wanda ook al in de OP?
En het volgende topic Muffin en Wanda?
Done @ OP!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Top![]()
Zal eens kijken of Wanda wel in is voor grappige foto's![]()
Het is nog een jong beestje en volgens mij heeft ze adhd druk ding dat het is.
Wanda vindt de wereld leuker dan eten, dus dat gaat ook niet lukkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Done @ OP!
Ja ach, denk je dat Muffin er houdt van om te poseren?
Ik moet eerst ook Muffin z'n snuitje er zowat in proppen voor hij er interesse in krijgt!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanda vindt de wereld leuker dan eten, dus dat gaat ook niet lukken
Wat is daarmee?quote:
Whehehehe!quote:Op zondag 31 januari 2010 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
ToT is je Wanda fotoverlanglijstje al klaar?
Juistquote:Op zondag 31 januari 2010 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Och die is al ZOOOOOOO oud joh!Staat er sinds deel 1 al in!
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Toont wel wat van Paul z'n geaardheid aan dat het hem nu pas opvalt he!
Wanneer.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nu alleen nog DW hierheen halen een keer en nog meer foto's maken
Ik ben verliefd op Wanda.quote:
En op mij hequote:
Nee, Wanda heeft jou verstoten. Sorry.quote:
I'm gonna sit in a corner and cry my eyes out nowquote:Op zondag 31 januari 2010 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, Wanda heeft jou verstoten. Sorry.
Het is Bart tenminste nietquote:Op zondag 31 januari 2010 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I'm gonna sit in a corner and cry my eyes out now
Nee dat maakt het er niet beter opquote:
Dont cry,we got wanda and epic boobsquote:Op zondag 31 januari 2010 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I'm gonna sit in a corner and cry my eyes out now
quote:
Ik ben ook niet meer verliefd op Bart?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat maakt het er niet beter op
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:04 schreef ToT het volgende:
Ik zit er nog aan te denken er eentje te maken als de sneeuwpop half gesmolten is eentje te maken met: "Snowfun, where r u?"
Ik geloof je nietquote:Op zondag 31 januari 2010 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben ook niet meer verliefd op Bart?
quote:[..]
Whahaha where didz zhe mountinz goquote:Op zondag 31 januari 2010 13:04 schreef ToT het volgende:
Ik zit er nog aan te denken er eentje te maken als de sneeuwpop half gesmolten is eentje te maken met: "Snowfun, where r u?"
Paalzitten?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou bijna mijn cavia trucjes uit laten voeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |