Geen probleem!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:17 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Leuk! Jammer alleen dat het plaatje zo onduidelijk is. Ik kan niet echt zien hoe ie eruit ziet.
Edit: heb gemaild en ze stuurt vanavond een duidelijkere foto.![]()
Thanks voor de tip, Zweefvliegje!
ehm waar bel ik dan naartoe?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:30 schreef huuphuup het volgende:
bellen KD! Ik heb dat ook zó vaak gehaden dan bel ik en zegt de TNT mevrouw dat ze niets kan doen behalve de klacht doorgeven maar ineens staat de chaffeur dan vaak toch nog 's avonds voor de deur
stomme drol
Zweefvliegje ik heb idd die rode besteld. Wit vind ik supermooi maar ik ben zo slecht met witik maak overal vlekken in op een of andere manier en om te voorkomen dat mn mooie nieuwe doek er straks gelijk alweer smoezelig uitziet kies ik maar voor een kleurtje
Ik ben wel benieuwd! Ik was eigenlijk juist net op zoek naar iets handzamers om mee te nemen dan mn zara omdat Amélie straks op de fiets mee mag maar ik geen buggy heb om mee te zeulen. Voor boodschappen met de fiets lijkt een sling me echt ideaal.
euh tnt klantenservice, nummer staat op hun site ergens. Maar je moet wel goed zoeken iddquote:
Je hebt PMquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:17 schreef Vlindur het volgende:
Over maten, ik wil als de reisdoek bevalt, ook voor een geweven gaan. Ik heb nu maat 42/44, welke lengte doek moet ik dan hebben?
En met wat voor doek kun je dan het beste beginnen?
En heeft iemand nog 1 te koop?Die zijn dan al lekker ingelopen
Ik denk dat je dan zeker een maat 6 (4.6 meter) doek moet hebben, dezelfde maat als je nu als reisdoek hebt. Kijk maar eens of je veel stof overhoudt met knopen (en dat knopen gaat steeds netter en strakker) en of je nu de knoop op je rug kunt krijgen of niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:17 schreef Vlindur het volgende:
Over maten, ik wil als de reisdoek bevalt, ook voor een geweven gaan. Ik heb nu maat 42/44, welke lengte doek moet ik dan hebben?
En met wat voor doek kun je dan het beste beginnen?
En heeft iemand nog 1 te koop?Die zijn dan al lekker ingelopen
En wat gaaf, die mei tai's![]()
ja, maar PM maar voor meer details want ik wil geen reclame makenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:28 schreef Asyniur het volgende:
Hé owlet, maak je toch weer mei tais voor derden?
dit in achterhoofd houdt...
Hoe gaat dat in zn werk? Wat zijn de spelregels?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:18 schreef YPPY het volgende:
die foto's weer *zwijmel*
Mijn MisterMirko meitai gaat op reis, mevrouw wil alleen nog lopen. Je kunt je nog aanmelden als je ook mee wilt doen om eens te proberen hoe zoiets zit.
Je krijgt een doek (mei tai nu dus) opgestuurd en na een week ongeveer stuur je hem door.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in zn werk? Wat zijn de spelregels?
Ik hou het even in mijn achterhoofd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:17 schreef owlet het volgende:
[..]
ja, maar PM maar voor meer details want ik wil geen reclame maken
Jim Pink is een hele fijne doek vind ik, lekker dun en wordt snel zacht. Lekker voor in de zomer straks! Dus als je de kans krijgt zou ik hem zeker grijpenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:20 schreef wickie het volgende:
En ik heb ook besloten dat ik een 2de doek moet (ik weet dat het daarna fout gaat en dat ik doeken zal blijven kopen ben ik bang). Een mooie effen doek. Ik aas op een Jim pink denk ik. Ik wacht mn kansen braaf af op het 'andere forum'. Of toch die Bio Taupe van Neobulle....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Naaien hoeft niet per se Huupske. Je kan em ook als no sew ringsling rijgen, dan heb je altijd nog de optie om hem ook als doek te gebruiken, voor bijv. heup- of torsodragen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:07 schreef huuphuup het volgende:
ik heb mn ringsling binnen!!
of nouja eigenlijk heb ik die afrikaanse doek binnen die zweefvliegje postte van gewoonborstvoeding.com en een setje extra ringen erbij.
Hij is moooooi!![]()
Alleen nu moet ik nog even uitvogelen hoe ik dat doe met die ringenmoet ik die vastnaaien? Ik ben niet van plan om de doek geknoopt te gebruiken, echt alleen als ringsling.
En ook nog even uitvissen hoe ik mn gebakje het beste heupdraag in de sling.
Amélie lijkt hier een kapsel à la Henk Vonhoff te ambiëren.quote:
ja zoiets had ik ook gezien ja in een filmpje. Ik moet nog even een paar filmpjes gaan bekijken en wat plaatjes enzo, heb nog niet helemaal goed ingelezen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:30 schreef Claudia_x het volgende:
Oh Amélie.
Ik merk dat mijn ringsling al heel gauw niet lekker zit. Als de ring te laag zit zakt Ivan steeds verder omlaag, als ik de schouderband niet goed om mijn schouder heb dan krijg ik al gauw last van het dragen, en als de doek niet goed door de ringen zit dan kan ik niet goed aantrekken. Zo heel makkelijk vind ik een ringsling dus niet, maar ik heb nog veel oefening nodig. Zo vaak ben ik niet met de ringsling op pad geweest. (Zo'n beetje tijdens m'n hele verlof heeft er sneeuw gelegen.)
Een tip die trouwens in mijn handleiding staat is dat je met de ring heel hoog moet beginnen; uitendelijk zakt die toch nog wat naar beneden en dan zit 'ie gewoon goed.
Hij zakt door het gewicht van het kind dat in de doek komt. Als je de ring op een betere plek wilt doen kun je je kind plus doek onder het achterwerk optillen en dan de ringsling rustig verschikken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:01 schreef amaranta het volgende:
Webkim, gaaf patroon inderdaad.
Claudia, ik sprak zondag mamamerel op een beurs. En zij demonstreerde een ringsling. Zij begon met de ring helemaal op de schouder. Hij zakt idd vanzelf
Ik twijfel of ik ook zo eentje ga kopen. Zou wel de handige doek zijn voor het meenemen met de fiets en zoals jij zegt Huup voor korte stukjes naar de winkels toe met fiets of auto of zo. Maar de vorige keer was heupdragen niet zo'n succes en ik heb nog helemaal geen ervaring (ook nog niet geprobeerd op een meet, stom van me) met ringsling of andere knopen met zulke korte doeken verder. Moet ik het dan wel of niet doen?quote:[b]Op woensdag 3 februari 2010 20:48 schreef huuphuup het volgende:[/]
[ afbeelding ]
uitermate oncharmant maar och...
het is gelukt!
toch denk ik dat ik hem wel nog vastzet want ik vind het geen fijn idee dat ie zo los zit.
Het gewicht zit aan een kant. Hangt het dan heb je iets verkeerd gedaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Macka, even voor de duidelijkheid he. Een kind in een ringsling, dan heb je het gewicht letterlijk aan 1 kant hangen? Voelt dat ook zo? Ik denk daarom dat het niet geschikt is voor mij maar mooi vind ik het absoluut. Vandaar mijn vraag... En tot hoeveel kg kan dat een beetje?
ik had het ook nog nooit geprobeerd maar had me bedacht dat ik voor die prijs best een gokje kon nemen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:44 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik ook zo eentje ga kopen. Zou wel de handige doek zijn voor het meenemen met de fiets en zoals jij zegt Huup voor korte stukjes naar de winkels toe met fiets of auto of zo. Maar de vorige keer was heupdragen niet zo'n succes en ik heb nog helemaal geen ervaring (ook nog niet geprobeerd op een meet, stom van me) met ringsling of andere knopen met zulke korte doeken verder. Moet ik het dan wel of niet doen?
Zolang je 'm rechtop draagt met de beentjes goed gehoekt (en achterwerk lager dan de knietjes) is er eigenlijk geen maximum.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:34 schreef Tan het volgende:
Misschien is het vaker gevraagd, maar is er een maximum draaguur per dag voor de doek? Heb hier te maken met een draagdoekjunkie... hij wil alleen nog maar in de geweven doek, ook niet meer in de tricotslenMaar hij zit er nu weer in na vanochtend ook al ruim vier uur in de doek geslapen te hebben.
Niels heeft vanaf dat mijn bekkenbodem het aankon tot ongeveer 3 weken geleden alle slaapjes overdag in de draagdoek gedaan. Hij was nog niet toe aan in een bedje slapen en nu gaat dat steeds beter. Er zit geen maximum aan hoor, als je kindje goed en symmetrisch zit en jij hebt er geen last van is het alleen maar goed voor hem. Wij mensen zijn draagdierenquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:34 schreef Tan het volgende:
Misschien is het vaker gevraagd, maar is er een maximum draaguur per dag voor de doek? Heb hier te maken met een draagdoekjunkie... hij wil alleen nog maar in de geweven doek, ook niet meer in de tricotslenMaar hij zit er nu weer in na vanochtend ook al ruim vier uur in de doek geslapen te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |