Het komt wel op je eindlijst dan te staan, je doet er alleen geen centraal examen voor. Ik had geen geschiedenis gekozen, maar afgesloten in de 4e, maar het stond wel op mijn cijferlijst op mijn diploma, dat nemen ze wel mee hoor. Frans 1 en Duits 1 toen ook bij mij, het komt wel terug en telt wel degelijk meequote:Op zondag 24 januari 2010 13:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De reden dat we economie mogen herkansen, is dat de toets onverwachts kwam. ANW mag ik dus nog gewoon herkansen, maar tijdens de herkansing moet ik Geschiedenis inhalen.. ik ga vragen of ik geschiedenis op een ander moment mag inhalen.
ANW bij ons is echt een stampvak, nog erger dan woorden stampen.
Nee.. ANW sluiten we dit jaar af, dus geen CE.
maar dit heb ik nooit eerder gehad.. het zijn geen puisten, maar bulten.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:37 schreef Rookert het volgende:
En over je gezicht, ik weet het wel bijna zeker, ik zou ermee kappen, echt zonde van gezondheid. Gewoon normaal eten en de rest voor in het weekend laten ofzo
Inderdaad, Zara heeft zo'n typische stem waar je gewend aan moet zijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is al iets beter, maar het komt waarschijnlijk dat jullie meer aan die klanken gewend zijn en ik dus.totaal.niet.
Ja, het komt op je eindlijst te staan, maar boeiend als ik een 5,5 voor ANW heb.. wie let daar nou op?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het komt wel op je eindlijst dan te staan, je doet er alleen geen centraal examen voor. Ik had geen geschiedenis gekozen, maar afgesloten in de 4e, maar het stond wel op mijn cijferlijst op mijn diploma, dat nemen ze wel mee hoor. Frans 1 en Duits 1 toen ook bij mij, het komt wel terug en telt wel degelijk mee
Teveel familie op een plek, te druk etc.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leugens, lekker eten, veel frisdrank, hippe beats, socializen, wat wil je nog meer?
Ik zou er nu aan gaan werken, volgend jaar heb je bijna geen toetsen meer om het mee op te halen en moet je keihard werken om te slagen en dan baal je echt hard dat je niet harder hebt gewerkt. Ik stond ook op zittenblijven in de 5e, ben met een taak voor natuurkunde overgegaan en was toen echt boos op mezelf dat ik niet harder had gewerkt, heb fucking hard gestressed die periode, niet normaal. Daarna aan de bak gegaan en uiteindelijk stond ik een 6,8 ipv een 5,4 voor natuurkunde, maar dat was écht niet leuk om te doenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik doe het ook voor mezelf, het is niet zo dat ik even doorlees en beter scoor om me beter te voelen, ik heb gewoon geen zin, dat ik mezelf met anderen vergelijk, is uiteindelijk niet het doel geweest van even doorlezen. Ik zou het ook wel willen, maar ben gewoon lui. Krijg ik later nog wel last van, maar nu geniet ik er nog van dat ik het op deze manier kan halen.
Daar gaat het niet om, als het een onvoldoende is en je verneukt een ander eindexamen dan haal je je diploma niet eensquote:Op zondag 24 januari 2010 13:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, het komt op je eindlijst te staan, maar boeiend als ik een 5,5 voor ANW heb.. wie let daar nou op?
Meteen mee kappen dus, ga meer fruit en gezonde dingen eten, dit is echt niet goedquote:Op zondag 24 januari 2010 13:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar dit heb ik nooit eerder gehad.. het zijn geen puisten, maar bulten.en ik ben volgens mij wat doorgedraaid in het willen aankomen.
ook te veel gegil?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Teveel familie op een plek, te druk etc.
Nee weinig ruzie meestal gelukkig en als het gebeurt gaat het niet gepaard met gegil maar met mensen die elkaar negeren.quote:
Dit bericht zet me wel aan het denken, maar niet aan het werken. Misschien begrijp je het wel, omdat je hetzelfde hebt gedaan, maar tot ik echt onder druk kom te staan, kan ik niet werken. De onvoldoendes die ik nu heb zijn voor ANW SE en dat is vet makkelijk op te halen en dat ga ik ook doen, we moeten nog verslagen maken enzo en dat doe ik wel altijd goed, omdat ik dan niet hoef te stampen.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zou er nu aan gaan werken, volgend jaar heb je bijna geen toetsen meer om het mee op te halen en moet je keihard werken om te slagen en dan baal je echt hard dat je niet harder hebt gewerkt. Ik stond ook op zittenblijven in de 5e, ben met een taak voor natuurkunde overgegaan en was toen echt boos op mezelf dat ik niet harder had gewerkt, heb fucking hard gestressed die periode, niet normaal. Daarna aan de bak gegaan en uiteindelijk stond ik een 6,8 ipv een 5,4 voor natuurkunde, maar dat was écht niet leuk om te doen
huh, ik bedoel als ik er een voldoende van maak, dan maakt het toch niet uit hoe hoog die voldoende is?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als het een onvoldoende is en je verneukt een ander eindexamen dan haal je je diploma niet eens
het vet roept me te veel de laatste tijd, ik ga straks 2 appels eten.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meteen mee kappen dus, ga meer fruit en gezonde dingen eten, dit is echt niet goed
wtf..quote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee weinig ruzie meestal gelukkig en als het gebeurt gaat het niet gepaard met gegil maar met mensen die elkaar negeren.
slaapkop, kacta yatin?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:46 schreef Ayca het volgende:
Goedemorgen![]()
ik ben serieus nog maar een half uur wakker
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wtf..de kleine kinderen negeren ook ipv gillen? Zo lekker. Bij ons valt het de laatste tijd ook wel mee, maar vroeger renden m'n neefjes achter elkaar aan met een mes. Dat was wel eng.. nu blijft het bij gejank en slaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Ik dacht precies hetzelfde, maar wil je er daarom juist voor waarschuwen. Ik werk ook het beste onder druk, maar dit keer leverde het echt te weinig op en was het gewoon gevaarlijk omdat ik kon blijven zitten en misschien ook kon zakken voor mijn eindexamen en dat is nog 100x kutter dan blijven zitten. En best wel vernederend ook vind ik...quote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit bericht zet me wel aan het denken, maar niet aan het werken. Misschien begrijp je het wel, omdat je hetzelfde hebt gedaan, maar tot ik echt onder druk kom te staan, kan ik niet werken. De onvoldoendes die ik nu heb zijn voor ANW SE en dat is vet makkelijk op te halen en dat ga ik ook doen, we moeten nog verslagen maken enzo en dat doe ik wel altijd goed, omdat ik dan niet hoef te stampen.
En een 5,5 voor ges (een cijfer).
hoe kun je zoveel slapen.. echt slapen of in bed liggen?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
1 uur/half 2 ong.ik weet het niet meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |