Ow, dat is - van bovenaf gezien - dat zwartje compacte rechthoekje met pootjes en een snuitjequote:Op zondag 24 januari 2010 13:26 schreef Greys het volgende:
Fuzzy, is dit nou Schorrie of Morrie? Deze wil ik zelf adopteren
Foto van Barbaaf:
[ afbeelding ]
Ja die!quote:Op zondag 24 januari 2010 13:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is - van bovenaf gezien - dat zwartje compacte rechthoekje met pootjes en een snuitje
Zo schattigquote:Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef Greys het volgende:
Ja die!![]()
Ik willum!Die stond al op de foto met ons bij onze eerste Dierenthuis actie, op de frontpage
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, wat hebbie een leuk kapsel trouwens
Jaaaa diequote:Op zondag 24 januari 2010 13:24 schreef Greys het volgende:
Even een paar leuke foto's uitzoeken!
Van Barbaaf:
[ afbeelding ]
Dat kan ik bevestigen. En zoals je merkt slaat dat dus nergens opquote:Op zondag 24 januari 2010 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]Dank je!
Ik zat in de auto nog te klagen dat ik het had willen fohnen en misschien willen Carmensetten enzo maar dat het er allemaal niet van gekomen was![]()
Ik stuur je wel een pmquote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef Fuzzy4 het volgende:
Dat zwarte hondje is Morrie, een wollig, bejaard dikkerdje. Doet het prima in de opvang.
Ik wil de inloggegevens om de foto's te bekijken wel.
Maak je niet druk; uiteindelijk gaat het toch alleen maar om je [MODBREAK / CENSUUR] en daarmee zat het wel goedquote:Op zondag 24 januari 2010 13:33 schreef Greys het volgende:Dank je!
Ik zat in de auto nog te klagen dat ik het had willen fohnen en misschien willen Carmensetten enzo maar dat het er allemaal niet van gekomen was![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maak je niet druk; uiteindelijk gaat het toch alleen maar om je [MODBREAK / CENSUUR] en daarmee zat het wel goed
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maak je niet druk; uiteindelijk gaat het toch alleen maar om je [MODBREAK / CENSUUR] en daarmee zat het wel goed
ze bedoelt natuurlijk:quote:
quote:
quote:
ZUIGEN KRENG!quote:Op zondag 24 januari 2010 13:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben een beetje baldadig vandaag. Dat wordt weer lachen met ElisaB
TIETUUUUUUUUUUUUUUUHquote:Op zondag 24 januari 2010 13:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lekker toch?quote:
Geen idee, ik eet inspiratieloos vanavond.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga ook wat lekkers eten, maar ik weet nog niet wat.
Tips anyone?
Zo even naar de Jumbo en even langs Buffy
Anders zit die te lang alleen
Nee we zijn lui, dus wel lekker thuis gewoon, maar heb wel zin wat leuks te makenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
Ga ook naar Shabu (Rotterdam) vanavond Len
Ik ga naar Zoetermeer, dus van mij zal je geen last hebben
quote:
Neee ik wil wel écht iets zelf maken en écht iets lekkers.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En je kan misschien patat halen? Lekker
Lui, dus zelf maken?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee we zijn lui, dus wel lekker thuis gewoon, maar heb wel zin wat leuks te maken
gevulde paprika'squote:Op zondag 24 januari 2010 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neee ik wil wel écht iets zelf maken en écht iets lekkers.
Gister nog patat op
Lui, als in; Als een New Kid naar de supermarkt gaan en daar berg lekker halen en dat thuis weer in je huispak klaarmaken.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Lui, dus zelf maken?
Maar zelf weten, dan ga je maar lekker kokkerellen!
Jullie zijn zo onwijs lief voor de beestjes daar.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:16 schreef Fuzzy4 het volgende:
Hoi Dierenthuisbezoekers
Ik was gisteren aan het vrijwilligen tijdens jullie bezoek ( was vooral achter bezig dus jullie hebben me niet echt gezien).
Wil even zeggen : super dat jullie geweest zijn en zoveel spullen mee hadden genomen. En ook precies wat we nodig hebben. Sinds ik als vrijwilligster werk bij Dierenthuis ben ik enthousiast over een doos schoonmaakmiddelen en plastic handschoenen haha. En dat terwijl ik echt geen fanatieke poetser ben hoor maar voor de dieren heb je het over.
En dan ook nog zo'n mooi geldbedrag van Elies ( heet ze geloof ik).
Het is geweldig dat zo'n club als jullie, met een forum, achter Dierenthuis staat.
De honden lagen gisteravond allemaal voor pampus. Ze hebben genoten van de aandacht en de kauwstaven.
Bedankt namens Ozzy, Bella en alle dieren van Dierenthuis!
Komen er nog meer leuke foto's hier op dit topic? ( hint)
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
TIETUUUUUUUUUUUUUUUH
Hele kip uit de oven?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lui, als in; Als een New Kid naar de supermarkt gaan en daar berg lekker halen en dat thuis weer in je huispak klaarmaken.
Geen zin uit eten te gaan en helemaal netjes aan te kleden
Doe ik ook vaak op zondag. Eerst maken, dan even niks doen en dan voelt het daarna alsof je zomaar kan aanschuivenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja iets uit de oven is wel lekker
Of smeer een lekker stukje fricandeau of rosbief in met wat mosterd en kruiden, braad het aan en dan even afbraden in de ovenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja iets uit de oven is wel lekker
Precies! Beenhammetje is ook lekker ja!quote:Op zondag 24 januari 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
Rosbief inderdaad
of beenham
Beetje stoomgroenten erbij en iets lekkers qua aardappeltjes ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |