Waar staan die foto's dan ToT?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:20 schreef ToT het volgende:Er zijn weer 2 niewue foto's geplaatst!
(Niet schrikken hoor!Hij is gewoon veilig!
Ik heb heeeeeel erg goed opgelet, en er zit ook een druppeltje secondenlijm tussen!
)
Oh, gelukkig maar !quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:55 schreef ToT het volgende:
In de openingspost!
En het is niet Muffin waar in die secondenlijm aan gesmeerd heb hoor!
Ik zal wel ff kijken wanneer onze ster weer ontwaakt!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:59 schreef Gamer_V het volgende:
Meer foto's en minder in-crowd grapjes
Ik heb een keer met wat speelgoedpoppetjes een heel verhaal inclusief textballonnetjes gemaakt van dik 50 plaatjes, en dat in 2 of 3 dagen tijd!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:05 schreef smegmanus het volgende:
Damn, je zult er maar tijd voor hebben zeg.....
Dan heb je echt teveel tijd over..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een keer met wat speelgoedpoppetjes een heel verhaal inclusief textballonnetjes gemaakt van dik 50 plaatjes, en dat in 2 of 3 dagen tijd!
Zeik nietzo het is toch leuk wat ie doetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan heb je echt teveel tijd over..
Probeer eens naar buiten te gaan enzulks.
Jawel en dat vond ik ook al debiel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:36 schreef ToT het volgende:
Roflpantoffel: Nog nooit van lolcats enzo gehoord? Nou dit is een lolhampster!
Tja, als je niet van dat soort humor houdt, is het jammer, maar ik ga me er niet op aanpassen!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:38 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jawel en dat vond ik ook al debiel.
Geef je dat beest pillen ofzo ?quote:
Dan reageer je toch gewoon niet? Of zeg ik nu iets geks?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:38 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jawel en dat vond ik ook al debiel.
tegen fokkers zeggen dat ze niet moeten reageren als iets ze niet bevalt is blijkbaar heel erg gekquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan reageer je toch gewoon niet? Of zeg ik nu iets geks?
Dat zijn dan wel epic bergen hehquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Wanda aan het bergbeklimmen
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
En een bedankje naar Psalms voor het okay gevenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wou dat ik Wanda was!!!!
*Friggin' jaloers*
10.000 kudo's voor het plaatsen van deze foto meid!![]()
Dit hoort in KPD tochquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Hij kan trouwens ook in US in foksters sexy en gewaagdquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mag jij dan doen voor mequote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij kan trouwens ook in US in foksters sexy en gewaagd
En Wanda dan?quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[V S&G] Fok!sters Sexy en Gewaagd deel #57
Graag gedaanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En nu weer over Muffin en Wanda
Mocht jij daar wel komen, of geldt daar geen leeftijdslimietquote:
Wanda is een dyke-rat. Ik val niet op ratten en ik vind ze ook niet erg aaibaar. Maar ik vind het wel cool dat jij je tieten gepost hebt. Die zou ik dan wel weer willen aaien.quote:
You make me blushquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wanda is een dyke-rat. Ik val niet op ratten en ik vind ze ook niet erg aaibaar. Maar ik vind het wel cool dat jij je tieten gepost hebt. Die zou ik dan wel weer willen aaien.
voor de publiceerder van de foto wel, en anders moet ik nog 2 maanden wachtenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mocht jij daar wel komen, of geldt daar geen leeftijdslimiet
Wiequote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En nu weer over Muffin en Wanda
Anders zit je alleen maar achter FOK! jeweetzquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan heb je echt teveel tijd over..
Probeer eens naar buiten te gaan enzulks.
Ik ben jaloers op Wandaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Wanda wilde niet eens stil blijven zittenquote:
Dat beest weet niet eens hoe goed ze het heeft!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanda wilde niet eens stil blijven zitten
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat beest weet niet eens hoe goed ze het heeft!
Of ze is hetero, dat kan ook!
Maar ja, aan de andere kant:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nu alleen nog DW hierheen halen een keer en nog meer foto's maken
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanda wilde niet eens stil blijven zitten
whaha ik zit ook niet echt stil hoorquote:
Dat kan ik me ook voorstellenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:02 schreef Psalms het volgende:
[..]
whaha ik zit ook niet echt stil hoor
Dude,quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:02 schreef Psalms het volgende:
[..]
whaha ik zit ook niet echt stil hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |