quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
ik snap het niet zo goed..quote:Op zondag 24 januari 2010 13:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde, maar wil je er daarom juist voor waarschuwen. Ik werk ook het beste onder druk, maar dit keer leverde het echt te weinig op en was het gewoon gevaarlijk omdat ik kon blijven zitten en misschien ook kon zakken voor mijn eindexamen en dat is nog 100x kutter dan blijven zitten. En best wel vernederend ook vind ik...
Als je geen buffer hebt kan je echt op je bek gaan op het eindexamen hoor. Heb mensen gezien die gemiddeld een 7,5 stonden toen ze CE in gingen, maar toen heel veel 5'jes haalden en soms zelfs een 4. Die waren zwaar teleurgesteld natuurlijk, maar wel blij dat ze het op konden vangen met hun SE cijfers
jullie hebben echt rare familiesquote:Op zondag 24 januari 2010 13:51 schreef Ayca het volgende:
Hier zitten alle kinderen achter de pc, of ze zijn boven monopoly aan het spelen
Echt slapenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoe kun je zoveel slapen.. echt slapen of in bed liggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Echt slapen
nog beterschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jullie hebben echt rare families
Ik weet niet hoe het nu zit, ik was het laatste jaar met oude profielen enzo.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik snap het niet zo goed..![]()
is m'n afgesloten cijfer voor ANW, waar k geen CE over krijg, ook belangrijk voor andere vakken? als ik gewoon een 6 sta voor ANW, snap ik het probleem niet?
ok dacht alquote:Op zondag 24 januari 2010 13:55 schreef Ayca het volgende:
[..]ze schreeuwen ook hoor, maar om wie er aan de beurt is
GenusButeo zat er ook?!!1quote:Op zondag 24 januari 2010 13:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok dacht al![]()
vroeger zaten ze in mn kast
is gewoon een kutinstelling ja, maar verander langzaam wel, was vroeger erger. Misschien als oma uit ziekenhuis is, in bieb gaan zitten en leren (minder afleiding).quote:Op zondag 24 januari 2010 13:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu zit, ik was het laatste jaar met oude profielen enzo.
Maar voor mij zou dan gelden dat een 6 een voldoende is die staat. Niet zo netjes, maar wel een voldoende. Het gaat er meer om dat die mentaliteit voor andere vakken erg slecht is omdat je geen buffer dan hebt voor je CE.
Ik zou ANW goed gaan leren iig, dat je niet nog een kuttoets krijgt waardoor je op het laatst nog een 5,4 staat
Ik heb nog 3 uur dus ik wacht evenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca kom we gaan stofzuigen.. m'n moeder komt zo thuis.
Ik voelde al een kast grap aankomen.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
GenusButeo zat er ook?!!1![]()
!11
![]()
!!!EINZZZZZ
![]()
!11
Sorry Genus, te makkelijk
genus is een goede homoquote:Op zondag 24 januari 2010 13:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
GenusButeo zat er ook?!!1![]()
!11
![]()
!!!EINZZZZZ
![]()
!11
Sorry Genus, te makkelijk
quote:
wie boeit trabzonspor nou dangquote:Op zondag 24 januari 2010 14:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Trabzonspor - Sivasspor, 43e minuut. Het staat 2-1
Als jij vies tegen negers doet, doen ze dat ook tegen jou.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
zo'n meisje, soort kennis ging dit weekend uit en vertelt over hoe vies die negers zijn en dat ze meer avontuur wil. Ze zegt je moet niet aan je ouders vertellen. maar ze is vet sterk aan het "verwijven" (wat een woord) en ik haat dat.
ja maar ze wil gewoon aandacht, want meestal vraagt ze de msn.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als jij vies tegen negers doet, doen ze dat ook tegen jou.Wat bedoel je precies met verwijven?
Oh zoquote:Op zondag 24 januari 2010 16:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja maar ze wil gewoon aandacht, want meestal vraagt ze de msn.
Heel overdreven lachen als er "leuke" jongens in de buurt zijn. Ik begin me gewoon te schamen voor m'n eigen vriendin.t voelt ook meer als een verplichting om af te spreken..
dat wil ik ook, maar ouders kennen elkaar en mn moeder zegt je hoeft niet met dr omgaan, maar niet "hard" doen, is zieligquote:Op zondag 24 januari 2010 16:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh zozulke vriendinnen heb ik ook gehad, maar ik ga niet echt meer met ze om
ja same here. daarom ga ik ook niet meer uit. geen zin in dat soort taferelen en geen zin in dat soort vriendinnen.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh zozulke vriendinnen heb ik ook gehad, maar ik ga niet echt meer met ze om
Hahaquote:Op zondag 24 januari 2010 16:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat wil ik ook, maar ouders kennen elkaar en mn moeder zegt je hoeft niet met dr omgaan, maar niet "hard" doen, is zielig
het boeit me trouwens niet dat m'n vriendinnen uitgaan, niet dat ik het geweldig vindt, maar ze moeten het zelf weten, maar om achteraf te klagen over negers die met ze flirten en dat het vies is, maar wel msn regelen...quote:Op zondag 24 januari 2010 16:20 schreef maartjeh het volgende:
[..]
ja same here. daarom ga ik ook niet meer uit. geen zin in dat soort taferelen en geen zin in dat soort vriendinnen.
en jullie: chickiesquote:Op zondag 24 januari 2010 16:22 schreef Rookert het volgende:
Boyzzzzzzzzzzzzz![]()
hete hunks![]()
Jullie woorden
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:27 schreef Ayca het volgende:
Waar sommige mensen zich druk om maken echt
wilde net zeggen, het woord sma'tjes kende ik niet eens.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hete sma'tjes
Dat woord zag ik voor het eerst op FOK!
Net zoals "ik zou haar geven"
Echt nietquote:Op zondag 24 januari 2010 16:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wilde net zeggen, het woord sma'tjes kende ik niet eens.
ik had juist wel van "ik zou haar geven" gehoord. Op school.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Echt nietik wel lol
ik zou haar geven had ik nog nooit gehoord
Pubersquote:Op zondag 24 januari 2010 16:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik had juist wel van "ik zou haar geven" gehoord. Op school.Jongens praatten over een nieuwe docente die ze wel zouden geven. Ze gingen weddenschap houden over wie haar het eerst zou geven.
ze zeiden later dat ze het deden om ons gek te maken van nieuwsgierigheid..quote:
Huh, nieuwsgierig naar wat?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze zeiden later dat ze het deden om ons gek te maken van nieuwsgierigheid..
en 2 zijn 18, niet veel jonger dan jij.![]()
Nieuwsgierig maken naar hoe die docente er uitziet (ze was nieuw). Kon er ook wel om lachen gekke gasten.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Huh, nieuwsgierig naar wat?
Je kan het toch niet serieus nemen joh, gewoon erom lachen endoen
Ok prima, lachen is gezondquote:Op zondag 24 januari 2010 16:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nieuwsgierig maken naar hoe die docente er uitziet (ze was nieuw). Kon er ook wel om lachen gekke gasten.
moest hij daarom weg?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:49 schreef Ayca het volgende:
Wij hebben ooit een Natuurkunde docent gehad die model wasmaar hij moest weg nadat hij met de stunt zijn shirt uittrok
Wat een heldquote:Op zondag 24 januari 2010 16:49 schreef Ayca het volgende:
Wij hebben ooit een Natuurkunde docent gehad die model wasmaar hij moest weg nadat hij met de stunt zijn shirt uittrok
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat hij zijn shirt uittrok?viel wel mee..
quote:
Wat een vergelijkingquote:Op zondag 24 januari 2010 18:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geweldig dit dialoog, doet me denken aan Jip & Janneke met een dialoog door de heg![]()
Maar wel schattig hoor
Ik heb nu even een pauze van 10 minuten ingelast, dit gaat echt een latertje worden vandaag. Dat kutbedrijf heeft nog steeds niks laten horen, dus zijn we hard genaaidquote:Op zondag 24 januari 2010 18:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Whehe, goed bezigCheck het vorige mocrotopic, zinvolle discussie was er
Rare Jip & Janneke's had jij dan.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja sorry, gewoon, 2 meisjes (ook al is Jip een jongetje) die zo praten
AryaMehr in een ander jasje.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Whehe, goed bezigCheck het vorige mocrotopic, zinvolle discussie was er
He stil jijquote:Op zondag 24 januari 2010 18:14 schreef Ayca het volgende:
Ze zijn zeker aan het eten, stelletje kazen![]()
![]()
Probeer ik altijd bij 16-jarige meisjes, goed voor mijn ego, aangezien het heel moeilijk is.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Probeer je nou dominant te doen.Het werkt niet sorry.
Het lijkt op iets dat door een 11-jarige is geschreven dus ik denk het wel.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:40 schreef Ayca het volgende:
Maar wat is het nut van zo'n kettingbrief? mensen bang maken ofzo?
Waarschijnlijk door iemand geschreven met dyslectie, of door iemand die niet goed Nederlands kan. Want 'op je bed staan' moet waarschijnlijk ook 'naast je bed' zijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het lijkt op iets dat door een 11-jarige is geschreven dus ik denk het wel.
Vooral deze zin vond ik geniaal persoonlijk:
ik kom elke avond op je bed staan ookal ben je op een stapelbed.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |