quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:40 schreef Ml-etje het volgende:[..]
Is het ook makkelijk schoon te maken?
Net zo glad en afneembaar dus als een tegel?
Je hebt ieg geen voegen

Anders wat isolerende verf onder de uiteindelijke verflaag, dat helpt ook bij nicotine.
Ze raden aan om niet met ontkalker, bleek of chloor te werken, maar verder met alle andere producten wel. Dus het is gewoon even aankijken, en vooral wat ik dan wel kan gebruiken haha!
quote:
In Frankrijk is beton cire al bijna 10 jaar een zeer gewild product. Het is zeer gebruiksvriendelijk in tegenstelling tot de meeste stucproducten. De pasta-achtige cementmortel verwordt na droging en afwerking tot een steenachtigstuc het beton cire. De mortel wordt gekleurd door middel pigmenten, waardoor de betonlaag uiteindelijk door en door gekleurd is. Bij eventuele schade of slijtage is geen kleurverschil te zien. beton cire kun je met reguliere schoonmaak producten worden onderhouden, chloor, bleek of antikal worden afgeraden. De looks van beton sire is heel divers van wege de unieke samenstelling is beton sire zowel met een traditionele afwerking (wolkerig gestuukt tadelak stijl) als modern glad (beton/hardsteen) af tewerken. Momenteel is beton sire in ruim 100 kleuren verkrijgbaar.
Ze hebben er nu een soort lijm op gedaan (op de wanden??) waardoor de hechting beter is ofzo.. weet niet, hij had zoveel te vertellen dat ik de helft alweer kwijt ben.
Had ik de muurkleuren al verteld trouwens? Volgens mij niet, lang geen update gegeven.
De wanden in de slaapkamer, woonkamer en serre worden 1 kleur, soort beige achtig, om de en-suite komt heel donkerbruin (in het verlengde van vloer) en rondom mijn slaapkamer ramen ook, zodat je het geheel optisch wat langer maak in verlengde van de vloer. (nu even kijken hoe dat uitpakt, maar het blijft gokken met die kleuren) en de plafonds worden gewoon wit. De waskamer word wit, en de keuken ook.
Op de schouw/haard, het gedeelte wat uitsteekt verf ik zelf nog metallic verf. Kleur goud, lekker fout, maar het zal niet zo heftig uitvallen op spachtel als op een gladde muur.
![]()
Ben blij dat er nu een beetje een einde aan komt. Maak me nog wel zorgen, ga weg bij mijn huidige baan (omdat het binnenkort op zijn gat ligt) en heb al een nieuwe baan, maar ga dik 200 netto achteruit............
Dus dat word een bijbaantje nemen..... Het is namelijk nog helemaal niet af.