Geen probleem!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:17 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Leuk! Jammer alleen dat het plaatje zo onduidelijk is. Ik kan niet echt zien hoe ie eruit ziet.
Edit: heb gemaild en ze stuurt vanavond een duidelijkere foto.![]()
Thanks voor de tip, Zweefvliegje!
ehm waar bel ik dan naartoe?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:30 schreef huuphuup het volgende:
bellen KD! Ik heb dat ook zó vaak gehaden dan bel ik en zegt de TNT mevrouw dat ze niets kan doen behalve de klacht doorgeven maar ineens staat de chaffeur dan vaak toch nog 's avonds voor de deur
stomme drol
Zweefvliegje ik heb idd die rode besteld. Wit vind ik supermooi maar ik ben zo slecht met witik maak overal vlekken in op een of andere manier en om te voorkomen dat mn mooie nieuwe doek er straks gelijk alweer smoezelig uitziet kies ik maar voor een kleurtje
Ik ben wel benieuwd! Ik was eigenlijk juist net op zoek naar iets handzamers om mee te nemen dan mn zara omdat Amélie straks op de fiets mee mag maar ik geen buggy heb om mee te zeulen. Voor boodschappen met de fiets lijkt een sling me echt ideaal.
euh tnt klantenservice, nummer staat op hun site ergens. Maar je moet wel goed zoeken iddquote:
Je hebt PMquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:17 schreef Vlindur het volgende:
Over maten, ik wil als de reisdoek bevalt, ook voor een geweven gaan. Ik heb nu maat 42/44, welke lengte doek moet ik dan hebben?
En met wat voor doek kun je dan het beste beginnen?
En heeft iemand nog 1 te koop?Die zijn dan al lekker ingelopen
Ik denk dat je dan zeker een maat 6 (4.6 meter) doek moet hebben, dezelfde maat als je nu als reisdoek hebt. Kijk maar eens of je veel stof overhoudt met knopen (en dat knopen gaat steeds netter en strakker) en of je nu de knoop op je rug kunt krijgen of niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:17 schreef Vlindur het volgende:
Over maten, ik wil als de reisdoek bevalt, ook voor een geweven gaan. Ik heb nu maat 42/44, welke lengte doek moet ik dan hebben?
En met wat voor doek kun je dan het beste beginnen?
En heeft iemand nog 1 te koop?Die zijn dan al lekker ingelopen
En wat gaaf, die mei tai's![]()
ja, maar PM maar voor meer details want ik wil geen reclame makenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:28 schreef Asyniur het volgende:
Hé owlet, maak je toch weer mei tais voor derden?
dit in achterhoofd houdt...
Hoe gaat dat in zn werk? Wat zijn de spelregels?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:18 schreef YPPY het volgende:
die foto's weer *zwijmel*
Mijn MisterMirko meitai gaat op reis, mevrouw wil alleen nog lopen. Je kunt je nog aanmelden als je ook mee wilt doen om eens te proberen hoe zoiets zit.
Je krijgt een doek (mei tai nu dus) opgestuurd en na een week ongeveer stuur je hem door.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in zn werk? Wat zijn de spelregels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |