Mijn mannetje draagt ook gezellig, dus niet zoveel gezeik als ik weer meen dat er iets nieuws moet komen.
Momenteel ben ik bezig met een goede buidelsling te maken (handig voor onderweg, thuis en boodschapjes enzo). Vandaag de eerste testversie gemaakt, nog niet helemaal goed op maat, misschien morgen poging 2 (als dochterlief dat goed vindt).
Zag
deze en oh wat is ie mooi, maar dat kan ik zelf ook vind ik

Wil ook zelf nog een ringsling maken maar wat voor stof kan ik daarvoor het beste gebruiken?
En als strax over een tijdje de reis-meitai van YPPY bevalt ook nog een meitai maken, vond die van Huuphuup er erg mooi uitzien. (hoelang ben je ermee bezig geweest Huup?)
Dochterlief vind het allemaal wel ok, zolang ze maar gedragen wordt.
Al vind ze de Beco niet echt geweldig, ook niet in de infant insert.. dus die leen ik zo nu en dan maar uit, voor 'draag-missiewerk'.
Ikzelf vind die gespen niet zo fijn, geef mij maar een doek. Maar eigenlijk alle mensen om me heen vinden dat dragen met die doek maar raar en vinden het ineens heel normaal als ik met de beco loop.
even in hormoon-statusDankzij jullie allemaal en de bovenbuurvrouw ben ik gaan dragen en ik ben daar zooooooo blij mee.
Oja en een ode aan de filmpjes van Webkim. Dank je Kim, heerlijk kalm uitgelegd.
speech alsof ik een Oscar heb gewonnen
En ik heb ook besloten dat ik een 2de doek moet (ik weet dat het daarna fout gaat en dat ik doeken zal blijven kopen ben ik bang). Een mooie effen doek. Ik aas op een Jim pink denk ik. Ik wacht mn kansen braaf af op het 'andere forum'. Of toch die Bio Taupe van Neobulle....
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..