Lekker kutwijf dat je ook bent!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:35 schreef yvonne het volgende:
Oy, en nou kappen met die onderlinge Tokkie shit,
het interesseert me werkelijk geen ene moer wat zuignap, d'r zus, d'r moeder d'r tante en d'r oom allemaal meemaken in hun spannende leventje, houd die shit op je eigen forumpje en laat ons gewoon lekker zeiken op Jaap en Bram en alle andere dingen waar wij ons mee bezighouden op de maandagmorgen..
En al helemaal geen privénamen plaatsen want die verwijder ik toch, klaar, net als mails, pm's en andere rommel.
spoilerquote:Op maandag 25 januari 2010 10:35 schreef yvonne het volgende:
Oy, en nou kappen met die onderlinge Tokkie shit,
het interesseert me werkelijk geen ene moer wat zuignap, d'r zus, d'r moeder d'r tante en d'r oom allemaal meemaken in hun spannende leventje, houd die shit op je eigen forumpje en laat ons gewoon lekker zeiken op Jaap en Bram en alle andere dingen waar wij ons mee bezighouden op de maandagmorgen..
En al helemaal geen privénamen plaatsen want die verwijder ik toch, klaar, net als mails, pm's en andere rommel.
Kan die nog een keer in Jip en Janneke taal? "het A staat" ??quote:Op maandag 25 januari 2010 10:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meid, ik heb zo'n dikke fucking A-status dat ze over 3 jaar op de basisschool het A staat voor IaN gaan leren.
de A staat voor iAnquote:Op maandag 25 januari 2010 10:37 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kan die nog een keer in Jip en Janneke taal? "het A staat" ??
Serieus? Dit was al te moeilijk!?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:37 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kan die nog een keer in Jip en Janneke taal? "het A staat" ??
Nou dat niet helemaal... het leek er even op dat zuignapje mocht gaan. En tegen een partijtje Jerry Springer heeft niemand bezwaar denk ik. Maar het probleem hier is dat als je die oorlog loslaat, het hek van de dam is. Want de ervaring leert dat beide partijen nooit meer ophouden. Ik bedoel, het is vermakelijk om van grote afstand gade te slaan, maar om het nou thuis uit te nodigen...quote:Op maandag 25 januari 2010 10:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
zeik niet.. der werd gevraagd om zuig te sturen... want die had bewijs!
Nu ik je foto gezien heb, zie ik je echt helemaal voor mequote:Op maandag 25 januari 2010 10:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wij met z'n allen met Bommie vlaggetjes en sjaals voor de streams zitten F5'en![]()
![]()
onbegrijpelijk !!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die trut van een Yvonne denkt zeker dat ze een A-status heeft hier, ofzo.
Nou nee, zo nieuwsgierig ben ik echt niet!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:24 schreef Copycat het volgende:
Nee!! Niet nog meer gekopieer van dit suffe gedoe. Is iemand erin geïnteresseerd dan registreren ze zich wel daar.
nee, ga jij der ook nog even serieus op in .. jij ubergebandequote:Op maandag 25 januari 2010 10:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou dat niet helemaal... het leek er even op dat zuignapje mocht gaan. En tegen een partijtje Jerry Springer heeft niemand bezwaar denk ik. Maar het probleem hier is dat als je die oorlog loslaat, het hek van de dam is. Want de ervaring leert dat beide partijen nooit meer ophouden. Ik bedoel, het is vermakelijk om van grote afstand gade te slaan, maar om het nou thuis uit te nodigen...
Ik raak een beetje opgewonden van je als je zo doetquote:Op maandag 25 januari 2010 10:39 schreef yvonne het volgende:
En die DitZuigt heb ik de prullenbak in gesmeten en dat ga ik doen met iedere tokkie die hier denkt shit te plaatsen waar we geen ene moer van begrijpen.
Koop een dagboek.
Gelukkig, ik ben niet de enige.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik raak een beetje opgewonden van je als je zo doet
WEL kopiëren!!!! Ik ruik een nieuwe rel en zit graag op de voorste rij!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:24 schreef Copycat het volgende:
Nee!! Niet nog meer gekopieer van dit suffe gedoe. Is iemand erin geïnteresseerd dan registreren ze zich wel daar.
Ow, "de" A, dank je welquote:
Ik dacht juist dat jij serieus was?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
nee, ga jij der ook nog even serieus op in .. jij ubergebande
Het "A staat voor Ian"... zoals het "Wilhelmus".quote:
hallllllllllllllo ik wil sensatie op maandag ochtendquote:Op maandag 25 januari 2010 10:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat jij serieus was?
Ik moet vanavond weer werken, wedden dat we dan weer ladingen onbegrijpelijke sms-jes krijgen vol plannen en "bel me nu"x 100?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo, en nou wil ik weer zo'n heerlijke post van Bram zien vol incoherente zinnen waar uit we met veel moeite op kunnen maken dat Bommie mag komen
Voor die 50 mensen die kijken?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:43 schreef Toverheks het volgende:
PeterN riep gisteren op de stream dat hij wel een sjow ala J Springer wilde doen, zou zeggen neem kontakt met de Vlemstudio, zorg voor een lekkere beveiliger en hoppa
Kun je die (ex)NowLivers niet de weg naar VOL wijzen?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:41 schreef Pearlbitch het volgende:
WEL kopiëren!!!! Ik ruik een nieuwe rel en zit graag op de voorste rij!!!![]()
![]()
![]()
Volgens mij is Bram gewoon een beetje eenzaam.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moet vanavond weer werken, wedden dat we dan weer ladingen onbegrijpelijke sms-jes krijgen vol plannen en "bel me nu"x 100?
schattigquote:Op maandag 25 januari 2010 10:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het "A staat voor Ian"... zoals het "Wilhelmus".
Niet mijn weergaloze humor verneuken omdat je weinig tot geen fantasie hebt
Waarom geef je üeberhaupt je nummer zo makkelijk af!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moet vanavond weer werken, wedden dat we dan weer ladingen onbegrijpelijke sms-jes krijgen vol plannen en "bel me nu"x 100?
Gaat 'm niet worden. Wie gaat zich daar nou voor op geven?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:43 schreef Toverheks het volgende:
PeterN riep gisteren op de stream dat hij wel een sjow ala J Springer wilde doen, zou zeggen neem kontakt met de Vlemstudio, zorg voor een lekkere beveiliger en hoppa
Was die van iteejerquote:Op maandag 25 januari 2010 10:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom geef je üeberhaupt je nummer zo makkelijk af!
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden. Wie gaat zich daar nou voor op geven?
Nu ik dit schrijf realiseer ik me dat je 5 weken zou kunnen vullen met die bokjosti fanfare van Nowlife.
Owww.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
hallllllllllllllo ik wil sensatie op maandag ochtend
Dat verklaart een hoop ...quote:Op maandag 25 januari 2010 10:48 schreef Disana het volgende:
ze konden allemaal wel familie zijn van elkaar![]()
inteeltquote:Op maandag 25 januari 2010 10:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Owww.
Ik heb destijds het een en ander gelezen op Ikbengenaaid. Daar gingen ze allemaal los op elkaar. Echt waar, na twee pagina's wist je niet meer wie wie had bedreigd en opgelicht, ze konden allemaal wel familie zijn van elkaar![]()
ik zie dat liever in het programma REL met GELquote:Maar een goede rel bij Jaap zie ik ook wel zitten natuurlijk. Jaap kennende valt hij dan toch weer terug in zijn terror rol want normaal kan hij er niet mee omgaan.
Ze zijn toch ook familie van elkaar?quote:
50 ? 50 ? nee doe niet zo gek, Peter heeft ongeveer 20 fans daar doet hij het allemaal voorquote:
Ik vermoed ook iets met een broer, een vader en een oom.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:51 schreef yvonne het volgende:
Ze zijn toch ook familie van elkaar?
Er was iets met een moeder en dochter iig!
Als het maar uit de hand looptquote:Op maandag 25 januari 2010 10:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
inteelt![]()
[..]
ik zie dat liever in het programma REL met GEL
door Fok inbengquote:Op maandag 25 januari 2010 10:50 schreef yvonne het volgende:
En toch was Sly-radio van de week leuk.
dan kan je beter iemand hebben met kort lontje en een sjaal om mee te wurgenquote:
En ik er ontzettend vuig commentaar op kan leverenquote:
Eenzaam? volgens mij is hij zo gek als een deurquote:Op maandag 25 januari 2010 10:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij is Bram gewoon een beetje eenzaam.
Bel hem nou verdomme ook gewoon, hij vraagt het toch lief?
Dan nog. Dan geef je het algemene nummer van FOK! toch gewoon ipv gelijk het doorkiesnummerquote:Op maandag 25 januari 2010 10:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was die van iteejer
Hadden ze nog van de Bunker,. je weetwel, dat andere mega succes.
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:52 schreef jacqhassel het volgende:![]()
ben ik blij dat ik in een goed nest ben gevallen
Vandaar de eenzaamheid. Het valt allemaal op z'n plaats nuquote:Op maandag 25 januari 2010 10:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Eenzaam? volgens mij is hij zo gek als een deur
Ja vind fok geweldig en gewoon heerlijk ontopic enzquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vandaar de eenzaamheid. Het valt allemaal op z'n plaats nu
Jij komt van Lowlife hè?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:56 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ja vind fok geweldig en gewoon heerlijk ontopic enz
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:54 schreef Disana het volgende:
Hehe.
Maar ik denk zomaar dat Johan dat niet goed vindt.
Goed, kan zijn. Maar ik denk dat Johan niet zit te wachten op dit negatieve forumgejammer.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
maar het redactie team mag ook met eigen initiatief komen!
en starten.. dat vind hij altijd fijn. Hij roept dan steeds: "watttttttttt leukkkkkkk, wattttttt goedddddddddd
Dat zie ik graag... zelf tijd vullen!!
We hadden het over een programma toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, kan zijn. Maar ik denk dat Johan niet zit te wachten op dit negatieve forumgejammer.
Jaquote:Op maandag 25 januari 2010 11:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
We hadden het over een programma toch?
En dat heet REL met GEL..quote:
21. denniX baX is ook fan van 'm.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
50 ? 50 ? nee doe niet zo gek, Peter heeft ongeveer 20 fans daar doet hij het allemaal voor
Ik vermoed zomaar dat Johan in zijn eigen vijver geen mensen vindt die bij Peter of Jaap verbaal op de vuist willen gaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
We hadden het over een programma toch?
Als je dan toch moet postcountkrikken, doe het dan grappigquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:03 schreef Jian het volgende:
Die Jaap gisteren op die Chat zeg, wat een lamzak, wat een ongeïnteresseerde vetklep, "ik kan dat niet beslissen, daar is een taakverdeling voor " "ik ga effe frikandellen uit de frituur pakken" wat een oetlul pur sang !
Kan me niet schelen wat je zegt Dot, over de taakverdeling, tis en blijft een kneus !
.
Hij had hem aangevuldquote:Op maandag 25 januari 2010 11:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je dan toch moet postcountkrikken, doe het dan grappig![]()
Hier: een voorbeeld: [SC # 192] Leandra Ist Guitig!
Dat is voor mij een beetje teveel Ianquote:Op maandag 25 januari 2010 11:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je dan toch moet postcountkrikken, doe het dan grappig![]()
Hier: een voorbeeld: [SC # 192] Leandra Ist Guitig!
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
21. denniX baX is ook fan van 'm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
da's bommiequote:Op maandag 25 januari 2010 11:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
.
Liesbeth: Er komt een iemand, die ik nog even moet bellen..
Beetje eenzaam? Als je een meisje als Eline hebt en je voelt je nog eenzaam sta je volgens mij niet helemaal jofel in dit leven..quote:Op maandag 25 januari 2010 10:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij is Bram gewoon een beetje eenzaam.
Ik dacht dat Jacqueline Hassel een vrouw was maar ik zie nu dat ze zich als man heeft aangemeld.quote:
of toch weer PietjeSV die wellus nietus wellus nietus op wellus laat belandenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Zie je.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:01 schreef jacqhassel het volgende:
was in eerste jaar daarop heb toen ban gehad en ben verder gegaan met me leven dus ja ooit in ver verleden maar telt niet meer mee hoor Ian met een A
Hij wil jou niet voor niets erbij in zijn tobbequote:Op maandag 25 januari 2010 11:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Beetje eenzaam? Als je een meisje als Eline hebt en je voelt je nog eenzaam sta je volgens mij niet helemaal jofel in dit leven..
Dat meen je?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:03 schreef Jian het volgende:
Die Jaap gisteren op die Chat zeg, wat een lamzak, wat een ongeïnteresseerde vetklep, "ik kan dat niet beslissen, daar is een taakverdeling voor " "ik ga effe frikandellen uit de frituur pakken" wat een oetlul pur sang !
.
oh das niet goed ga ff op vrouw terug zettenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jacqueline Hassel een vrouw was maar ik zie nu dat ze zich als man heeft aangemeld.
Nou ben benieuwd dan wat ze wel voor Jaap hebben weten te strikken, ik hoorde Liesbeth zeggen dat het leuk wordt maar die is voor mijn geen maatstaf
Hoe wát allemaal zit?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Bommie die samen met Yvonne even gaat uitleggen hoe het allemaal zit.
Dát zijn streams op de woensdag avond![]()
![]()
Okee.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kunnen we 't slowchatgehalt hier iets minderen? We hebben nog steeds de COS om over de stream te praten, en de slowchat om los te gaan. Deze reeks is begonnen over een oproep om bij de show van Jaap aanwezig te zijn. Laten we 't daar weer over hebben.
We doen niets anders Pietjequote:Op maandag 25 januari 2010 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kunnen we 't slowchatgehalt hier iets minderen? We hebben nog steeds de COS om over de stream te praten, en de slowchat om los te gaan. Deze reeks is begonnen over een oproep om bij de show van Jaap aanwezig te zijn. Laten we 't daar weer over hebben.
Wat doe ik opeens in dat programma?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Bommie die samen met Yvonne even gaat uitleggen hoe het allemaal zit.
Dát zijn streams op de woensdag avond![]()
![]()
Lees je dan inquote:Op maandag 25 januari 2010 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nope, en ben ook maar half op de hoogte wie Sly is de historie rond zijn persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |