Het "A staat voor Ian"... zoals het "Wilhelmus".quote:
hallllllllllllllo ik wil sensatie op maandag ochtendquote:Op maandag 25 januari 2010 10:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat jij serieus was?
Ik moet vanavond weer werken, wedden dat we dan weer ladingen onbegrijpelijke sms-jes krijgen vol plannen en "bel me nu"x 100?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo, en nou wil ik weer zo'n heerlijke post van Bram zien vol incoherente zinnen waar uit we met veel moeite op kunnen maken dat Bommie mag komen
Voor die 50 mensen die kijken?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:43 schreef Toverheks het volgende:
PeterN riep gisteren op de stream dat hij wel een sjow ala J Springer wilde doen, zou zeggen neem kontakt met de Vlemstudio, zorg voor een lekkere beveiliger en hoppa
Kun je die (ex)NowLivers niet de weg naar VOL wijzen?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:41 schreef Pearlbitch het volgende:
WEL kopiëren!!!! Ik ruik een nieuwe rel en zit graag op de voorste rij!!!![]()
![]()
![]()
Volgens mij is Bram gewoon een beetje eenzaam.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moet vanavond weer werken, wedden dat we dan weer ladingen onbegrijpelijke sms-jes krijgen vol plannen en "bel me nu"x 100?
schattigquote:Op maandag 25 januari 2010 10:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het "A staat voor Ian"... zoals het "Wilhelmus".
Niet mijn weergaloze humor verneuken omdat je weinig tot geen fantasie hebt
Waarom geef je üeberhaupt je nummer zo makkelijk af!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moet vanavond weer werken, wedden dat we dan weer ladingen onbegrijpelijke sms-jes krijgen vol plannen en "bel me nu"x 100?
Gaat 'm niet worden. Wie gaat zich daar nou voor op geven?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:43 schreef Toverheks het volgende:
PeterN riep gisteren op de stream dat hij wel een sjow ala J Springer wilde doen, zou zeggen neem kontakt met de Vlemstudio, zorg voor een lekkere beveiliger en hoppa
Was die van iteejerquote:Op maandag 25 januari 2010 10:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom geef je üeberhaupt je nummer zo makkelijk af!
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden. Wie gaat zich daar nou voor op geven?
Nu ik dit schrijf realiseer ik me dat je 5 weken zou kunnen vullen met die bokjosti fanfare van Nowlife.
Owww.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
hallllllllllllllo ik wil sensatie op maandag ochtend
Dat verklaart een hoop ...quote:Op maandag 25 januari 2010 10:48 schreef Disana het volgende:
ze konden allemaal wel familie zijn van elkaar![]()
inteeltquote:Op maandag 25 januari 2010 10:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Owww.
Ik heb destijds het een en ander gelezen op Ikbengenaaid. Daar gingen ze allemaal los op elkaar. Echt waar, na twee pagina's wist je niet meer wie wie had bedreigd en opgelicht, ze konden allemaal wel familie zijn van elkaar![]()
ik zie dat liever in het programma REL met GELquote:Maar een goede rel bij Jaap zie ik ook wel zitten natuurlijk. Jaap kennende valt hij dan toch weer terug in zijn terror rol want normaal kan hij er niet mee omgaan.
Ze zijn toch ook familie van elkaar?quote:
50 ? 50 ? nee doe niet zo gek, Peter heeft ongeveer 20 fans daar doet hij het allemaal voorquote:
Ik vermoed ook iets met een broer, een vader en een oom.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:51 schreef yvonne het volgende:
Ze zijn toch ook familie van elkaar?
Er was iets met een moeder en dochter iig!
Als het maar uit de hand looptquote:Op maandag 25 januari 2010 10:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
inteelt![]()
[..]
ik zie dat liever in het programma REL met GEL
door Fok inbengquote:Op maandag 25 januari 2010 10:50 schreef yvonne het volgende:
En toch was Sly-radio van de week leuk.
dan kan je beter iemand hebben met kort lontje en een sjaal om mee te wurgenquote:
En ik er ontzettend vuig commentaar op kan leverenquote:
Eenzaam? volgens mij is hij zo gek als een deurquote:Op maandag 25 januari 2010 10:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij is Bram gewoon een beetje eenzaam.
Bel hem nou verdomme ook gewoon, hij vraagt het toch lief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |