abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:24:38 #151
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77565852
Oke, dan meld ik me aan!
En is het pakketpost of brievenbuspost? NIet dat dat uitmaakt maar een pakket verstuur je natuurlijk veiliger.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:25:35 #152
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77565906
Regel 6:
En dan een verhaal zoals Flip de Beer van Luchtbel
pi_77565971
Pakketpost. Wil je ook even in het reistopic reageren? Dan is het wat makkelijker overzicht houden en er staan leuke foto's in van een doek die nu op reis is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:27:13 #154
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77565998
check!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:28:59 #155
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77566087
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:17 schreef owlet het volgende:

[..]

ja, maar PM maar voor meer details want ik wil geen reclame maken
Ik hou het even in mijn achterhoofd.
Eerst die baby eruit en mijn doeken gebruiken
pi_77566822
Mooie doek, Kleurdoos!

Hoe komen jullie trouwens aan zoveel doeken? Ik bedoel, mijn man snapt dus echt niet dat het handig is om 2 of meer doeken te hebben. Het is me gelukt hem wijs te maken dat 2 verschillende (bijvoorbeeld een sling en een knoopdoek) veel voordelen heeft, maar hij vond het maar Protesteren die van jullie niet?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:47:01 #157
108648 cattie
lieve moeder
pi_77567082
1 was leuk, 2 prima, bij 3 begon hij te zuchten, bij 4 te zeuren en te kreunen en bij nummer 5 en verder heeft hij me opgegeven! (Ik koop ze van mijn eigen geld, dus hij moet ook niet zeuren.)
pi_77570154
1 was prima, 2 beetje moeilijk en nu heb ik inmiddels 3 lange doeken, 1 ringsling, een mei tai en een ssc in huis en doek nummer 3 heeft hij niet eens gemerkt dat hij nieuw is Die werd gisteren in zijn aanwezigheid gebruikt en hij zei er niets van hihi
Hij groeit mee zeg maar
pi_77571451
haha

Mijn rekbare doek vond hij onzin maar whatever als jij het wilt proberen... Die kocht ik toen ik nog zwanger was. Toen hij had gezien hoe knus en fijn ze erin hing vond hij het ineens best ok. (zolang hij maar niet hoefde).
Mn geweven doek vond hij "nodig" in die zin dat ik altijd had gezegd dat de tricot bedoelt was om te proberen, als het zou bevallen zou ik een geweven kopen. Dus vooruit, na wat reisdoeken en de tricot was de aankoop van een geweven doek aanvaardbaar.
Een MT heb ik zelf gemaakt uit een oud gordijn en een stukje stof. Vond ie prima onzin, maar wel prima verder. Achteraf toen het ding klaar was vond hij een MT veeeel praktischer eruit zien dan een doek

En nu heb ik een sling besteld van die aanbieding. Hij vond het totaal onzinnig tot ik hem vertelde van de fietsen enzo, dat we geen fietsbuggy hebben en dat een doek ook niet zo handig is voor even snel-snel en toen was ie overstag

geen moeilijk gedoe hier dus
maar ik moet zeggen dat ik ook gewoon met mijn geld doe wat ik wil daar heeft hij verder niets over te zeggen. Ik zeur ook niet als hij weer een nieuwe pc-game koopt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77571690
Mijn man snapt er niet zo heel veel van maar hij vind het ook wel weer prima. Ook dat mijn collectie inmiddels uit 20 doeken, diverse ssc`s en wat mei tais bestaat
On zeh laptop
pi_77571878
Mijn Lief vind meerdere doeken ook onnodig. Daarom heb ik er ook 'maar' drie (en een MT). Anders had ik er wel meer
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77572497
Masr met 2 kleintjes heb je natuurlijk wel meer doeken nodig Tessie

Owja ik heb ook nog een rekkende doek (2e hands gekocht, nooit zelf gebruikt voor uitleendoeleiden en straks hopelijk ooit consultant doeleinden)
pi_77573169
Haha, dat zijn hoopvolle berichten.

Tsja, over eigen geld, wij maken daar eigenlijk geen onderscheid in (zijn geld/mijn geld). Alles is van ons samen. En als we zouden splitsen dan kom ik er niet al te best vanaf: het leeuwendeel brengt hij in, aangezien ik weinig werk vanwege mijn studie. Maargoed, ik geloof niet dat dat nu het "probleem" is, hoor, volgens mij is het meer "wat de boer niet kent dat vreet 'ie niet". Misschien wordt 'ie vanzelf wel enthousiast als hij ziet hoe fijn en handig het is.Of vind ik er onverwacht niks aan!

In elk geval, ik ga me eerst maar eens op een ringsling oriënteren. Gelukkig vind ik er heel veel niet mooi, want ik houd niet zo van hysterisch, Jozef-achtig, pastel of priegelig, en het moet een beetje bij mijn stijl passen. Tot nu toe springen qua uiterlijk de Girasol Ring Sling 25

en de Hoppediz Kairo

eruit. Ik heb alleen geen idee hoe die dingen nou "voelen", wat het prettigst is. T.z.t. moet ik maar eens een consult nemen of eens naar een meet komen, als die weer gehouden wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cantare op 02-02-2010 22:56:32 ]
pi_77575011
Mijn mannetje draagt ook gezellig, dus niet zoveel gezeik als ik weer meen dat er iets nieuws moet komen.

Momenteel ben ik bezig met een goede buidelsling te maken (handig voor onderweg, thuis en boodschapjes enzo). Vandaag de eerste testversie gemaakt, nog niet helemaal goed op maat, misschien morgen poging 2 (als dochterlief dat goed vindt).
Zag deze en oh wat is ie mooi, maar dat kan ik zelf ook vind ik

Wil ook zelf nog een ringsling maken maar wat voor stof kan ik daarvoor het beste gebruiken?
En als strax over een tijdje de reis-meitai van YPPY bevalt ook nog een meitai maken, vond die van Huuphuup er erg mooi uitzien. (hoelang ben je ermee bezig geweest Huup?)
Dochterlief vind het allemaal wel ok, zolang ze maar gedragen wordt.
Al vind ze de Beco niet echt geweldig, ook niet in de infant insert.. dus die leen ik zo nu en dan maar uit, voor 'draag-missiewerk'.
Ikzelf vind die gespen niet zo fijn, geef mij maar een doek. Maar eigenlijk alle mensen om me heen vinden dat dragen met die doek maar raar en vinden het ineens heel normaal als ik met de beco loop.

even in hormoon-status
Dankzij jullie allemaal en de bovenbuurvrouw ben ik gaan dragen en ik ben daar zooooooo blij mee.
Oja en een ode aan de filmpjes van Webkim. Dank je Kim, heerlijk kalm uitgelegd.
speech alsof ik een Oscar heb gewonnen

En ik heb ook besloten dat ik een 2de doek moet (ik weet dat het daarna fout gaat en dat ik doeken zal blijven kopen ben ik bang). Een mooie effen doek. Ik aas op een Jim pink denk ik. Ik wacht mn kansen braaf af op het 'andere forum'. Of toch die Bio Taupe van Neobulle....
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_77579992
ik heb 8 doeken en nog 1 onderweg
pi_77580422
Yppie zou ik ook nog op de reislijst van de mei-tai mogen. Wil graag manlief laten proberen of hij een mei-tai of een Yamo handiger vind dan onze girasol. Sowieso wil ik zelf ook graag een tweede doek/ mei-tai of yamo hebben. Eigenlijk moet ik er meer dan een hebben. Eentje wil ik in de auto laten. Dan heb ik dus in ieder geval nog een handig klein iets nodig als ik met de fiets ergens heen ga en als variatie op de girasol. Is mijn enige doek en dat is echt niet handig. Heb dan nog wel iemand nodig voor instructies voor het dragen met mei-tai maar dat kan ik misschien ook hier in de buurt vinden. Ik post ook even in het reistopic.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:34:31 #167
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_77581243
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:20 schreef wickie het volgende:
En ik heb ook besloten dat ik een 2de doek moet (ik weet dat het daarna fout gaat en dat ik doeken zal blijven kopen ben ik bang). Een mooie effen doek. Ik aas op een Jim pink denk ik. Ik wacht mn kansen braaf af op het 'andere forum'. Of toch die Bio Taupe van Neobulle....
Jim Pink is een hele fijne doek vind ik, lekker dun en wordt snel zacht. Lekker voor in de zomer straks! Dus als je de kans krijgt zou ik hem zeker grijpen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_77581423
Mag ik aub een link van dat 'andere forum' in mn PM? Ik ben nu wel heel benieuwd
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77581599
Ik ook svp kan het reisdoeken forum nu niet meer vinden.

Edit wel gevonden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_77584241
Ik heb twee doeken, maar die tweede is er mede dankzij m'n lief. Hij vond dat een roze ons leuk zou staan . (En dan kon hij de groene inpikken, want hij wil ook dragen... door het k-weer is het er alleen nog niet van gekomen om te oefenen)

En ik weet vrij zeker dat er nog wel meer komen.
pi_77587671
Haha Mrien Goed punt. Maar ik wacht eerst de echo nog even af

Ik wil trouwens nog wel heel graag een ringsling, denk ik... Maar misschien eerst maar even kijken of ik die van iemand een keer kan uitproberen ofzo, geen idee of ik dat wat ga vinden, zo op één schouder... En is het nu echt veel sneller dan een gewone doek knopen? (ja ik weet dat sommigen in een minuut een fwcc knopen, maar ik doe er toch nog steeds langer over )
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77589638
Ik wil ook graag meedoen bij het ringsling uitproberen. En misschien ook nog een yamo als iemand die heeft.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_77590289
ik heb mn ringsling binnen!!

of nouja eigenlijk heb ik die afrikaanse doek binnen die zweefvliegje postte van gewoonborstvoeding.com en een setje extra ringen erbij.

Hij is moooooi!
Alleen nu moet ik nog even uitvogelen hoe ik dat doe met die ringen moet ik die vastnaaien? Ik ben niet van plan om de doek geknoopt te gebruiken, echt alleen als ringsling.
En ook nog even uitvissen hoe ik mn gebakje het beste heupdraag in de sling.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 3 februari 2010 @ 18:10:04 #174
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_77599583
Mijn nieuwe draagdoek is een hele kleine.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_77599808
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:07 schreef huuphuup het volgende:
ik heb mn ringsling binnen!!

of nouja eigenlijk heb ik die afrikaanse doek binnen die zweefvliegje postte van gewoonborstvoeding.com en een setje extra ringen erbij.

Hij is moooooi!
Alleen nu moet ik nog even uitvogelen hoe ik dat doe met die ringen moet ik die vastnaaien? Ik ben niet van plan om de doek geknoopt te gebruiken, echt alleen als ringsling.
En ook nog even uitvissen hoe ik mn gebakje het beste heupdraag in de sling.
Naaien hoeft niet per se Huupske. Je kan em ook als no sew ringsling rijgen, dan heb je altijd nog de optie om hem ook als doek te gebruiken, voor bijv. heup- of torsodragen.

Mijn nieuwste aanwinst is een paarse Nati Sweet Place met wol. Een lange versie. Ik viel voor het patroontje geloof ik.

Aanvulling:
Buikdragen is geen doen meer, zo blijkt.
Thomas komt ondoenlijk hoog óp mijn buik te zitten en zijn knietjes kunnen nergens heen. Maar hee, hij wilde 'kluffelen in de haakdoek'.

[ Bericht 16% gewijzigd door Webkim op 03-02-2010 18:42:14 ]
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')