Ja en jullie waren welkom om mee uit eten te gaan met mij en meneerGb, maarja, dat werd weer bruut afgwezenquote:Op zondag 24 januari 2010 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
SNEEUWJACHT![]()
Dat hadden ze in Tsjernobyl ook in '86'
LEVENSGEVAARLIJK
Dat voorstel heb ik even gemist hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 11:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja en jullie waren welkom om mee uit eten te gaan met mij en meneerGb, maarja, dat werd weer bruut afgwezen
Dat hoor ik anders nu voor het eerst, ik had vast allemaal sneeuw in mijn oren van die heftige sneeuwjachtquote:Op zondag 24 januari 2010 11:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja en jullie waren welkom om mee uit eten te gaan met mij en meneerGb, maarja, dat werd weer bruut afgwezen
Ook al je oren vol van de sneeuwjacht?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat voorstel heb ik even gemist hoor![]()
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 11:14 schreef Ynske het volgende:
ik dacht echt dat jullie me zaten te bedotten met die sneeuwmaar t sneeuwt hier ook
Zal weer leuk worden op de A2 morgenquote:Op zondag 24 januari 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
Hier sneeuwt het ook, maar blijft echt niks liggen. De vorstgrens schijnt bij Utrecht te liggen, alles wat Noordelijker ligt krijgt weer lekker winterweer want de sneeuw blijft liggen, al het zuidelijkere niet
Dat klopt wel idd, hier blijft het maar half liggen.. Gouda dusquote:Op zondag 24 januari 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
Hier sneeuwt het ook, maar blijft echt niks liggen. De vorstgrens schijnt bij Utrecht te liggen, alles wat Noordelijker ligt krijgt weer lekker winterweer want de sneeuw blijft liggen, al het zuidelijkere niet
Ja, vooral die eerste waarop ik subtiel mijn rug naar de camera doe in plaats van mij hoofdquote:Op zondag 24 januari 2010 11:43 schreef Greys het volgende:
Ik vind de groepsfoto's in de Mac leuk van Barbaaf
Met die gekke kop van mijquote:
Ben jij die witch of Eastwick daar rechtsonderin, die met al dat haar?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, vooral die eerste waarop ik subtiel mijn rug naar de camera doe in plaats van mij hoofdDie tweede foto had ik niet door, hihi
Jaquote:Op zondag 24 januari 2010 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben jij die witch of Eastwick daar rechtsonderin, die met al dat haar?
Ik ben meer een man van de voorkantquote:Op zondag 24 januari 2010 11:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja![]()
Herken je me niet van achter ofzo?
Sorryquote:Op zondag 24 januari 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben meer een man van de voorkant
die vond ik wel geweldig die witchesquote:
quote:
wat?quote:
Mannen, ik snap ze nietquote:
Me toooooquote:
Oh, oké. Ik zal het spannend houden met Llquote:Op zondag 24 januari 2010 12:17 schreef Greys het volgende:
Je moet mannen ook niet willen begrijpen.
En andersom al helemáál niet.
Dat houdt het spannend
Tuulk, komt er aan!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Mag ik een pm met linkje naar de foto's?
Ik heb nét een pm gestuurdquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, oké. Ik zal het spannend houden met Ll![]()
Beter twee keer, dan helemaal nietquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:25 schreef Greys het volgende:
Deze van Barbaaf is leuk he?![]()
[ afbeelding ]
Done!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:28 schreef Morretje het volgende:Haaaaaai!
Wat een leuke verhalen las ik hier over DTH. Mag ik misschien ook een pm met een linkje naar de foto's?
Weet je nog dat we het gister over grote ogen hadden?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
Dit wordt misschien de Finse inzending voor het Eurovisie.
Dat is nu al leuker dan Shalalie![]()
Erg he, foto's van jezelf zien.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik vind die foto van Greys en mij met Ozzy echt vre-se-lijk![]()
Zusje staat er wel lief op met "haar" Jack Russel Bibber.
Ze was echt helemaal onder de indruk van wat ze gezien heeft daar en wil volgende keer weer mee.
En jullie waren allemaal erg aardig zei ze
Ja!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet je nog dat we het gister over grote ogen hadden?![]()
Fijn dat ze het leuk vond!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik vind die foto van Greys en mij met Ozzy echt vre-se-lijk![]()
Zusje staat er wel lief op met "haar" Jack Russel Bibber.
Ze was echt helemaal onder de indruk van wat ze gezien heeft daar en wil volgende keer weer mee.
En jullie waren allemaal erg aardig zei ze
Inderdaad.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ik vind het een schattig liedje en een schattig meisje
Wie wel?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
En ik heb eiks niet zoveel vertrouwen in Nederland dit jaar hoor
Adoptietopic FTWquote:Op zondag 24 januari 2010 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg he, foto's van jezelf zien.
Ik had er gister ook last van en heb er een paar weggegooid waar ik alleen op stond![]()
Ik vond je zussie ook heel leuk
Kga zo het topic openen voor onze eigen adoptiedieren!
Het is de reis echt waard hoor...Zus en ik wilden daar wel 2 weekjes vakantie vieren hadden we bedachtquote:Op zondag 24 januari 2010 12:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*zucht* waarom zitten ze zover weg?
Ook een groot mensenhart. Maar als het goed is gaat dat ook samen.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:38 schreef Ingetje79 het volgende:
En nog ffvoor Elies met haar 10 x 20 euro
![]()
Ze is zoooooo een schatje he![]()
En Alice maar "ja maar, ja maar....het is officieel nog niet eens begonnen"
En Elies maar resoluut doortellen en vervolgens er snel uitlopen![]()
![]()
Alice merkte nog ff op dat Elies wel een heul groot dierenhart heeft...en dat konden wij alleen maar beamen
Goeie stemmen hoor, maar dat liedje.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie wel?
Waarschijnlijk gaat het Loekz worden die Shalalie gaat zingen:
Un moment!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:43 schreef Enfermera het volgende:
Heeft iemand een linkje van waar de foto's staan van jullie uitje gister?
Dat ook idd.....TopWijfquote:Op zondag 24 januari 2010 12:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ook een groot mensenhart. Maar als het goed is gaat dat ook samen.
Hun coach is Frans Bauerquote:Op zondag 24 januari 2010 12:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goeie stemmen hoor, maar dat liedje.
Lafjoequote:
Ik belde je toch niet wakker?quote:
Jaquote:Op zondag 24 januari 2010 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Lafjoe![]()
Wat waren ze blij met je kauwstaven he! Zowel DTH als de hondjes
Ze gingen direct uitdelenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JaAlice zei: "Ow, die hebben ze al zo lang niet gehad
"
Sommige wel jaquote:
Welnee gekkiequote:Op zondag 24 januari 2010 12:56 schreef Greys het volgende:
Ik belde je toch niet wakker?
Mag ons adoptietopic onlainnnnnn beeb?
Ik wilde even wachten tot je er was!
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik belde je toch niet wakker?
Mag ons adoptietopic onlainnnnnn beeb?
Ik wilde even wachten tot je er was!
quote:
Kartonnetjequote:Op zondag 24 januari 2010 @ 13:11 schreef Greys het volgende:
Gooooooo Ziggy!
Ik vond Kartonnetje (weet je die nog Bliss?) een beetje op Ziggy lijken
Het ging héél goed met Kartonnetjequote:Op zondag 24 januari 2010 13:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kartonnetje![]()
Ja, natuurlijk, hoe kan ik die nou vergeten! Ik wil volgende keer gewoon weer mee!
Wat leuk dat je hier komt posten!quote:Op zondag 24 januari 2010 13:16 schreef Fuzzy4 het volgende:
Hoi Dierenthuisbezoekers
Ik was gisteren aan het vrijwilligen tijdens jullie bezoek ( was vooral achter bezig dus jullie hebben me niet echt gezien).
Wil even zeggen : super dat jullie geweest zijn en zoveel spullen mee hadden genomen. En ook precies wat we nodig hebben. Sinds ik als vrijwilligster werk bij Dierenthuis ben ik enthousiast over een doos schoonmaakmiddelen en plastic handschoenen haha. En dat terwijl ik echt geen fanatieke poetser ben hoor maar voor de dieren heb je het over.
En dan ook nog zo'n mooi geldbedrag van Elies ( heet ze geloof ik).
Het is geweldig dat zo'n club als jullie, met een forum, achter Dierenthuis staat.
De honden lagen gisteravond allemaal voor pampus. Ze hebben genoten van de aandacht en de kauwstaven.
Bedankt namens Ozzy, Bella en alle dieren van Dierenthuis!
Komen er nog meer leuke foto's hier op dit topic? ( hint)
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:16 schreef Fuzzy4 het volgende:
Hoi Dierenthuisbezoekers
Ik was gisteren aan het vrijwilligen tijdens jullie bezoek ( was vooral achter bezig dus jullie hebben me niet echt gezien).
Wil even zeggen : super dat jullie geweest zijn en zoveel spullen mee hadden genomen. En ook precies wat we nodig hebben. Sinds ik als vrijwilligster werk bij Dierenthuis ben ik enthousiast over een doos schoonmaakmiddelen en plastic handschoenen haha. En dat terwijl ik echt geen fanatieke poetser ben hoor maar voor de dieren heb je het over.
Het is geweldig dat zo'n club als jullie, met een forum, achter Dierenthuis staat.
De honden lagen gisteravond allemaal voor pampus. Ze hebben genoten van de aandacht en de kauwstaven.
Go Ziggsterquote:Op zondag 24 januari 2010 13:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kartonnetje![]()
Ja, natuurlijk, hoe kan ik die nou vergeten! Ik wil volgende keer gewoon weer mee!
Ik vind het een keigoeie hintquote:Op zondag 24 januari 2010 13:16 schreef Fuzzy4 het volgende:
Wat fijnquote:
Oke, baasquote:Op zondag 24 januari 2010 @ 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Go Ziggster![]()
En volgende keer MOET je mee
Jij hebt ook altijd aan een half woord genoegquote:Op zondag 24 januari 2010 13:24 schreef Greys het volgende:
Even een paar leuke foto's uitzoeken!
Ow, dat is - van bovenaf gezien - dat zwartje compacte rechthoekje met pootjes en een snuitjequote:Op zondag 24 januari 2010 13:26 schreef Greys het volgende:
Fuzzy, is dit nou Schorrie of Morrie? Deze wil ik zelf adopteren
Foto van Barbaaf:
[ afbeelding ]
Ja die!quote:Op zondag 24 januari 2010 13:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is - van bovenaf gezien - dat zwartje compacte rechthoekje met pootjes en een snuitje
Zo schattigquote:Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef Greys het volgende:
Ja die!![]()
Ik willum!Die stond al op de foto met ons bij onze eerste Dierenthuis actie, op de frontpage
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, wat hebbie een leuk kapsel trouwens
Jaaaa diequote:Op zondag 24 januari 2010 13:24 schreef Greys het volgende:
Even een paar leuke foto's uitzoeken!
Van Barbaaf:
[ afbeelding ]
Dat kan ik bevestigen. En zoals je merkt slaat dat dus nergens opquote:Op zondag 24 januari 2010 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]Dank je!
Ik zat in de auto nog te klagen dat ik het had willen fohnen en misschien willen Carmensetten enzo maar dat het er allemaal niet van gekomen was![]()
Ik stuur je wel een pmquote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef Fuzzy4 het volgende:
Dat zwarte hondje is Morrie, een wollig, bejaard dikkerdje. Doet het prima in de opvang.
Ik wil de inloggegevens om de foto's te bekijken wel.
Maak je niet druk; uiteindelijk gaat het toch alleen maar om je [MODBREAK / CENSUUR] en daarmee zat het wel goedquote:Op zondag 24 januari 2010 13:33 schreef Greys het volgende:Dank je!
Ik zat in de auto nog te klagen dat ik het had willen fohnen en misschien willen Carmensetten enzo maar dat het er allemaal niet van gekomen was![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maak je niet druk; uiteindelijk gaat het toch alleen maar om je [MODBREAK / CENSUUR] en daarmee zat het wel goed
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maak je niet druk; uiteindelijk gaat het toch alleen maar om je [MODBREAK / CENSUUR] en daarmee zat het wel goed
ze bedoelt natuurlijk:quote:
quote:
quote:
ZUIGEN KRENG!quote:Op zondag 24 januari 2010 13:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben een beetje baldadig vandaag. Dat wordt weer lachen met ElisaB
TIETUUUUUUUUUUUUUUUHquote:Op zondag 24 januari 2010 13:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lekker toch?quote:
Geen idee, ik eet inspiratieloos vanavond.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga ook wat lekkers eten, maar ik weet nog niet wat.
Tips anyone?
Zo even naar de Jumbo en even langs Buffy
Anders zit die te lang alleen
Nee we zijn lui, dus wel lekker thuis gewoon, maar heb wel zin wat leuks te makenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
Ga ook naar Shabu (Rotterdam) vanavond Len
Ik ga naar Zoetermeer, dus van mij zal je geen last hebben
quote:
Neee ik wil wel écht iets zelf maken en écht iets lekkers.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En je kan misschien patat halen? Lekker
Lui, dus zelf maken?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee we zijn lui, dus wel lekker thuis gewoon, maar heb wel zin wat leuks te maken
gevulde paprika'squote:Op zondag 24 januari 2010 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neee ik wil wel écht iets zelf maken en écht iets lekkers.
Gister nog patat op
Lui, als in; Als een New Kid naar de supermarkt gaan en daar berg lekker halen en dat thuis weer in je huispak klaarmaken.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Lui, dus zelf maken?
Maar zelf weten, dan ga je maar lekker kokkerellen!
Jullie zijn zo onwijs lief voor de beestjes daar.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:16 schreef Fuzzy4 het volgende:
Hoi Dierenthuisbezoekers
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
TIETUUUUUUUUUUUUUUUH
Hele kip uit de oven?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lui, als in; Als een New Kid naar de supermarkt gaan en daar berg lekker halen en dat thuis weer in je huispak klaarmaken.
Geen zin uit eten te gaan en helemaal netjes aan te kleden
Doe ik ook vaak op zondag. Eerst maken, dan even niks doen en dan voelt het daarna alsof je zomaar kan aanschuivenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja iets uit de oven is wel lekker
Of smeer een lekker stukje fricandeau of rosbief in met wat mosterd en kruiden, braad het aan en dan even afbraden in de ovenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja iets uit de oven is wel lekker
Precies! Beenhammetje is ook lekker ja!quote:Op zondag 24 januari 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
Rosbief inderdaad
of beenham
Beetje stoomgroenten erbij en iets lekkers qua aardappeltjes ofzo
Jij praat over Greys.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mag ik zo'n mooi tagje bij me naam?
Het hupt, hoe gaat het? #2
WTF ben jij nou weer aan het doenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mag ik zo'n mooi tagje bij me naam?
Ga je ons nu verlaten omdat je niet stoeah meer bent?quote:
Het hupt, hoe gaat het? #2quote:Op zondag 24 januari 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF ben jij nou weer aan het doen
En sinds wanneer vindt Yvonne poesjes ''
Zie dat je al veel tips hebt gehadquote:Op zondag 24 januari 2010 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neee ik wil wel écht iets zelf maken en écht iets lekkers.
Gister nog patat op
Beetje F&F afdoen als 'mutserig'quote:Op zondag 24 januari 2010 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stoute Yvonne
So truequote:Op zondag 24 januari 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje F&F afdoen als 'mutserig'
Ze moest eens weten wat er allemaal achter die facade van schattigheid gebeurt
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Bitchfightttttquote:Op zondag 24 januari 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 14:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Is ONZIN....dat neem ik niet serieus...iedereen is daar "stoer" en heeft een immens grote mond maar ondertussen gebruiken ze een kloon als ze een serieus iets willen bespreken
Ga jij nou gewoon ff lekker in je huispak mutserig zitten doen met je oven!quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje hoor
Yvonne moet vinden wat ze wil en die gebruikt echt geen kloontjes om iets serieus te bespreken hoor
We laten Loveless wel een keer op haar los bij een F&F meet
Proud to be a muts!
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:04 schreef Cat22 het volgende:
Helleu!![]()
Heb ik nog iets gemist?
Ben NU mijn foto's in de emmer aan het zetten.
Ja! Mits je niet te hard scrubtquote:Op zondag 24 januari 2010 15:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet ?!
De bipsebaps met de sugarscrub wel goed?
Anders hangen de vellen er bij straksquote:
Braaf zo.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga boodschappen doen om daarna mutsig te doen met m'n oven
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga boodschappen doen om daarna mutsig te doen met m'n oven
Je foto's komen niet in je map zo te zien!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit uit te buiken op de bank in mijn huispak. Net gebrunched met pa en ma. Altijd lekker.
Foto emmer staat op 80%.Maar mijn foto's zijn niet zo goed als die van Barbaaf bij voorbeeld, heb ik allang gespot.
He, stom! Niet mijn map geselecteerd. Ik ga ze verplaatsen.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je foto's komen niet in je map zo te zien!
Maar die kan je daarna nog verplaatsen
Net verplaatst dus!quote:
Die was helemaal flieft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat ben ik ook.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:33 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat zag er echt zo leuk uit! Echt een poezenvrouwtje, hihi
Komt eraan!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:40 schreef Strega het volgende:
Hier van ons het verzoek van een pmtje of zo, want we willen heel graag de foto's zien.
Moest ik ook meteen aan denkenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:33 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat zag er echt zo leuk uit! Echt een poezenvrouwtje, hihi
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb mijn moeder trouwens de verwachte hartverzakking bezorgd.![]()
Mam, ik heb er een kat bij.
![]()
![]()
![]()
OP PAPIER!!!!![]()
![]()
Ik ben toch zooo grappig.
een adoptie hond/katquote:Op zondag 24 januari 2010 15:44 schreef P.F het volgende:
Ik zoek een cadeau voor het afstuderen van een vriendinWat is echt gepast?
En kat 3 zat dus ook eerst op schoot.quote:
Ja he?quote:
quote:
Het verslavende valt wel mee, the sims waren ergerquote:Op zondag 24 januari 2010 16:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]Farmville is echt verslavend. Ik krijg idd ook de hele tijd meldingen dat jullie alles bemest/gevoerd hebben
![]()
Superleuk!
Alleen dat geld verdienen gaat langzaamxD Mja, als je dingen neemt die meer opbrengen dan duren die ook gelijk langer voordat je ze kan oogsten ofzo.
![]()
Maar tis een leuk spelletje
Wrom niet?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:01 schreef P.F het volgende:
Ik kan dus niet inloggen met naam en code
*huilt*
De meeste mensen zijn kleintjes naast Greys en mijquote:Op zondag 24 januari 2010 15:32 schreef Goodbye het volgende:
Op die andere spullen foto staan toch ook allemaal mensen? Wel vrij onherkenbaar though, behalve dat ik zie dat ik echt een kleintje ben zo naast Greys en Barbaaf!![]()
Ik mocht geen hakken aan van Greys
Mijn beeb toevoegen is altijd goedquote:Op zondag 24 januari 2010 15:56 schreef Cat22 het volgende:
Ja he?![]()
Ik heb je beeb toegevoegd trouwens. Hoop ik. Er waren al meer naamgenoten.
Aww....... *aait* Ik heb het venster dichtgegooid, misschien dat het nu wel lukt.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:01 schreef P.F het volgende:
Ik kan dus niet inloggen met naam en code
*huilt*
quote:
Dan zegt ie dat het w8woord fout isquote:Op zondag 24 januari 2010 16:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wrom niet?![]()
Leuke foto's Cat. Goed dat je de hele stapel spullen hebt, die had ik gemist doordat ik eerst aan een poezebeest moest uitleggen dat 'ie op m'n tas met lenzen lag
![]()
Dank je, maar die van jou zijn veel beter, zonder flits ook.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wrom niet?![]()
Leuke foto's Cat. Goed dat je de hele stapel spullen hebt, die had ik gemist doordat ik eerst aan een poezebeest moest uitleggen dat 'ie op m'n tas met lenzen lag
![]()
niet t ww kopieren maar zelf intypen dan gaat t hier iig wel goedquote:
Aaien.quote:
Elisje? zal ik haar ook toevoegen?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn beeb toevoegen is altijd goed
Ze zei net (voor ze weg ging): Oeh, ik heb F&F-ers op mijn boerderij
Ah, nee, daar heb ik de meerwaarde nog niet van ontdekt, maar het is gewoon liev en een leuk tijdverdrijf als je niks te doen hebt. Kalfjes gaan ervan springen.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:15 schreef ElisaB het volgende:
Heeft iemand al ontdekt over het ergens goed voor is om de dieren te 'petten'? Gaan ze er harder van groeien?
Yupsquote:Op zondag 24 januari 2010 16:16 schreef Cat22 het volgende:
Aaien.
Tenminste als je het over engels en Farmville hebt.
aaah farmvillequote:Op zondag 24 januari 2010 16:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aaien.
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:17 schreef Ml-etje het volgende:
Elisje? zal ik haar ook toevoegen?
Proestquote:Op zondag 24 januari 2010 16:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb trouwens een tractor gekocht en brandstof en ging ermee ploegen. Maar toen kreeg ik hem niet uitgezet!Ik heb in blinde paniek het venster maar weggeklikt.
En heb nu een stom stukje geploegd land liggen waar ik het niet wil. Zonde van het geld om het niet te gebruiken maar over twee uur (na de frambozenoogst) gaat het eraan.
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
Boer Koekoek (en volgens mij gewoon de bovenste)
Ze is ff weg, maar wordt er vast helemaal blij van als ze terug is (en een blije beeb is weer goed voor mijn huwelijk en zo is de cirkel weer rond)
Lach d'r maar mee.quote:
En zo is hetquote:
Ik durf gelijk niet meerquote:Op zondag 24 januari 2010 16:23 schreef Cat22 het volgende:
Lach d'r maar mee.Dat ding is eng! Brullende motor en maar doorploegen.
![]()
Mijn keuze ziet er lief en roze uit maar heet volgens mij Christine.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aaien.
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dank je, maar die van jou zijn veel beter, zonder flits ook.![]()
quote:
zelf typen al geprobeerd?quote:
Hoofdletters/kleine letters?quote:
Wehehehe!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
[..]
[ afbeelding ]
Laaange sluitertijden
Catje is gewoon heul snel.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
[..]
[ afbeelding ]
Laaange sluitertijden
quote:Op zondag 24 januari 2010 08:04 schreef Dwan het volgende:
Misschien iets voor die vriendin van Re die ziet er nog leuk uit ook. Moet ze wel een foto van zichzelf als avatar nemen.
Zonder de rest van het topic zou je foute dingen gaan denken bij die quote.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:54 schreef Ynske het volgende:
MB dr staat een oproepje voor je in V&A
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Zonder de rest van het topic zou je foute dingen gaan denken bij die quote.
k was de voorkant aan t zoekenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:02 schreef Ingetje79 het volgende:
MB, ik kwam je poes nog tegen bij DTH, heb haar speciaal voor jou nog ff gekiekt![]()
[ afbeelding ]
En, wat ga je eten vanavond?quote:
en wat word t voor avondmaal?quote:
Het ging om die staartquote:
Oh, lekker. Ik hou van lasagnequote:
Ik heb ook echt zo de neiging om iets Italiaans te eten. Maarja, niet in huis. En gister al uit eten geweestquote:Op zondag 24 januari 2010 17:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier gaan we denk ik maar een dikke vette pizza laten bezorgen, daar heb ik ineens zo'n zin in
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:02 schreef Ingetje79 het volgende:
MB, ik kwam je poes nog tegen bij DTH, heb haar speciaal voor jou nog ff gekiekt![]()
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaahw, wat zoetquote:Op zondag 24 januari 2010 17:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Ware liefde tussen Baileys en Luna
Gevulde Tortelinni met kaas en noten, gemixte stoomgroenten (boontjes, brocolli, erwten en nog wat) en biefstukquote:
quote:
klinkt goed, hoelaat staat t op tafel en waar moet ik zijn>?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gevulde Tortelinni met kaas en noten, gemixte stoomgroenten (boontjes, brocolli, erwten en nog wat) en biefstuk
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:09 schreef P.F het volgende:
Godver ik kreeg net geen lucht doordat ik mij verslikte, moeder staat naast me, kijkt er naar, ik roep WATER
(stond naast haar)
zegt ze ja moet je pakken
flikkert mn laptop om laptop stuk
Lekkerrrrr! Maar had je laatst ook niet al gevulde tortelinni?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gevulde Tortelinni met kaas en noten, gemixte stoomgroenten (boontjes, brocolli, erwten en nog wat) en biefstuk
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:09 schreef P.F het volgende:
Godver ik kreeg net geen lucht doordat ik mij verslikte, moeder staat naast me, kijkt er naar, ik roep WATER
(stond naast haar)
Wat lieieief! Yoko en Satsu lagen net poot in poot. Maar Baileys en Luna zijn echt een setje.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Ware liefde tussen Baileys en Luna
Moeders.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:09 schreef P.F het volgende:
(stond naast haar)
Klinkt goed, Al mag je de tortellini houden.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gister ja.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekkerrrrr! Maar had je laatst ook niet al gevulde tortelinni?bewijs dat ik je posts lees
![]()
Mag jij me uitleggen wat daar positief aan is.quote:
hoe kwam dat dan dat ie omviel?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:12 schreef P.F het volgende:
barst in het scherm
echt wat een GRAFTYFUSWIJF
sorry
Gooide zij je laptop om dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:12 schreef P.F het volgende:
barst in het scherm
sorry
Waar post je nu dan mee?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:12 schreef P.F het volgende:
barst in het scherm
sorry
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:11 schreef P.F het volgende:
ja, doordat de laptop van mn vader er op viel...
hele barst in het scherm...
hij nu boos: zal ik jouw laptop eens laten vallen.
nee hoeft niet, die is al stuk
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:13 schreef Cat22 het volgende:
Farmvillers: babykalfje zoekt nieuw baasje!
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gister ja.
Valt het op dat het 2 voor 1 bij de AH was?![]()
Jaaaaquote:Op zondag 24 januari 2010 16:53 schreef Bamba het volgende:
Zal ik jouw beeb ook toevoegen Elies? Is ze straks nóg blijer
Ik zat op de bank met laptop op schootquote:
Had je dan een trage slome doos genoemd willen worden?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag jij me uitleggen wat daar positief aan is.
Niet voor je familiequote:Op zondag 24 januari 2010 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
Daar heb je nou aansprakelijkheidsverzekering voor P.F
Domino-effectquote:Op zondag 24 januari 2010 17:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar hoe viel de laptop van je vader op die van jou dan?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 24 januari 2010 17:16 schreef trovey het volgende:
Hier nu ook Farmville en raad eens hoe mijn voor- en achternaam zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Volgens mij niet voor thuiswonende gezinsleden, maar jij woont niet meer thuis toch.quote:
Da's dan logisch hoeven ze minder uit te keren.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij niet voor thuiswonende gezinsleden, maar jij woont niet meer thuis toch.
Zou anders beetje raar zijn, denk dat de meeste van dat soort ongelukjes (iets van tafel stoten oid) juist door familie (of vrienden dan..) e.d. gebeurt
Ik had niet foutief geïdentificeerd willen worden.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Had je dan een trage slome doos genoemd willen worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |