abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 januari 2010 @ 22:45:59 #26
286043 Sunshine69
Hoping for a miracle
pi_77271926
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:50 schreef Ahava het volgende:
Sunshine, wij hebben inmiddels 2 IVF-pogingen achter de rug. De tweede was geslaagd. Helaas bleek bij de echo van 11 weken dat het kindje bijna niet meer was gegroeid sinds de echo van 2 weken daarvoor. Het hartje klopte dus inmiddels ook niet meer. Dat was een flinke klap. Daarom hebben we op het moment even pauze. We weten nog niet wanneer we weer verdergaan met de volgende poging.
Jemig, da's best heftig, Ahava. Logisch ook dat jullie een pauze hebben ingelast. En ik hoop oprecht dat de 3e poging wel succesvol is. Het is best heftig allemaal, hoor, dat medische cirkeltje. En dan te bedenken dat het bij ons best goed verloopt, tot nu toe. Ik hoop natuurlijk dat wij volgende week een positieve test hebben. Zo niet, heb ik me toch voorgenomen even een pauze in te lassen. Ook al is dat, gezien mijn leeftijd, niet gunstig. Toen wij onze introductieavond in het ziekenhuis hadden, werd er gezegd 'een IVF/ICSI is niet niks'. Nu, een jaar later, kan ik dat alleen maar onderstrepen. Het hakt er, zeker geestelijk, flink in. Neem dus je tijd .

Mijsje, ik begrijp je heel goed, hoor. Herken ook het dubbele gevoel.. Je gunt het een ander heel graag, maar je wil nu eindelijk toch ook een keer! Tot mijn laatste nichtje werd geboren, kon ik prima omgaan met zwangerschappen om me heen, maar bij haar werd ik toch voor het eerst heel emotioneel. Komt ook omdat ze een ontzettend lief, mooi en zoet kind is en mijn zus (43) best een moeilijke zwangerschap had. Dus gooi die tranen er maar uit, maar verlies a.u.b. de hoop niet!

WInterstorm, fijn dat jullie nu een stapje verder zijn!
pi_77271940
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:44 schreef winterstorm666 het volgende:
huh?
(ik snapte hem ook niet zo heel erg... zal wel een een-of-ander-geintje zijn ofzo...)
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:45 schreef Sunshine69 het volgende:

Mijsje, ik begrijp je heel goed, hoor. Herken ook het dubbele gevoel.. Je gunt het een ander heel graag, maar je wil nu eindelijk toch ook een keer! Tot mijn laatste nichtje werd geboren, kon ik prima omgaan met zwangerschappen om me heen, maar bij haar werd ik toch voor het eerst heel emotioneel. Komt ook omdat ze een ontzettend lief, mooi en zoet kind is en mijn zus (43) best een moeilijke zwangerschap had. Dus gooi die tranen er maar uit, maar verlies a.u.b. de hoop niet!
lief van je... ik doe m'n best om de hoop te houden, maar ook dat lukt de ene dag beter dan de andere... (is volgens mij ook wel een beetje te merken aan m'n postgedrag... de ene dag opgewekt en sterk, de andere dag beetje depri... )maar feit is dat het moeilijk blijft...
  maandag 25 januari 2010 @ 22:52:42 #28
286043 Sunshine69
Hoping for a miracle
pi_77272279
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:46 schreef mijsje het volgende:

[..]

(ik snapte hem ook niet zo heel erg... zal wel een een-of-ander-geintje zijn ofzo...)
[..]

lief van je... ik doe m'n best om de hoop te houden, maar ook dat lukt de ene dag beter dan de andere... (is volgens mij ook wel een beetje te merken aan m'n postgedrag... de ene dag opgewekt en sterk, de andere dag beetje depri... )maar feit is dat het moeilijk blijft...
Snap 't helemaal!
Maar begrijp ik het nou goed en zit jij nu, net als ik, in de wachtstand?
pi_77273268
ik moet wachten tot vrijdag officieel... onofficieel denk ik het misschien woensdag al te weten, aangezien ik sinds we begonnen zijn met IUI iedere keer 2 dagen te vroeg ongesteld ben geworden...
duim jij voor mij? dan duim ik voor jou!
  maandag 25 januari 2010 @ 23:12:48 #30
286043 Sunshine69
Hoping for a miracle
pi_77273305
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:12 schreef mijsje het volgende:
ik moet wachten tot vrijdag officieel... onofficieel denk ik het misschien woensdag al te weten, aangezien ik sinds we begonnen zijn met IUI iedere keer 2 dagen te vroeg ongesteld ben geworden...
Deal!
pi_77273326
pi_77273946
aaah wat lief!!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 08:43:32 #33
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_77279879
oh wat spannend allemaal!!!!!!!
we hebben weer wat positiefs nieuws nodig hier!!!!
ik duim ook met jullie mee
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_77280013
Dat wordt dan inderdaad de derde IVF-poging, mijsje. Er wordt gekeken naar de lengte van de zwangerschap: naar tot wanneer het hartje heeft geklopt (dat kunnen ze zien aan de groei van het kindje). Dat is in ons geval te kort om voor 3 nieuwe pogingen in aanmerking te komen.

Veel sterkte met je wachtdagen, mijsje en Sunshine. Ik hoop een positieve test voor jullie allebei.

Winterstom en missCMS, bedankt voor jullie lieve reacties. Jullie ook veel succes en hopelijk snel 2 streepjes!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2010 @ 09:40:20 #35
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_77280879
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:12 schreef mijsje het volgende:

ik duim wel voor jou hoor maar je hoeft niet voor mij te duimen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_77282168
Ahava wat is het toch krom geregeld!! Dan maar heel hard duimen dat de 3e die prachtige doorgaande zwangerschap gaat opleveren....

PZE: ik denk aan jou!

Mijsje, ook erg spannend.. Oh wat zou het mooi zijn!!! Extra jompels voor die eigenwijze eitjes en zwemmers => dat ze maar een prachtig kindje gaan opleveren!!!

Andere dames ook vreselijk veel succes!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:03:29 #37
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77282989
Dames, mijn duimen draaien nog steeds voor jullie..

Enne mijsje, klinkt natuurlijk best wel een beetje positief.... * hoopt zo enorm op goed nieuws
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:06:01 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_77283064
Hier zijn mijn duimen inmiddels bijna losgedraaid
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:29:15 #39
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_77283786
Hier maken de duimen ook overuren!

Wij (ik) zijn ondertussen begonnen met puregon bijspuiten. Het gaat wonderbaarlijk snel nu ineens...
pi_77295396
Zo, vandaag bloed geprikt. Fijn als ze je ader niet kunnen vinden.
En afspraak gemaakt voor de HSG volgende week vrijdag, de dag daarvoor mag lief weer doneren aan het lab. Dan op dag 22 (dinsdag over 2 weken) nog 1x bloed prikken. Hopelijk hebben alle tests resultaat.
Ook de begrafenis is net achter de rug, dus erger kan het bijna niet worden deze week...

Mijsje, ik duim mee!
pi_77295745
Het is dus echt doorgebroken, PZE? Bah. Toch die rotweek waar je zo tegen opzag dus. Veel sterkte.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:39:29 #42
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_77296515
PZE veel sterkte....!!!

vanmiddag maar test gedaan... helaas negatief....
wanneer ik deze week duivels niet heb dan nog maar een test er tegen aan.. en anders weet ik het niet meer...
dan maar wachten tot 3 feb bij de gyn....
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_77301684
PZE; wat ontzettend rot dat de menstruatie is doorgebroken Hoop dat er snel testresultaten bekend zijn en jullie met actieplan verder kunnen

Mijsje; morgen is het al woensdag, spannend! Ik duim voor je
pi_77303574
Ik kom hier alles dames even een grote knuffel geven. Ik kom niet zo vaak meer langs, maar ik denk aan jullie
pi_77308340
pze een kusje voor jou! bagger voor die rode duivels.
met dat bloedprikken heb ik ook vaak dat ze de ader niet kunnen prikken . ik heb naar het schijnt rollende aderen.

mijsje ik blijf gewoon duimen voor je . mischien nog te vroeg voor testen.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_77309242
Bedankt allemaal, gaat wel goed hier. Iemand ervaring met een HSG? Vind het wel spannend...
pi_77316974
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:40 schreef just me het volgende:

[..]

ik duim wel voor jou hoor maar je hoeft niet voor mij te duimen
lief van je! Dan doe ik voor jou wel gewoon een knuffel!

bedankt meiden, ik voel me nu weer even positief goed niet dat ik denk dat ik zwanger ben, want: eerst zien (echo) dan geloven... maar toch, ik kan er nu goed mee omgaan... Morgen kan dat weer anders zijn...
En winterstorm, morgen is het zeker nog te vroeg voor testen, want vrijdag is m'n "NOD" pas. (14 dagen na de IUI) en aangezien ik de keer dat ik zwanger ben geweest ook pas rond week 8 een positieve test had, geloof ik niet dat ik morgen al kan testen...

een HSG, dat weet ik nog... ik vond dat niet prettig. de eendebek is vervelend, maar te doen. bij mij moest de baarmoedermond met een klemmetje worden aangeklemd om goed open te kunnen om erdoor te kunnen met het slangetje. (schijnt niet bij iedereen te hoeven...) maar het vocht dat naar binnen werd gespoten onder druk, dat voelde vervelend en prikkend. ik heb er de rest van de dag wel buikpijn van gehad en de volgende dag een beetje een beurs gevoel. (en schrik niet hoor, de kleur van de vloeistof is groenig, en dat kan nog afgeven als je de eerste paar keer naar de wc gaat na de HSG... bij mij dus wel... ik wist niet wat ik zag... ) al met al was het wel te doen, maar viel het onder de categorie "vervelend". sterkte en succes, het lukt vast prima en ik hoop ook op een goede uitslag. (wij konden meteen meekijken op het scherm, en een uitgebreide uitslag kregen we anderhalve week later. de eerste dingen hadden we dus al gezien, zoals dat er dus 1 eileider open was, maar dus ook 1 eileider gesloten...)
pi_77321408
Thanks mijsje, dan weet ik wat er komt. De eendebek ken ik inmiddels, dus dat komt dan wel goed.

Ik heb alles bijgelezen, maar even geen puf om te reageren. Dis maar even een voor iedereen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 08:14:12 #49
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77321907
PzE en missCMS

mijsje, ik kan me voorstellen dat het moeilijk is dat je collega voor de 2e keer zwanger is sinds jullie aan het proberen zijn... Hou moed meissie!
Ik duim voor je! Vandaag in elk geval een spannende dag. De kaarsjes branden hier alweer...

Ahava ik weet gewoon niks te zeggen, dus ik geef je bij deze een virtuele knuffel en een
pi_77321918
pze, komt wel goed inderdaad...

Ik ga vandaag naar Den Bosch. m'n moeder is jarig, dus we gaan even naar haar toe... (zal wel raar zijn, het eerste jaar dat ze er zelf niet eens meer bij is... m'n vader vond het heel fijn dat ik naar hem toe kwam...)
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 08:14 schreef Asyniur het volgende:
PzE en missCMS

mijsje, ik kan me voorstellen dat het moeilijk is dat je collega voor de 2e keer zwanger is sinds jullie aan het proberen zijn... Hou moed meissie!
Ik duim voor je! Vandaag in elk geval een spannende dag. De kaarsjes branden hier alweer...

Ahava ik weet gewoon niks te zeggen, dus ik geef je bij deze een virtuele knuffel en een
dank je, je bent echt heel lief!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')