Ow, dat is - van bovenaf gezien - dat zwartje compacte rechthoekje met pootjes en een snuitjequote:Op zondag 24 januari 2010 13:26 schreef Greys het volgende:
Fuzzy, is dit nou Schorrie of Morrie? Deze wil ik zelf adopteren
Foto van Barbaaf:
[ afbeelding ]
Ja die!quote:Op zondag 24 januari 2010 13:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is - van bovenaf gezien - dat zwartje compacte rechthoekje met pootjes en een snuitje
Zo schattigquote:Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef Greys het volgende:
Ja die!![]()
Ik willum!Die stond al op de foto met ons bij onze eerste Dierenthuis actie, op de frontpage
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, wat hebbie een leuk kapsel trouwens
Jaaaa diequote:Op zondag 24 januari 2010 13:24 schreef Greys het volgende:
Even een paar leuke foto's uitzoeken!
Van Barbaaf:
[ afbeelding ]
Dat kan ik bevestigen. En zoals je merkt slaat dat dus nergens opquote:Op zondag 24 januari 2010 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]Dank je!
Ik zat in de auto nog te klagen dat ik het had willen fohnen en misschien willen Carmensetten enzo maar dat het er allemaal niet van gekomen was![]()
Ik stuur je wel een pmquote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef Fuzzy4 het volgende:
Dat zwarte hondje is Morrie, een wollig, bejaard dikkerdje. Doet het prima in de opvang.
Ik wil de inloggegevens om de foto's te bekijken wel.
Maak je niet druk; uiteindelijk gaat het toch alleen maar om je [MODBREAK / CENSUUR] en daarmee zat het wel goedquote:Op zondag 24 januari 2010 13:33 schreef Greys het volgende:Dank je!
Ik zat in de auto nog te klagen dat ik het had willen fohnen en misschien willen Carmensetten enzo maar dat het er allemaal niet van gekomen was![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maak je niet druk; uiteindelijk gaat het toch alleen maar om je [MODBREAK / CENSUUR] en daarmee zat het wel goed
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maak je niet druk; uiteindelijk gaat het toch alleen maar om je [MODBREAK / CENSUUR] en daarmee zat het wel goed
ze bedoelt natuurlijk:quote:
quote:
quote:
ZUIGEN KRENG!quote:Op zondag 24 januari 2010 13:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben een beetje baldadig vandaag. Dat wordt weer lachen met ElisaB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |