Ja! Mits je niet te hard scrubtquote:Op zondag 24 januari 2010 15:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet ?!
De bipsebaps met de sugarscrub wel goed?
Anders hangen de vellen er bij straksquote:
Braaf zo.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga boodschappen doen om daarna mutsig te doen met m'n oven
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga boodschappen doen om daarna mutsig te doen met m'n oven
Je foto's komen niet in je map zo te zien!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit uit te buiken op de bank in mijn huispak. Net gebrunched met pa en ma. Altijd lekker.
Foto emmer staat op 80%.Maar mijn foto's zijn niet zo goed als die van Barbaaf bij voorbeeld, heb ik allang gespot.
He, stom! Niet mijn map geselecteerd. Ik ga ze verplaatsen.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je foto's komen niet in je map zo te zien!
Maar die kan je daarna nog verplaatsen
Net verplaatst dus!quote:
Die was helemaal flieft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat ben ik ook.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:33 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat zag er echt zo leuk uit! Echt een poezenvrouwtje, hihi
Komt eraan!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:40 schreef Strega het volgende:
Hier van ons het verzoek van een pmtje of zo, want we willen heel graag de foto's zien.
Moest ik ook meteen aan denkenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:33 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat zag er echt zo leuk uit! Echt een poezenvrouwtje, hihi
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb mijn moeder trouwens de verwachte hartverzakking bezorgd.![]()
Mam, ik heb er een kat bij.
![]()
![]()
![]()
OP PAPIER!!!!![]()
![]()
Ik ben toch zooo grappig.
een adoptie hond/katquote:Op zondag 24 januari 2010 15:44 schreef P.F het volgende:
Ik zoek een cadeau voor het afstuderen van een vriendinWat is echt gepast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |