quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
Bronquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
quote:Sorry for my very bad english!! My frend has a Thomas T103 wheelcharger with a broken engin;the engin is a kubota 3 cil diesel type 1402 from 1995 and had 600 Hrs Wheelloader model: A411T103 serial Nr LC000780, OK ! no way to find an other engin so, has somebody an idea what kind of engin we can use to repair the wheelloader ( he gives 25 Hp )in france we didn't found any new or second hand engin, pleas halp us, thanks in advance, Hans
Heb je nu al een auto?quote:
Nee ben aan het rondzoekenquote:
Voor zover ik weet wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Worden auto's van 1986 nog wegenbelasting vrij?
Zou jij de Visa's die je hebt niet gewoon in orde maken ? Motor die nu in Matroeska (ofzo) zit in de donor schroeven. Uiteraard wil ik je daar wel mee helpen.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kijk stiekem weer voor een 2-cilinder Visa![]()
En Thomas schrankladers zie je niet veel, goede OP!
Die Visa's zijn ook vrij schaars neem ik aan?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kijk stiekem weer voor een 2-cilinder Visa![]()
En Thomas schrankladers zie je niet veel, goede OP!
Eh, Barely Legal bedoel ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zou jij de Visa's die je hebt niet gewoon in orde maken ? Motor die nu in Matroeska (ofzo) zit in de donor schroeven. Uiteraard wil ik je daar wel mee helpen.
Jep, alles van vóór 87 wordt belastingvrijquote:Op maandag 25 januari 2010 13:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Worden auto's van 1986 nog wegenbelasting vrij?
Fruitcocktailquote:Op maandag 25 januari 2010 15:13 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat boodschappen doen, woendag voor 10 man/vrouw koken.
Het thema is kleurrijk
Goed om te weten, dankjewelquote:Op maandag 25 januari 2010 15:16 schreef L0we het volgende:
[..]
Jep, alles van vóór 87 wordt belastingvrij
Duurt te langquote:Op maandag 25 januari 2010 15:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zou jij de Visa's die je hebt niet gewoon in orde maken ? Motor die nu in Matroeska (ofzo) zit in de donor schroeven. Uiteraard wil ik je daar wel mee helpen.
hoeveel barrels heb jij nu in bezit?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Duurt te langEn er zit een goede motor in Barely Legal
Maar is een leuk boodschappenwagentje voor
toch?
De 111 aanhouden is ook weer zo wat...
Je kan niet én een mooie auto rijden, en voor een duppie op de eerste rang zitten he.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Een Daf 66 in redelijke staat voor een euro of 800?.. Belastingvrije 340 red je wel iig
Ik ga ook op zoek naar een belastingvrije 340quote:Op maandag 25 januari 2010 18:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je kan niet én een mooie auto rijden, en voor een duppie op de eerste rang zitten he.
Dan moet je maar een Volvo nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |