Echt nietquote:Op zondag 24 januari 2010 16:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wilde net zeggen, het woord sma'tjes kende ik niet eens.
ik had juist wel van "ik zou haar geven" gehoord. Op school.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Echt nietik wel lol
ik zou haar geven had ik nog nooit gehoord
Pubersquote:Op zondag 24 januari 2010 16:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik had juist wel van "ik zou haar geven" gehoord. Op school.Jongens praatten over een nieuwe docente die ze wel zouden geven. Ze gingen weddenschap houden over wie haar het eerst zou geven.
ze zeiden later dat ze het deden om ons gek te maken van nieuwsgierigheid..quote:
Huh, nieuwsgierig naar wat?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze zeiden later dat ze het deden om ons gek te maken van nieuwsgierigheid..
en 2 zijn 18, niet veel jonger dan jij.![]()
Nieuwsgierig maken naar hoe die docente er uitziet (ze was nieuw). Kon er ook wel om lachen gekke gasten.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Huh, nieuwsgierig naar wat?
Je kan het toch niet serieus nemen joh, gewoon erom lachen endoen
Ok prima, lachen is gezondquote:Op zondag 24 januari 2010 16:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nieuwsgierig maken naar hoe die docente er uitziet (ze was nieuw). Kon er ook wel om lachen gekke gasten.
moest hij daarom weg?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:49 schreef Ayca het volgende:
Wij hebben ooit een Natuurkunde docent gehad die model wasmaar hij moest weg nadat hij met de stunt zijn shirt uittrok
Wat een heldquote:Op zondag 24 januari 2010 16:49 schreef Ayca het volgende:
Wij hebben ooit een Natuurkunde docent gehad die model wasmaar hij moest weg nadat hij met de stunt zijn shirt uittrok
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat hij zijn shirt uittrok?viel wel mee..
quote:
Wat een vergelijkingquote:Op zondag 24 januari 2010 18:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geweldig dit dialoog, doet me denken aan Jip & Janneke met een dialoog door de heg![]()
Maar wel schattig hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |