En kat 3 zat dus ook eerst op schoot.quote:
Ja he?quote:
quote:
Het verslavende valt wel mee, the sims waren ergerquote:Op zondag 24 januari 2010 16:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]Farmville is echt verslavend. Ik krijg idd ook de hele tijd meldingen dat jullie alles bemest/gevoerd hebben
![]()
Superleuk!
Alleen dat geld verdienen gaat langzaamxD Mja, als je dingen neemt die meer opbrengen dan duren die ook gelijk langer voordat je ze kan oogsten ofzo.
![]()
Maar tis een leuk spelletje
Wrom niet?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:01 schreef P.F het volgende:
Ik kan dus niet inloggen met naam en code
*huilt*
De meeste mensen zijn kleintjes naast Greys en mijquote:Op zondag 24 januari 2010 15:32 schreef Goodbye het volgende:
Op die andere spullen foto staan toch ook allemaal mensen? Wel vrij onherkenbaar though, behalve dat ik zie dat ik echt een kleintje ben zo naast Greys en Barbaaf!![]()
Ik mocht geen hakken aan van Greys
Mijn beeb toevoegen is altijd goedquote:Op zondag 24 januari 2010 15:56 schreef Cat22 het volgende:
Ja he?![]()
Ik heb je beeb toegevoegd trouwens. Hoop ik. Er waren al meer naamgenoten.
Aww....... *aait* Ik heb het venster dichtgegooid, misschien dat het nu wel lukt.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:01 schreef P.F het volgende:
Ik kan dus niet inloggen met naam en code
*huilt*
quote:
Dan zegt ie dat het w8woord fout isquote:Op zondag 24 januari 2010 16:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wrom niet?![]()
Leuke foto's Cat. Goed dat je de hele stapel spullen hebt, die had ik gemist doordat ik eerst aan een poezebeest moest uitleggen dat 'ie op m'n tas met lenzen lag
![]()
Dank je, maar die van jou zijn veel beter, zonder flits ook.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wrom niet?![]()
Leuke foto's Cat. Goed dat je de hele stapel spullen hebt, die had ik gemist doordat ik eerst aan een poezebeest moest uitleggen dat 'ie op m'n tas met lenzen lag
![]()
niet t ww kopieren maar zelf intypen dan gaat t hier iig wel goedquote:
Aaien.quote:
Elisje? zal ik haar ook toevoegen?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn beeb toevoegen is altijd goed
Ze zei net (voor ze weg ging): Oeh, ik heb F&F-ers op mijn boerderij
Ah, nee, daar heb ik de meerwaarde nog niet van ontdekt, maar het is gewoon liev en een leuk tijdverdrijf als je niks te doen hebt. Kalfjes gaan ervan springen.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:15 schreef ElisaB het volgende:
Heeft iemand al ontdekt over het ergens goed voor is om de dieren te 'petten'? Gaan ze er harder van groeien?
Yupsquote:Op zondag 24 januari 2010 16:16 schreef Cat22 het volgende:
Aaien.
Tenminste als je het over engels en Farmville hebt.
aaah farmvillequote:Op zondag 24 januari 2010 16:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aaien.
Tenminste als je het over engels en Farmville hebt.
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:17 schreef Ml-etje het volgende:
Elisje? zal ik haar ook toevoegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |