Waar staan die foto's dan ToT?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:20 schreef ToT het volgende:Er zijn weer 2 niewue foto's geplaatst!
(Niet schrikken hoor!Hij is gewoon veilig!
Ik heb heeeeeel erg goed opgelet, en er zit ook een druppeltje secondenlijm tussen!
)
Oh, gelukkig maar !quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:55 schreef ToT het volgende:
In de openingspost!
En het is niet Muffin waar in die secondenlijm aan gesmeerd heb hoor!
Ik zal wel ff kijken wanneer onze ster weer ontwaakt!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:59 schreef Gamer_V het volgende:
Meer foto's en minder in-crowd grapjes
Ik heb een keer met wat speelgoedpoppetjes een heel verhaal inclusief textballonnetjes gemaakt van dik 50 plaatjes, en dat in 2 of 3 dagen tijd!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:05 schreef smegmanus het volgende:
Damn, je zult er maar tijd voor hebben zeg.....
Dan heb je echt teveel tijd over..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een keer met wat speelgoedpoppetjes een heel verhaal inclusief textballonnetjes gemaakt van dik 50 plaatjes, en dat in 2 of 3 dagen tijd!
Zeik nietzo het is toch leuk wat ie doetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan heb je echt teveel tijd over..
Probeer eens naar buiten te gaan enzulks.
Jawel en dat vond ik ook al debiel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:36 schreef ToT het volgende:
Roflpantoffel: Nog nooit van lolcats enzo gehoord? Nou dit is een lolhampster!
Tja, als je niet van dat soort humor houdt, is het jammer, maar ik ga me er niet op aanpassen!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:38 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jawel en dat vond ik ook al debiel.
Geef je dat beest pillen ofzo ?quote:
Dan reageer je toch gewoon niet? Of zeg ik nu iets geks?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:38 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jawel en dat vond ik ook al debiel.
tegen fokkers zeggen dat ze niet moeten reageren als iets ze niet bevalt is blijkbaar heel erg gekquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan reageer je toch gewoon niet? Of zeg ik nu iets geks?
Dat zijn dan wel epic bergen hehquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Wanda aan het bergbeklimmen
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Wanda aan het bergbeklimmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |