nee, maar dan dus nog minder.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, jij welEn alsof jij zovaak buiten Zeeland komt
Puala opent 'm, dus gay zou ik 'm dan niet noemenquote:Op zondag 24 januari 2010 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Watvoor Gay-TT hebben we nu weer trouwens.
Zeg, ik ben hartstikke gay hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Puala opent 'm, dus gay zou ik 'm dan niet noemen
Show me?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:54 schreef jna het volgende:
[..]
Joehoeeeeeeee![]()
Meid, ik heb zo'n beeldig setje gezien...
Damnit, ik zag het voor me.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:54 schreef jna het volgende:
[..]
Joehoeeeeeeee![]()
Meid, ik heb zo'n beeldig setje gezien...
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:47 schreef Isdatzo het volgende:
Verzin een betere en ik zet hem erin.
Ja, straks denk ikquote:Op zondag 24 januari 2010 19:55 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg Pilliewilliemonniewonniepoepchinees, wanneer ga je nou kijken?
Je kent me tochquote:Op zondag 24 januari 2010 19:57 schreef jna het volgende:
[..]
Je bent zielig dat je dat gaat terugzoeken
Hij kan héél snel vol zijn hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 19:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Je spamt 'm maar vol als 't je niet zint
Niemand vroeg het aan je.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:54 schreef Isdatzo het volgende:
En nee, niet omdat ik er niet in sta hoor.
!quote:Op zondag 24 januari 2010 19:58 schreef jna het volgende:
[..]
Doe je cam ff aan. Ik weet niet welke schoenen ik er bij aan moet
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij bent gewoon glowmouse in vermomming
Daarom doe ik het voor je.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Puala opent 'm, dus gay zou ik 'm dan niet noemen
Ik zei net dat ik hier veel te veel postquote:Op zondag 24 januari 2010 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg Piles, zullen we JNA's record eens proberen te verbreken?
Succes. Lukt je nooitquote:Op zondag 24 januari 2010 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg Piles, zullen we JNA's record eens proberen te verbreken?
Die wordt hier niet gewaardeerd als hij niet overeenkomt met sommige mensen blijkbaarquote:Op zondag 24 januari 2010 19:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niemand vroeg wát aan mij? M'n mening?
Slechte grap mênquote:Op zondag 24 januari 2010 19:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij bent gewoon glowmouse in vermomming
Nee? Lees je eigen post eens? Je ontkent iets voordat iemand het vroeg.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niemand vroeg wát aan mij? M'n mening?
Hebben sommige even mensen pech.. ik geef mijn mening ook ongevraagdquote:Op zondag 24 januari 2010 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Die wordt hier niet gewaardeerd als hij niet overeenkomt met sommige mensen blijkbaar
Onzin.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Die wordt hier niet gewaardeerd als hij niet overeenkomt met sommige mensen blijkbaar
Ja, is dat zo gekquote:Op zondag 24 januari 2010 20:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee? Lees je eigen post eens? Je ontkent iets voordat iemand het vroeg.
Oh, op die manier. Ik wilde de verwachtte reacties voor zijn en volgens mij is 't nog gelukt ookquote:Op zondag 24 januari 2010 20:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee? Lees je eigen post eens? Je ontkent iets voordat iemand het vroeg.
Ik gok he Piles, dat als jij klaar komt je zaad geel gekleurd is. Damn, wat ben jij een citroen tegenwoordig.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, is dat zo gekKomt door die berg aan voorspelbare opmerkingen hier
Ja, doe maar zo. Ik bedoelde het niet zo.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hebben sommige even mensen pech.. ik geef mijn mening ook ongevraagd.
nou ja zeg Puala...!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik gok he Piles, dat als jij klaar komt je zaad geel gekleurd is. Damn, wat ben jij een citroen tegenwoordig.
Ik heb het niet tegen of over jou hoor, meer in 't algemeenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, doe maar zo. Ik bedoelde het niet zo.
trak je je wel eens af met dat idee in je achterhoofd?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat jij (bijna) dagelijks in porsches rijdt!
Nee, wel aftrekken tho'.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
trak je je wel eens af met dat idee in je achterhoofd?
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik gok he Piles, dat als jij klaar komt je zaad geel gekleurd is. Damn, wat ben jij een citroen tegenwoordig.
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik trak mezelf regelmatig af als ik op mn tractor zit.quote:
Wa voor kleur tractor hedde gij?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ik trak mezelf regelmatig af als ik op mn tractor zit.
Machtig mooi op de zwarte cross
Nee, ik voelde me alleen aangesproken omdat ik het tegen piles dat zei.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Ik wilde de verwachtte reacties voor zijn en volgens mij is 't nog gelukt ook.
quote:
Als piles het niet en ik het wel gepost had, had je het dan ook tegen mij gezegdquote:Op zondag 24 januari 2010 20:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, ik voelde me alleen aangesproken omdat ik het tegen piles dat zei.
Dus het is niet echt gelukt. ^^
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef jna het volgende:
[..]
EEN ZWARTE!
Gepimpt en alles
[ afbeelding ]
Dikke subsquote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef jna het volgende:
[..]
EEN ZWARTE!
Gepimpt en alles
[ afbeelding ]
Welke?quote:
..right.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb het niet tegen of over jou hoor, meer in 't algemeen.
Sue mequote:
Zorg er dan voor dat dat niet gebeurd.quote:
Aye kapitein.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat dat niet gebeurd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Msiquote:Op zondag 24 januari 2010 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Onderzoek over merken van MSI
http://en.wikipedia.org/wiki/Micro-Star_Internationalquote:
Animeren is genoeg denk ikquote:
http://www.msi-aci.com/quote:Op zondag 24 januari 2010 20:29 schreef L.no het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Msi
welke?
Is het meerkeuze?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:32 schreef jna het volgende:
Laten we het hebben over:
A. Bier
B. Tieten
C. Bier
D. Tieten
Ok. Dan A, B, C én D.quote:
En twijfel tussen B en D. Staan die lekkers voor de cupmaat? Dan kies ik denk ik voor een B.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:32 schreef jna het volgende:
A. Bier
B. Tieten
C. Bier
D. Tieten
Dikke tietuhhhhhhquote:Op zondag 24 januari 2010 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En twijfel tussen B en D. Staan die lekkers voor de cupmaat? Dan kies ik denk ik voor een B.
Keuze gemaaktquote:Op zondag 24 januari 2010 20:32 schreef jna het volgende:
A. Bier
B. Tieten
C. Bier
D.Tieten
Dat hoeft van mij niet zo eigenlijk. Er moet wel iets zijn, maar het hoeft ook niet in overvloed aanwezig te zijn.quote:
Het is ook geen voorwaarde, maar vind het ook niet bepaald ergquote:Op zondag 24 januari 2010 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij niet zo eigenlijk. Er moet wel iets zijn, maar het hoeft ook niet in overvloed aanwezig te zijn.
Het is ook niet zo dat ik er een vrouw op af zou wijzen. Zo is het ook weer niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is ook geen voorwaarde, maar vind het ook niet bepaald erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |