quote:Op zondag 24 januari 2010 19:54 schreef leonieke het volgende:
Dames, ik hoop zo met jullie mee dat er in dit topic een aantal streepjes zullen te zien zijn. Het zou zo fijn zijn om nog heel even met jullie te kunnen posten in Z&G
Stomme fliebertjes! Wegwezen!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:13 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hier de eerste bruine fliebertjes gesignaleerd, dus zal wel binnen enkele dagen doorbreken. Geen drama deze keer, ik had me erop ingesteld. Actie dan maar.
dat herken ik ook wel ja... dat vind ik wel moeilijk, zeker omdat ik ook wat kilootjes te zwaar ben... (ga ik van alles in m'n hoofd halen: ze denken vast dat ik al ... weken ben... )quote:Op zondag 24 januari 2010 19:12 schreef winterstorm666 het volgende:
je verlangd er dagelijks naar en het steekt licht als je weer een zwangere buik voorbij ziet gaan maar het moeilijkste vind ik de wachtkamer bij de gyneacoloog.
iedereen die automatisch zijn ogen laat glijden naar je buik om te schatten hoe ver je bent.
dat vind ik erg moeilijk!
@ misscms spannend! ga duimen voor je meid!
dikke knuffel voor iedereen.
Jemig, da's best heftig, Ahava. Logisch ook dat jullie een pauze hebben ingelast. En ik hoop oprecht dat de 3e poging wel succesvol is. Het is best heftig allemaal, hoor, dat medische cirkeltje. En dan te bedenken dat het bij ons best goed verloopt, tot nu toe. Ik hoop natuurlijk dat wij volgende week een positieve test hebben. Zo niet, heb ik me toch voorgenomen even een pauze in te lassen. Ook al is dat, gezien mijn leeftijd, niet gunstig. Toen wij onze introductieavond in het ziekenhuis hadden, werd er gezegd 'een IVF/ICSI is niet niks'. Nu, een jaar later, kan ik dat alleen maar onderstrepen. Het hakt er, zeker geestelijk, flink in. Neem dus je tijdquote:Op maandag 25 januari 2010 19:50 schreef Ahava het volgende:
Sunshine, wij hebben inmiddels 2 IVF-pogingen achter de rug. De tweede was geslaagd. Helaas bleek bij de echo van 11 weken dat het kindje bijna niet meer was gegroeid sinds de echo van 2 weken daarvoor. Het hartje klopte dus inmiddels ook niet meer. Dat was een flinke klap. Daarom hebben we op het moment even pauze. We weten nog niet wanneer we weer verdergaan met de volgende poging.
(ik snapte hem ook niet zo heel erg... zal wel een een-of-ander-geintje zijn ofzo...)quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:45 schreef Sunshine69 het volgende:
Mijsje, ik begrijp je heel goed, hoor. Herken ook het dubbele gevoel.. Je gunt het een ander heel graag, maar je wil nu eindelijk toch ook een keer! Tot mijn laatste nichtje werd geboren, kon ik prima omgaan met zwangerschappen om me heen, maar bij haar werd ik toch voor het eerst heel emotioneel. Komt ook omdat ze een ontzettend lief, mooi en zoet kind is en mijn zus (43) best een moeilijke zwangerschap had. Dus gooi die tranen er maar uit, maar verlies a.u.b. de hoop niet!
Snap 't helemaal!quote:Op maandag 25 januari 2010 22:46 schreef mijsje het volgende:
[..]
(ik snapte hem ook niet zo heel erg... zal wel een een-of-ander-geintje zijn ofzo...)
[..]lief van je... ik doe m'n best om de hoop te houden, maar ook dat lukt de ene dag beter dan de andere... (is volgens mij ook wel een beetje te merken aan m'n postgedrag... de ene dag opgewekt en sterk, de andere dag beetje depri...
)maar feit is dat het moeilijk blijft...
Deal!quote:Op maandag 25 januari 2010 23:12 schreef mijsje het volgende:ik moet wachten tot vrijdag officieel... onofficieel denk ik het misschien woensdag al te weten, aangezien ik sinds we begonnen zijn met IUI iedere keer 2 dagen te vroeg ongesteld ben geworden...
duim jij voor mij? dan duim ik voor jou!
ik duim wel voor jou hoor maar je hoeft niet voor mij te duimenquote:Op maandag 25 januari 2010 23:12 schreef mijsje het volgende:
duim jij voor mij? dan duim ik voor jou!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:40 schreef just me het volgende:
[..]
ik duim wel voor jou hoor maar je hoeft niet voor mij te duimen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:14 schreef Asyniur het volgende:
PzE en missCMS![]()
![]()
mijsje, ik kan me voorstellen dat het moeilijk is dat je collega voor de 2e keer zwanger is sinds jullie aan het proberen zijn... Hou moed meissie!
Ik duim voor je! Vandaag in elk geval een spannende dag. De kaarsjes branden hier alweer...![]()
Ahava ik weet gewoon niks te zeggen, dus ik geef je bij deze een virtuele knuffel en een
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |