nee, maar dan dus nog minder.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, jij welEn alsof jij zovaak buiten Zeeland komt
Puala opent 'm, dus gay zou ik 'm dan niet noemenquote:Op zondag 24 januari 2010 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Watvoor Gay-TT hebben we nu weer trouwens.
Zeg, ik ben hartstikke gay hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Puala opent 'm, dus gay zou ik 'm dan niet noemen
Show me?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:54 schreef jna het volgende:
[..]
Joehoeeeeeeee![]()
Meid, ik heb zo'n beeldig setje gezien...
Damnit, ik zag het voor me.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:54 schreef jna het volgende:
[..]
Joehoeeeeeeee![]()
Meid, ik heb zo'n beeldig setje gezien...
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:47 schreef Isdatzo het volgende:
Verzin een betere en ik zet hem erin.
Ja, straks denk ikquote:Op zondag 24 januari 2010 19:55 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg Pilliewilliemonniewonniepoepchinees, wanneer ga je nou kijken?
Je kent me tochquote:Op zondag 24 januari 2010 19:57 schreef jna het volgende:
[..]
Je bent zielig dat je dat gaat terugzoeken
Hij kan héél snel vol zijn hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 19:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Je spamt 'm maar vol als 't je niet zint
Niemand vroeg het aan je.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:54 schreef Isdatzo het volgende:
En nee, niet omdat ik er niet in sta hoor.
!quote:Op zondag 24 januari 2010 19:58 schreef jna het volgende:
[..]
Doe je cam ff aan. Ik weet niet welke schoenen ik er bij aan moet
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij bent gewoon glowmouse in vermomming
Daarom doe ik het voor je.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Puala opent 'm, dus gay zou ik 'm dan niet noemen
Ik zei net dat ik hier veel te veel postquote:Op zondag 24 januari 2010 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg Piles, zullen we JNA's record eens proberen te verbreken?
Succes. Lukt je nooitquote:Op zondag 24 januari 2010 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg Piles, zullen we JNA's record eens proberen te verbreken?
Die wordt hier niet gewaardeerd als hij niet overeenkomt met sommige mensen blijkbaarquote:Op zondag 24 januari 2010 19:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niemand vroeg wát aan mij? M'n mening?
Slechte grap mênquote:Op zondag 24 januari 2010 19:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij bent gewoon glowmouse in vermomming
Nee? Lees je eigen post eens? Je ontkent iets voordat iemand het vroeg.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niemand vroeg wát aan mij? M'n mening?
Hebben sommige even mensen pech.. ik geef mijn mening ook ongevraagdquote:Op zondag 24 januari 2010 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Die wordt hier niet gewaardeerd als hij niet overeenkomt met sommige mensen blijkbaar
Onzin.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Die wordt hier niet gewaardeerd als hij niet overeenkomt met sommige mensen blijkbaar
Ja, is dat zo gekquote:Op zondag 24 januari 2010 20:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee? Lees je eigen post eens? Je ontkent iets voordat iemand het vroeg.
Oh, op die manier. Ik wilde de verwachtte reacties voor zijn en volgens mij is 't nog gelukt ookquote:Op zondag 24 januari 2010 20:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee? Lees je eigen post eens? Je ontkent iets voordat iemand het vroeg.
Ik gok he Piles, dat als jij klaar komt je zaad geel gekleurd is. Damn, wat ben jij een citroen tegenwoordig.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, is dat zo gekKomt door die berg aan voorspelbare opmerkingen hier
Ja, doe maar zo. Ik bedoelde het niet zo.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hebben sommige even mensen pech.. ik geef mijn mening ook ongevraagd.
nou ja zeg Puala...!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik gok he Piles, dat als jij klaar komt je zaad geel gekleurd is. Damn, wat ben jij een citroen tegenwoordig.
Ik heb het niet tegen of over jou hoor, meer in 't algemeenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, doe maar zo. Ik bedoelde het niet zo.
trak je je wel eens af met dat idee in je achterhoofd?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat jij (bijna) dagelijks in porsches rijdt!
Nee, wel aftrekken tho'.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
trak je je wel eens af met dat idee in je achterhoofd?
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik gok he Piles, dat als jij klaar komt je zaad geel gekleurd is. Damn, wat ben jij een citroen tegenwoordig.
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik trak mezelf regelmatig af als ik op mn tractor zit.quote:
Wa voor kleur tractor hedde gij?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ik trak mezelf regelmatig af als ik op mn tractor zit.
Machtig mooi op de zwarte cross
Nee, ik voelde me alleen aangesproken omdat ik het tegen piles dat zei.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Ik wilde de verwachtte reacties voor zijn en volgens mij is 't nog gelukt ook.
quote:
Als piles het niet en ik het wel gepost had, had je het dan ook tegen mij gezegdquote:Op zondag 24 januari 2010 20:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, ik voelde me alleen aangesproken omdat ik het tegen piles dat zei.
Dus het is niet echt gelukt. ^^
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef jna het volgende:
[..]
EEN ZWARTE!
Gepimpt en alles
[ afbeelding ]
Dikke subsquote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef jna het volgende:
[..]
EEN ZWARTE!
Gepimpt en alles
[ afbeelding ]
Welke?quote:
..right.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb het niet tegen of over jou hoor, meer in 't algemeen.
Sue mequote:
Zorg er dan voor dat dat niet gebeurd.quote:
Aye kapitein.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat dat niet gebeurd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Msiquote:Op zondag 24 januari 2010 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Onderzoek over merken van MSI
http://en.wikipedia.org/wiki/Micro-Star_Internationalquote:
Animeren is genoeg denk ikquote:
http://www.msi-aci.com/quote:Op zondag 24 januari 2010 20:29 schreef L.no het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Msi
welke?
Is het meerkeuze?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:32 schreef jna het volgende:
Laten we het hebben over:
A. Bier
B. Tieten
C. Bier
D. Tieten
Ok. Dan A, B, C én D.quote:
En twijfel tussen B en D. Staan die lekkers voor de cupmaat? Dan kies ik denk ik voor een B.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:32 schreef jna het volgende:
A. Bier
B. Tieten
C. Bier
D. Tieten
Dikke tietuhhhhhhquote:Op zondag 24 januari 2010 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En twijfel tussen B en D. Staan die lekkers voor de cupmaat? Dan kies ik denk ik voor een B.
Keuze gemaaktquote:Op zondag 24 januari 2010 20:32 schreef jna het volgende:
A. Bier
B. Tieten
C. Bier
D.Tieten
Dat hoeft van mij niet zo eigenlijk. Er moet wel iets zijn, maar het hoeft ook niet in overvloed aanwezig te zijn.quote:
Het is ook geen voorwaarde, maar vind het ook niet bepaald ergquote:Op zondag 24 januari 2010 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij niet zo eigenlijk. Er moet wel iets zijn, maar het hoeft ook niet in overvloed aanwezig te zijn.
Het is ook niet zo dat ik er een vrouw op af zou wijzen. Zo is het ook weer niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is ook geen voorwaarde, maar vind het ook niet bepaald erg
Luctor en Vrouw? WAAR? WAAR? WAAR?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ik er een vrouw op af zou wijzen. Zo is het ook weer niet.![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ik er een vrouw op af zou wijzen. Zo is het ook weer niet.![]()
Daar mag wel een paar pond van afquote:
Nee manquote:
Vind haar wel mooi zoquote:
Tja, bij jou mogen er ook vast een paar pondjes af.. Dan zou je jezelf neerhalen...quote:
Dat moet je aan jna, lien of the_dean vragen. Die hebben me gezien irl. Dan heb je een objectief beeld.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, bij jou mogen er ook vast een paar pondjes af.. Dan zou je jezelf neerhalen...
bij jou mag dat ook wel!quote:
quote:
quote:
Ik kan je zeggen, daar mankeerd ook helemaal niks aan hoor. Die zit prima in haar velquote:Op zondag 24 januari 2010 20:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, bij jou mogen er ook vast een paar pondjes af.. Dan zou je jezelf neerhalen...
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen, daar mankeert ook helemaal niks aan hoor. Die zit prima in haar vel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Of is dat die van jouquote:Op zondag 24 januari 2010 20:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bij jou mag dat ook wel!![]()
[..]
[..]
![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moest met een d zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:
Jammer genoeg niet...!quote:
helden! en Rooie Rinus drink ik wel eens een biertje mee, is een vriend van mijn oom!quote:
Nee, juist niet.quote:
Zeg dat dan evenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, juist niet.Jij had het met een d getypt. Ik had het toen ik je quotte al verbeterd.
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar dan zou ik weer uitgemaakt worden voor faalhaas. En dat is Bootje al.
Och, zoveel verbeterd bootje me niet, dus dat valt wel meequote:Op zondag 24 januari 2010 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar dan zou ik weer uitgemaakt worden voor Taalnazi. En dat is Bootje al.
verbetertquote:Op zondag 24 januari 2010 21:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, zoveel verbeterd bootje me niet, dus dat valt wel mee
Jij mag datquote:
I've seen the pics..quote:Op zondag 24 januari 2010 20:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat moet je aan jna, lien of the_dean vragen. Die hebben me gezien irl. Dan heb je een objectief beeld.
quote:
Heel erg weinigquote:
HA HA HAquote:Op zondag 24 januari 2010 22:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
fucking honger attack en nietts in huis...!![]()
Ik vind die Paul de Leeuw zo irritantquote:Op zondag 24 januari 2010 22:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ranking with the stars begint nu, das altijd wel lachen
Fixed.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
fucking fapattack en niets online...!![]()
De rest is leukquote:Op zondag 24 januari 2010 22:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik vind die Paul de Leeuw zo irritant
Ik zit nu een poosje te kijken, maar zegt me allemaal weinigquote:
Ik had hem al gezien, dus ben gezaptquote:Op zondag 24 januari 2010 22:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zit nu een poosje te kijken, maar zegt me allemaal weinig
Netjesquote:Op zondag 24 januari 2010 22:24 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, ik kom net de douche uit gerold.. wel lekker gefietst, de modder viel mee maar de mist was kut. Heb je zo'n sjieke lamp maar met al die mist zie je nog niks behalve een dikke straal.
Wel weer 38km op de teller gezet in anderhalf uur.
Netjesquote:Op zondag 24 januari 2010 22:24 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, ik kom net de douche uit gerold.. wel lekker gefietst, de modder viel mee maar de mist was kut. Heb je zo'n sjieke lamp maar met al die mist zie je nog niks behalve een dikke straal.
Wel weer 38km op de teller gezet in anderhalf uur.
quote:
quote:
Nee, morgen zie ik weer mn vriendin en zonder al te veel details, ik wil er wat voor bewaren!!!quote:
season 4...?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wanneer begint S5 eigenlijk?
Hank Moody is wel een ekte baas trouwens![]()
.
geen idee. Ze zijn nu toch nog maar bezig met seizoen 3.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wanneer begint S5 eigenlijk?
Hank Moody is wel een ekte baas trouwens![]()
.
die is afgelopen na vanavond!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen idee. Ze zijn nu toch nog maar bezig met seizoen 3.
hoe dan?quote:
Leuk manquote:Op zondag 24 januari 2010 22:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee, morgen zie ik weer mn vriendin en zonder al te veel details, ik wil er wat voor bewaren!!!
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die is afgelopen na vanavond!
tijd wachten...! Seizoen 4 duurt nog even!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En dan vanaf volgende week seizoen 4. Of moeten we dan weer een tijdje wachten.
quote:
In Nederland jaquote:Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen idee. Ze zijn nu toch nog maar bezig met seizoen 3.
Inderdaad ziek jaquote:Op zondag 24 januari 2010 22:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kijk naar RTL7 fucking ziek programma...!
hahahaha dat dus!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:58 schreef Isdatzo het volgende:
Oh wacht, S3 is idd de laatste zie ik net. Oeps
.
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ afbeelding ]
4chan.org, plaatje is zo weg!
Te laatquote:Op zondag 24 januari 2010 23:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ afbeelding ]
4chan.org, plaatje is zo weg!
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
tijd wachten...! Seizoen 4 duurt nog even!
Ik zie ook alleen maar een rood kruis.quote:
Blijkbaarquote:
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
even op nieuw upgelood!
Begin met Entourage dan! toffe serie! begin is zwaar maar daarna word het leuk!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet ik weer iets anders zoeken om mijn zondagavond mee door te komen.
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
even op nieuw upgelood!
omgquote:Op zondag 24 januari 2010 23:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
even op nieuw upgelood!
Moet ik die zeker eerst downloaden.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Begin met Entourage dan! toffe serie! begin is zwaar maar daarna word het leuk!!!
Nice!quote:
dus?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet ik die zeker eerst downloaden.
Nee : (quote:Op zondag 24 januari 2010 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb ook weer wat fijne platen binnen zegNog gelukt met die Quentin plaat?
http://www.freshwap.net/f(...)rage-season-1-a.htmlquote:Op zondag 24 januari 2010 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet ik die zeker eerst downloaden.
tijd kun je maken!quote:
Pauper ben je ookquote:
Mja, het is een heel andere versie lijkt welquote:Op zondag 24 januari 2010 23:17 schreef Houniet het volgende:
@ BART
Vind het raar dat juist dát nummer niet op die cd staat.
quote:
Ik heb geen Paypalquote:Op zondag 24 januari 2010 23:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, het is een heel andere versie lijkt welAch, die 1,70 euro...
Oh, ik ook nietquote:
quote:
Mja.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet![]()
Ik zie dat er 2 EP's en een album van zijn
Maar op 2 van de 3 zou hij moeten staan
Vage shit
Ik zet mn leechsletje ff aan het werk, misschien kan hij hem vindenquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zet mn leechsletje ff aan het werk, misschien kan hij hem vinden
Nope, hij kan hem ook niet vinden. Ik kan de 192 versie voor je kopen? Meer kan ik niet bieden ben ik bangquote:
Zie PM.quote:
QFT.quote:
PayPal is niet zo moeilijk hoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:38 schreef Houniet het volgende:
In 320 koop ik hier wel een keer @ http://www.junodownload.com/products/1323588-02.htm
Als ik dat P.P. uitgezocht heb.
Ik moet het even op mijn gemak uitzoeken.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
PayPal is niet zo moeilijk hoor.
Daarom, heb er nog nooit mee gewerkt, zal ook wel niet moeilijk zijnquote:Op zondag 24 januari 2010 23:48 schreef Isdatzo het volgende:
Als je paypal niet snapt doe je echt iets fout.
goede serie!quote:
Jonge, ik luister Bloomingdale en ik zit helemaal te zomeren hierquote:Op zondag 24 januari 2010 23:50 schreef Houniet het volgende:
beautiful lady would you come save me
Kaskade.
Zondag heenquote:
Geef dr maar aan mij!quote:
Homo.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:15 schreef Psychonikeo het volgende:
ja, reks wilde dat plaatje niet meer zien.
Haha ok dacht al zelfs ik spam nietzoquote:Op maandag 25 januari 2010 09:15 schreef Psychonikeo het volgende:
ja, reks wilde dat plaatje niet meer zien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit plaatje..?
[ Bericht 19% gewijzigd door Isdatzo op 25-01-2010 09:36:22 ]Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
dat vind ik ook, maar ik ben niet de moeilijkste..quote:
had ik eigenlijk moeten doen bij de 250e postquote:
Dankuquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 08:59 schreef DjRex89 het volgende:
Kan iemand trouwens die foto hierboven even spoileren.. Hij komt bij elke refresh voorbij.
?quote:
Laatste tijd teveel pec manquote:
homoquote:
quote:
Ja, dat zag ik, maar waarom?quote:
fotos kamasutra beurs?quote:
Dat is idd balenquote:Op maandag 25 januari 2010 10:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Laatste tijd teveel pec man
Volgens mij nu de accu van de Golf stuk... kon hem niet aankrijgen vanochtend.
Zo even de nieuwe van de Jetta omzetten, kijken wat hij dan doet.
quote:
zolang we maar niet zn piemel hoeven te zien...!quote:
ITeejer maakte een foutje. Die dacht dat ik foto's bij topgear had gemaakt.. Nu heb ik wel rondingen bestudeert, maar die waren van vleesquote:
dushi fuckerquote:Op maandag 25 januari 2010 10:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ITeejer maakte een foutje. Die dacht dat ik foto's bij topgear had gemaakt.. Nu heb ik wel rondingen bestudeert, maar die waren van vlees
Ik moet nu ff een andere tag bedenken die ik dan krijg.. Ff iets origineels bedenken..
Vertel mij watquote:
Fixedquote:
Die ITeejer is natuurlijk ook wat een prutser.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ITeejer maakte een foutje. Die dacht dat ik foto's bij topgear had gemaakt.. Nu heb ik wel rondingen bestudeert, maar die waren van vlees
Ik moet nu ff een andere tag bedenken die ik dan krijg.. Ff iets origineels bedenken..
je krijgt nu dus een andere zelf verzonnen tag omdat iteejer een foutje gemaakt had?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ook goed ik ken al die rare termen niet. doe mij maar leuke duitse of zweedse meisjes!quote:
wat maakt het uit waar ze vandaan komen?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ook goed ik ken al die rare termen niet. doe mij maar leuke duitse of zweedse meisjes!
Die tag heeft tegenwoordig iedereen die een kopie van het aankoopbewijs van zn fototoestel naar danny opstuurtquote:
alles is goed zollang ik geen pokemon termen hoef te gebruiken zzoals bootje...! wannneer is dit topic vol, wil mn naam uit de tt hebben!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat maakt het uit waar ze vandaan komen?
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die tag heeft tegenwoordig iedereen die een kopie van het aankoopbewijs van zn fototoestel naar danny opstuurt
Waarom dat dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alles is goed zollang ik geen pokemon termen hoef te gebruiken zzoals bootje...! wannneer is dit topic vol, wil mn naam uit de tt hebben!
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alles is goed zollang ik geen pokemon termen hoef te gebruiken zzoals bootje...! wannneer is dit topic vol, wil mn naam uit de tt hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |