wie boeit trabzonspor nou dangquote:Op zondag 24 januari 2010 14:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Trabzonspor - Sivasspor, 43e minuut. Het staat 2-1
Als jij vies tegen negers doet, doen ze dat ook tegen jou.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
zo'n meisje, soort kennis ging dit weekend uit en vertelt over hoe vies die negers zijn en dat ze meer avontuur wil. Ze zegt je moet niet aan je ouders vertellen. maar ze is vet sterk aan het "verwijven" (wat een woord) en ik haat dat.
ja maar ze wil gewoon aandacht, want meestal vraagt ze de msn.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als jij vies tegen negers doet, doen ze dat ook tegen jou.Wat bedoel je precies met verwijven?
Oh zoquote:Op zondag 24 januari 2010 16:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja maar ze wil gewoon aandacht, want meestal vraagt ze de msn.
Heel overdreven lachen als er "leuke" jongens in de buurt zijn. Ik begin me gewoon te schamen voor m'n eigen vriendin.t voelt ook meer als een verplichting om af te spreken..
dat wil ik ook, maar ouders kennen elkaar en mn moeder zegt je hoeft niet met dr omgaan, maar niet "hard" doen, is zieligquote:Op zondag 24 januari 2010 16:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh zozulke vriendinnen heb ik ook gehad, maar ik ga niet echt meer met ze om
ja same here. daarom ga ik ook niet meer uit. geen zin in dat soort taferelen en geen zin in dat soort vriendinnen.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh zozulke vriendinnen heb ik ook gehad, maar ik ga niet echt meer met ze om
Hahaquote:Op zondag 24 januari 2010 16:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat wil ik ook, maar ouders kennen elkaar en mn moeder zegt je hoeft niet met dr omgaan, maar niet "hard" doen, is zielig
het boeit me trouwens niet dat m'n vriendinnen uitgaan, niet dat ik het geweldig vindt, maar ze moeten het zelf weten, maar om achteraf te klagen over negers die met ze flirten en dat het vies is, maar wel msn regelen...quote:Op zondag 24 januari 2010 16:20 schreef maartjeh het volgende:
[..]
ja same here. daarom ga ik ook niet meer uit. geen zin in dat soort taferelen en geen zin in dat soort vriendinnen.
en jullie: chickiesquote:Op zondag 24 januari 2010 16:22 schreef Rookert het volgende:
Boyzzzzzzzzzzzzz![]()
hete hunks![]()
Jullie woorden
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:27 schreef Ayca het volgende:
Waar sommige mensen zich druk om maken echt
wilde net zeggen, het woord sma'tjes kende ik niet eens.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hete sma'tjes
Dat woord zag ik voor het eerst op FOK!
Net zoals "ik zou haar geven"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |