Dan nog. Dan geef je het algemene nummer van FOK! toch gewoon ipv gelijk het doorkiesnummerquote:Op maandag 25 januari 2010 10:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was die van iteejer
Hadden ze nog van de Bunker,. je weetwel, dat andere mega succes.
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:52 schreef jacqhassel het volgende:![]()
ben ik blij dat ik in een goed nest ben gevallen
Vandaar de eenzaamheid. Het valt allemaal op z'n plaats nuquote:Op maandag 25 januari 2010 10:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Eenzaam? volgens mij is hij zo gek als een deur
Ja vind fok geweldig en gewoon heerlijk ontopic enzquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vandaar de eenzaamheid. Het valt allemaal op z'n plaats nu
Jij komt van Lowlife hè?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:56 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ja vind fok geweldig en gewoon heerlijk ontopic enz
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:54 schreef Disana het volgende:
Hehe.
Maar ik denk zomaar dat Johan dat niet goed vindt.
Goed, kan zijn. Maar ik denk dat Johan niet zit te wachten op dit negatieve forumgejammer.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
maar het redactie team mag ook met eigen initiatief komen!
en starten.. dat vind hij altijd fijn. Hij roept dan steeds: "watttttttttt leukkkkkkk, wattttttt goedddddddddd
Dat zie ik graag... zelf tijd vullen!!
We hadden het over een programma toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, kan zijn. Maar ik denk dat Johan niet zit te wachten op dit negatieve forumgejammer.
Jaquote:Op maandag 25 januari 2010 11:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
We hadden het over een programma toch?
En dat heet REL met GEL..quote:
21. denniX baX is ook fan van 'm.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
50 ? 50 ? nee doe niet zo gek, Peter heeft ongeveer 20 fans daar doet hij het allemaal voor
Ik vermoed zomaar dat Johan in zijn eigen vijver geen mensen vindt die bij Peter of Jaap verbaal op de vuist willen gaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
We hadden het over een programma toch?
Als je dan toch moet postcountkrikken, doe het dan grappigquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:03 schreef Jian het volgende:
Die Jaap gisteren op die Chat zeg, wat een lamzak, wat een ongeïnteresseerde vetklep, "ik kan dat niet beslissen, daar is een taakverdeling voor " "ik ga effe frikandellen uit de frituur pakken" wat een oetlul pur sang !
Kan me niet schelen wat je zegt Dot, over de taakverdeling, tis en blijft een kneus !
.
Hij had hem aangevuldquote:Op maandag 25 januari 2010 11:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je dan toch moet postcountkrikken, doe het dan grappig![]()
Hier: een voorbeeld: [SC # 192] Leandra Ist Guitig!
Dat is voor mij een beetje teveel Ianquote:Op maandag 25 januari 2010 11:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je dan toch moet postcountkrikken, doe het dan grappig![]()
Hier: een voorbeeld: [SC # 192] Leandra Ist Guitig!
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
21. denniX baX is ook fan van 'm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
da's bommiequote:Op maandag 25 januari 2010 11:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
.
Liesbeth: Er komt een iemand, die ik nog even moet bellen..
Beetje eenzaam? Als je een meisje als Eline hebt en je voelt je nog eenzaam sta je volgens mij niet helemaal jofel in dit leven..quote:Op maandag 25 januari 2010 10:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij is Bram gewoon een beetje eenzaam.
Ik dacht dat Jacqueline Hassel een vrouw was maar ik zie nu dat ze zich als man heeft aangemeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |