quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh ja ik ben klaar voor vandaag met werken. Misschien morgen nog even verder.
quote:
Vanaf juni is het weer rustiger. Als het goed is.quote:
ik heb er eigenlijk nu wel zin in!quote:
Er is vast wel ergens een snackbar open.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb er eigenlijk nu wel zin in!
GAST! Foto's van je gearquote:
Ja jijquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:39 schreef jna het volgende:
Hou, heb je het nieuws van Koning Loewie al gehoord?
Mén mijn HTC flipt nog steeds.quote:
Wat een kutding is het ookquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mén mijn HTC flipt nog steeds.
Vanavond eens de camera van me moeders pakken.
Ik zeg altijd patat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:37 schreef jna het volgende:
[..]
Als we naar Ajax -Juve gaan moet je wel patat zeggen hoor
Sla? Nee, het is groenvoer!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:42 schreef rhubarbje het volgende:
ooooh waarom moet het overal over patat gaan als ik op dieet ben
Altijd
Kom laten we het over sla hebben![]()
![]()
Slaten we dat maar niet doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:42 schreef rhubarbje het volgende:
Altijd
![]()
welke HTC heb je!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mén mijn HTC flipt nog steeds.
Vanavond eens de camera van me moeders pakken.
sla?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:42 schreef rhubarbje het volgende:
Altijd
![]()
Slaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Touch HD.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Sla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ah nee niet geinteresseerdquote:Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Ik heb wel een HD2 voor je? 380 euro. Met plasticje op het scherm, supermooi!quote:
nieuw in doos of gebruikt?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb wel een HD2 voor je? 380 euro. Met plasticje op het scherm, supermooi!
ik ga die gewoon vanacht nog even naar binnen werken na het stappen!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die maar even als diner ga maken zo
Tweede hands, supermooi!quote:
quote:
ah, dan koop ik hem zowiezo!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zeg dat hij van een oud omaatje is geweest!
hoiquote:
Doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ah, dan koop ik hem zowiezo!
Ja hé, ik ben toch geen watje zeker!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoi
Hoe was het in Middelburg? nat waarschijnlijk![]()
altijd binnen gestaan, nooit lange afstanden gereden, goed onderhouden!quote:
Niks met met die winkels, maar het stinkt er altijd zo en ik word daar misselijk van en krijg hoofdpijn na 10 minuten ofzoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:15 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja hé, ik ben toch geen watje zeker!![]()
Was leuk hoor, in Middelburg hebben ze tenminste Ici Paris en Douglas enzo.ja ik ben een tutje jwt
dan moet je volgende eer als je bij douglas bent echt even dit merk opzoekenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:15 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja hé, ik ben toch geen watje zeker!![]()
Was leuk hoor, in Middelburg hebben ze tenminste Ici Paris en Douglas enzo.ja ik ben een tutje jwt
Ik voel me altijd instantly happy bij het zien van al die geurtjes en make-up.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:17 schreef jna het volgende:
[..]
Niks met met die winkels, maar het stinkt er altijd zo en ik word daar misselijk van en krijg hoofdpijn na 10 minuten ofzo
En dan nog niks over de mensen die er werken, net clowns.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:17 schreef jna het volgende:
[..]
Niks met met die winkels, maar het stinkt er altijd zo en ik word daar misselijk van en krijg hoofdpijn na 1 minuut ofzo
Waarom moet ik nu aan Mr. Bean denkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:17 schreef jna het volgende:
[..]
Niks met met die winkels, maar het stinkt er altijd zo en ik word daar misselijk van en krijg hoofdpijn na 10 minuten ofzo
Ik krijg standaard de homo die er net werkt en dus alles fout doet en moet navragenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
En dan nog niks over de mensen die er werken, net clowns.
Ken ik ja, heb die gloss ook gehad, schijnt echt geweldig te moeten zijn maar ik vond het wel meevallen!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan moet je volgende eer als je bij douglas bent echt even dit merk opzoeken
http://www.sephora.com/br(...)ndId=Fusion%20Beauty
vooral de lipglossdingen zijn echt wauw
maar misschien ken je het al hoor, dat kan ook natuurlijk
ik vind hem heel mooiquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:20 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ken ik ja, heb die gloss ook gehad, schijnt echt geweldig te moeten zijn maar ik vond het wel meevallen!
Wel eens van gehoord, nog nooit geprobeerd though! Daarnaast heb ik al best dikke lippen, dus ik weet niet of 't wel zo'n goed idee is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind hem heel mooi
Maar anders moet je venom eens proberen, ook van dat merk geloof ik maar ik heb hem nog nooit bij de douglas gezien, wel bij skins in amsterdam (briljante winkel btw)
Die maakt je lippen echt mega
echt te groot voor mij weldan ben ik idd net een clown haha
nee idd hahaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:25 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord, nog nooit geprobeerd though! Daarnaast heb ik al best dikke lippen, dus ik weet niet of 't wel zo'n goed idee is.
Hoe staat het met je sranang sma?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:27 schreef Bootje84 het volgende:
Godver wat gaan jullie hard.. Get a life
Heb vandaag wel een supermooie foundation gekocht, zo'n nieuwe van Bourjois!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee idd haha
en het voelt echt zooo raar
Boengquote:
Voetbal, make-up, vrouwen, auto's. Wat doe ik hier eigenlijkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:30 schreef Dzjenn. het volgende:
we maken er een verkapt make-up topic van
En wanneer kom je het allemaal showen dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:30 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Heb vandaag wel een supermooie foundation gekocht, zo'n nieuwe van Bourjois!Wat zijn jouw favo make-upjes?
![]()
Ouwehoeren over de HZ met mij!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Voetbal, make-up, vrouwen, auto's. Wat doe ik hier eigenlijk
Kies zelf ook een onderwerp dan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:34 schreef Piles het volgende:
[..]
U bedoelt?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wanneer kom je het allemaal showen dan?
Verder ben ik ook best gezellig.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar ben ik gisteren ook voor het laatst geweest (bijna) als het goed is
ik ben helemaal geen make-up typequote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:30 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Heb vandaag wel een supermooie foundation gekocht, zo'n nieuwe van Bourjois!Wat zijn jouw favo make-upjes?
![]()
Dat snap ik, maar je zit heus niet te wachten op foto's van mijn aangeschafte spulletjes.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al die make-upjes enzo...
Wie had het over foto's?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:38 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je zit heus niet te wachten op foto's van mijn aangeschafte spulletjes.
Same here. 9 van de 10 keer doe ik zo goed als niks aan mezelf.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben helemaal geen make-up type
ben ik veel te lui voorEn ik gebruik meestal gewoon het eigen merk van hema en kruidvat en zo omdat die niet op dieren getest zijn
Af en toe krijg ik van mn vader zoiets als zo'n lipgloss van lipfusion maar dat is het dan ook wel
Ik vond mijn mascara van clinique fijn maar die testen op dieren
Ik ben wel weg van het merk prescriptives (die maken bv hun foundation speciaal voor je) maar ik weet niet waar ik die in nederlnd kan krijgen eigenlijk....
Ja, dus, u bedoelde?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie had het over foto's?
Waar liggen jouw intresses dan? Vliegtuigen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:34 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waar liggen jouw intresses dan? Vliegtuigen?
Net verkocht voor 450 aan Tom van der B.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ah, dan koop ik hem zowiezo!
JA soms heb ik er idd ineens zin in haha dan ga ik helemaal losquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:39 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Same here. 9 van de 10 keer doe ik zo goed als niks aan mezelf.Maar ja, soms, voor een feestje ofzo...
Nee, maar dat weet zij (nog) nietquote:
Hè, weet jij dat wel?quote:
Nog nooit uitgeprobeerd in ieder geval! Ik hou het wel op m'n mascara van maybelline.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
JA soms heb ik er idd ineens zin in haha dan ga ik helemaal los
Als je wel eens naar amsterdam gaat om te shoppen moet je echt even hier langs
Ik ga daar altijd heen voor badschuimpjes en zovan philosophy
http://www.skins.nl/
Stiekem zou ik die mascara van fusionbeauty ook wel willen proberen, ken jij die?
Maar ik kan niet uitvinden of het dierproefvrij is
ik ben bang van niet
Het leuke aan vliegtuigen is dat ze veel sneller gaan dan auto's en dat ze zowel over water als over land kunnenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
wat is er leuk aan vliegtuigen?
Dat bedoel ik niet aanvallend of zo hoor
jij hebt waarschijnlijk precies het zelfde bij make up en zo
ik zie het alleen niet zeg maar
Altijd binnen gestaan in de garage!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zeg dat hij van een oud omaatje is geweest!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:50 schreef Bravebart het volgende:
Het leuke aan vliegtuigen is dat ze veel sneller gaan dan auto's en dat ze zowel over water als over land kunnenHier een plaatje van een vliegtuig:
[ afbeelding ]
Groetjes,
veldmuis
ik had een momentje met nagellak laatst iddquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:49 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nog nooit uitgeprobeerd in ieder geval! Ik hou het wel op m'n mascara van maybelline.
Weet niet of jij er ook last van heb, maar ik heb echt een ongelooflijke nagellak-verzamel-verslaving en bij de Etos is nu het hele assortiment van Bourjois 2 halen 1 betalen! En er zitten echt súpermooie lakjes tussen!
Lastig uit te leggen aan iemand die er niets van weetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
wat is er leuk aan vliegtuigen?
Dat bedoel ik niet aanvallend of zo hoor
jij hebt waarschijnlijk precies het zelfde bij make up en zo
ik zie het alleen niet zeg maar
ow owkej,quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen aan iemand die er niets van weetMaar ik wil Luchtverkeersleider worden
![]()
En gewoon de hele luchtvaartwereld is tof
ow en nu?quote:
Over een jaar mag ik weer proberen (voor de laatste keer)quote:
Moet alleen m'n persoonlijk een beetje aanpassenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:58 schreef rhubarbje het volgende:
kun je ook dingen trainen dan waarop je de vorige keer werd afgewezen?
of is het meer een loting achtig iets?
ooww dan!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet alleen m'n persoonlijk een beetje aanpassen![]()
Waar zijn je draaitafels dan, of draai je geen vinyl?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:00 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Holy shit, die Richie Hawtin set uit het DJ-ing topic is veel te bruutquote:
Moet je kilo's kwijt? Ik ben wel geïnteresseerd?quote:
Ja!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je kilo's kwijt? Ik ben wel geïnteresseerd?
nee, sorryquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg even dat hij maar naar jou moet komen, dan leert ie het misschien
Viertakt?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja!
Heeft altijd binnen gestaan, weinig km gemaakt en is altijd van een oud omaatje geweest!
Moet ik je keurenquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik zo niet.
Wel goed ingevet.
Jaaaaa, over een uur pasquote:
Lekker, boterhammen!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaaa, over een uur pasEn ik heb net ook al brood zitten eten
I know, maar ik ben heel simpel aan het +1-en te krijgen...quote:
Oh oke. Dus de concurrentie is groot.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know, maar ik ben heel simpel aan het +1-en te krijgen...
Oneindig...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh oke. Dus de concurrentie is groot.
nou ja zeg, waarom doe je dat nou?quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaaa, over een uur pasEn ik heb net ook al brood zitten eten
eten doen we in onze eigen tijd!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:26 schreef Piles het volgende:
Zeg, moeten jullie niet eten ofzoVeel te veel posts gemist
[..]
Was ook maar grapje joh
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou ja zeg, waarom doe je dat nou?
Goed ideequote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:26 schreef Piles het volgende:
Eten? Wat is dat?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:26 schreef Piles het volgende:
Nou he! M.quote:
Zo, jij maakt vrienden hier he.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Iets wat jij niet mag, want je moet afvallen
Ik had broodje hamburger & friet
vind je mama dat wel goed?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Iets wat jij niet mag, want je moet afvallen
Ik had broodje hamburger & friet
dat is dat soort spul wat Sodexo probeert te verkopen voor een paar kilo goudquote:
We gaan uit etenquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We gaan uit etenIk vond dat het tijd werd en mn moeder vond het zowaar een goed idee, nondeju
Haha is goed. Ik ben wel heel eerlijk hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Doen.
Heb je gister nou gewonnen of niet?
dat je zo ongezond eet!!quote:
quote:
Aw Kommaar op!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Haha is goed. Ik ben wel heel eerlijk hoor.
En verloren.
Vet idd!quote:
Ik weet wie het zegt hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. [ afbeelding ]
hoeveel kilo weeg je ook nog maar weer? 35-36 toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohhh, maar ik mag dat wel, want ik moet aankomen
Al schiet dat nu aardig op volgens mij
Volgens mij ga ik richting de 70quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoeveel kilo weeg je ook nog maar weer? 35-36 toch?
Hoe groot was jij ook alweer?quote:
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Aw Kommaar op!
Moest je tegen weja 1?
Ik kom je vast nog eens tegen.quote:
Oja. Ik ga denk ik een meervoudig-eet-dieet bouwenquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja. Ik ga denk ik een meervoudig-eet-dieet bouwenNiet de standaard 3 keer op een dag eten, maar 5 keer, eens kijken of dat werkt
Ik denk bijna 70, zal zo eens wegenquote:
Goed veel hèquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:44 schreef Bravebart het volgende:
Nu dan maar tijd om er eens wat bij te gaan eten, johooooo
quote:
Doen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Verzin een betere en ik zet hem erin.
sms AANDACHT aan naar 6464quote:
Ik wil een jna aanbid topicquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Verzin een betere en ik zet hem erin.
1.94 en 90 kgquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:46 schreef Isdatzo het volgende:
1.83 en 73kg.
Of iig, dat was de laatste keer dat ik op de weegschaal stond.
Zooooooo jij bent goed bezig vnv piliequote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit niet zo te vissen johOf nou ja, doe maar wel eigenlijk, dan doe je het bij mij niet
![]()
piles snap het nou, milou zit ook achter JNA aan!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit niet zo te vissen johOf nou ja, doe maar wel eigenlijk, dan doe je het bij mij niet
![]()
Scoor ik punten?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:56 schreef Milou__ het volgende:
Zooooooo jij bent goed bezig vnv pilie
Ohhhhhquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
piles snap het nou, milou zit ook achter JNA aan!!!
niet sporten, veel, heel veel bier en na bier naar de Mc!! *duimen omhoog*quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet echt bier gaan drinken hè
Al heeft dat bij Bart ook niet echt geholpen
Ok, wie biedt meer?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Like I am a Diva.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
niet sporten, check!
veel, heel veel bier to do![]()
en na bier naar de Mc!! *duimen omhoog* verhuizen uit Zeeland dus
move your ass!! niet te veel natuurlijk maar in iedergeval genoeg om uit zeeland weg te gaan!!quote:
me two!quote:
Jaja, ff diploma halen en werk vindenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
move your ass!! niet te veel natuurlijk maar in iedergeval genoeg om uit zeeland weg te gaan!!
Sta ik ondertussen al in de min?quote:
Ik ga er geen 30km voor rijden hèquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Want hier hebben we geen MC's?
gezellig, ik verhuis naar Utrecht!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaja, ff diploma halen en werk vinden![]()
Voor je het weet zit ik in Groningen
slechte versier poging...!quote:
Kutquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gezellig, ik verhuis naar Utrecht!!
jawel maar daar moet hij teveel voor fietsen. Fietsen equals sport equals afvallen...!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want hier hebben we geen MC's?
je bent echt een beetje homo he!?!?quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je bent echt een beetje homo he!?!?
dan neem ik wel de bar in mn kamer! samen met het zwembad en de badkamer!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:03 schreef jna het volgende:
We kunnen ook zn alle een groot huis kopen en daar gaan wonen.
Ik doe niet meer aan fietsenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
jawel maar daar moet hij teveel voor fietsen. Fietsen equals sport equals afvallen...!
Denk je dat nou nog steedsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
je bent echt een beetje homo he!?!?
quote:
Ok, neem ik Milou, Dzjenn en Paula op mn kamer!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan neem ik wel de bar in mn kamer! samen met het zwembad en de badkamer!
je maakt het er zelf naar pilliewillie!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan fietsen
[..]
Denk je dat nou nog steeds![]()
deal!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ok, neem ik Milou, Dzjenn en Paula op mn kamer!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je maakt het er zelf naar pilliewillie!!
Hmmm zou ie daarom zijn afgekeurd bij Schiphol?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je maakt het er zelf naar pilliewillie!!
nee dat komt gewoon omdat die uit Zeeland komt!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:06 schreef jna het volgende:
[..]
Hmmm zou ie daarom zijn afgekeurd bij Schiphol?
wat.....?quote:
*PROEST*quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:08 schreef jna het volgende:
"This is Schiphol Airport"
- Yes this is flight alpha bravo 840
"oohhhh you sound cute. whats your phonenumber cutie?"
dan stop ik er nu mee *aardig kijkend smilie*quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik was er eigenlijk wel een beetje klaar mee
Merciquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan stop ik er nu mee *aardig kijkend smilie*
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Merci![]()
Anders wordt het hier gewoon exact dezelfde reeks als een jaar geleden
Als jij 10.000 berichten in een paar maanden post, dan weet je dat ook nog hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat je dat nog herinnert.
ga je dan ook weer huilend in een hoekje zitten en jezelf bekrassen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Merci![]()
Anders wordt het hier gewoon exact dezelfde reeks als een jaar geleden
Daar ben ik nooit mee gestoptquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ga je dan ook weer huilend in een hoekje zitten en jezelf bekrassen?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Als jij 10.000 berichten in een paar maanden post, dan weet je dat ook nog hoor
zolang je maar mijn naam in je rug krast is het goed!quote:
Ja ban!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:14 schreef Psychonikeo het volgende:
laat die bezorgturk eens opschieten
Zo lenig ben ik niet hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zolang je maar mijn naam in je rug krast is het goed!
vraag dan 1 van je medekrassersquote:
Die heb ik juist nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vraag dan 1 van je medekrassers
neem je tools mee dan doe we het tijdens 1 van de meets!!!quote:
Tools? Die dames waren net druk met nagellak, dus dat komt wel goedquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
neem je tools mee dan doe we het tijdens 1 van de meets!!!
Ik had pas sushi besteld. Volgens mij moesten ze die vis nog vangen ofzo, zo lang duurde het.quote:
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Korsakov? Nee, je drinkt nietHmm, dan heb ik gewoon een goed geheugen denk ik
breng gewoon je scheermesjes...? *spoiler* je scheert je toch al wel...! */spoiler*quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Tools? Die dames waren net druk met nagellak, dus dat komt wel goed
Verstandigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat zal het zijn.
Ik onthoud alleen de echt belangrijke zaken in het leven.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
breng gewoon je scheermesjes...? *spoiler* je scheert je toch al wel...! */spoiler*
Wil jij met me krassen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whehe.. irritant is dat eigenlijk. Je gaat pas wat bestellen als je honger hebt, maar dan duurt het nog zo langquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had pas sushi besteld. Volgens mij moesten ze die vis nog vangen ofzo, zo lang duurde het.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
VerstandigAf en toe denk ik echt: Waarom weet ik dit
![]()
Doe ik wel voor jequote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ben mobiel dus kan geen neue openen!
Thuisbezorgd app. Kan je onderweg naar huis al bestellenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whehe.. irritant is dat eigenlijk. Je gaat pas wat bestellen als je honger hebt, maar dan duurt het nog zo lang
ik ben gewoon thuisquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:30 schreef jna het volgende:
[..]
Thuisbezorgd app. Kan je onderweg naar huis al bestellen
doe je dan wel een leuke TT!!quote:
Een kuno aanbid TT leuk genoeg?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
doe je dan wel een leuke TT!!
Moet je er alleen wel voor zorgen dat je zelf eerder thuis bent dan dat er bezorgd wordt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:30 schreef jna het volgende:
[..]
Thuisbezorgd app. Kan je onderweg naar huis al bestellen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:31 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zit ook mobiel. Dus als kuno of ik de lapo hebben machtigen we Paula.
*zet handtekening*quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:31 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zit ook mobiel. Dus als kuno of ik de lapo hebben machtigen we Paula.
stuk of 20quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hoeveel moeten er nog eigenlijk voordat die vol is?
Stuk of 20.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hoeveel moeten er nog eigenlijk voordat die vol is?
lang geleden dat ik een naam topic heb gehadtquote:
Je kan wel meer nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als er iets is wat ik niet kan!
dan moet alles goedkomen!quote:
Dan doen we er nu weer eentjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
lang geleden dat ik een naam topic heb gehadt
* Puala knuffeltquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:33 schreef jna het volgende:
[..]
Gaat niet zo goed met oma hoorde k net, dus nu onderweg.
sterktequote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:33 schreef jna het volgende:
[..]
minder...! beterschap ermee!! *spoiler* is zij ook neger?*/spoiler*quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:33 schreef jna het volgende:
[..]
quote:
Ik combineer jullie gewoonquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:35 schreef jna het volgende:
[..]
En ik dan ?![]()
Schuif je me nou gewoon WEER aan de kant?
sterkte! en beterschap voor haar.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:33 schreef jna het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |