Dat had ie uiteindelijk niet gedaan dus. was er gewoon niet van gekomenquote:Op zondag 24 januari 2010 00:47 schreef 16meter het volgende:
Dat 'ik sluit het venster' maakt het extra geloofwaardig, slim gedaan TS!
ah we hebben een ervaringsdeskundige in de zaalquote:Op zondag 24 januari 2010 00:49 schreef yosander het volgende:
Verdraai het verhaal, maak ervan dat hij het blijkbaar wel prettig vond om te zien!
Mensen zullen jouw foutje vergeten en hem erom gaan uitlachen.
Geen dank.
Wat?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ah we hebben een ervaringsdeskundige in de zaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Je hebt blijkbaar veel om mee te vergelijken?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:53 schreef Jeej het volgende:
Ik moet wel zeggen ts dat ik nog nooit zo'n kleine piemel gezien had
multicam plugin doet wonderen... of verneukt alles in dit gevalquote:Op zondag 24 januari 2010 00:56 schreef jna het volgende:
Je kan toch maar met 1 persoon tegelijk cammen?
Neh.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:56 schreef jna het volgende:
edit: ow wacht het kan dus welquote:Op zondag 24 januari 2010 00:56 schreef jna het volgende:
Ja had ik ook gedaan, en ondertussen wat screenshots maken want je weet nooit waar ze goed voor zijnquote:Op zondag 24 januari 2010 00:58 schreef BasementDweller het volgende:
En die vriend van jou zit ook gewoon de hele striptease te bekijken en reageert pas als het zover is
Ik zou TS ook afpersenquote:Op zondag 24 januari 2010 00:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja had ik ook gedaan, en ondertussen wat screenshots maken want je weet nooit waar ze goed voor zijn
Met jou kan ik praten mien jongquote:Op zondag 24 januari 2010 01:05 schreef netflanders het volgende:
ik denk dat ts liegt maar wel grappig hahaha maar als je hier post legen darisch en dat wist ie
Yamaha CLP-320 PEquote:Op zondag 24 januari 2010 01:07 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wat voor digitale piano heb je gekocht?
Als dit topic waar is en TS dus echt voor Jan Lul (quote:Op zondag 24 januari 2010 01:08 schreef netflanders het volgende:
[..]
goed waar wil je het over hebben
Verhuizen, haar verven, ander kapsel, baard later staan en andere naam aanvragen.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Als dit topic waar is en TS dus echt voor Jan Lul (![]()
) staat.
Wat zou jij hem dan aanraden te doen?
Zo erg zal het toch niet zijn.... hoopikquote:Op zondag 24 januari 2010 01:11 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Verhuizen, haar verven, ander kapsel, baard later staan en andere naam aanvragen.
Jij weer...quote:Op zondag 24 januari 2010 01:43 schreef Teezie het volgende:
GRATIS LG GM750. Eerste 9 maanden ¤ 13,50 bij Vodafone. KLIK HIER
OMG IEMAND KENT MIJ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
quote:Op zondag 24 januari 2010 08:54 schreef 9611Niels het volgende:
Hier moet ik gepost hebben. Wat een bazentopic
Oh ja iddquote:Op zondag 24 januari 2010 11:37 schreef 16meter het volgende:
Mensen die denken dat dit echt waar is
Flammie is het vriendje van Michielos, samen bedenken ze vecht verhalen en dit soort bullshit.
Evilquote:Op zondag 24 januari 2010 00:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja had ik ook gedaan, en ondertussen wat screenshots maken want je weet nooit waar ze goed voor zijn
je gaat dat scherm ook echt wegdrukken als ze zich gaat omkleden gast, wtfquote:Op zondag 24 januari 2010 20:09 schreef honda1990 het volgende:TS is een baas al faalt hij wel enorm, ik had een keer dat ik met een meid zat te cammen (gewoon met kleren aan enzo, ik was 15
) en zij ging zich even omkleden, ik scherm weggedrukt, zij was dus kennelijk in haar string voor de cam gaan staan, maar ik reageerde niet omdat ik het niet zag. Ze heeft me vanaf toen genegeerd
Dat zou ze in een kamer ernnaast doen, ze liep weg dus ik klikte em weg. Blijkt dat ze even later gewoon weer voor de webcam gingquote:Op zondag 24 januari 2010 21:39 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
je gaat dat scherm ook echt wegdrukken als ze zich gaat omkleden gast, wtf
Ik zou het op zich ook tamelijk vreemd vinden, maar ik geloof ook niet dat het verhaal waar is. Toch schijnt het vaker te gebeuren dat mensen de behoefte hebben om hun lul te gaan laten zien op een webcam. Zo... en nu naar bed!quote:Op maandag 25 januari 2010 00:30 schreef mirved het volgende:
Wat me verbaasd is dat niemand het raar vind dat je je lul gaat laten zien op de webcam. In de 8 jaar dat ik msn gebruik heb ik daar nog nooit behoefte aan gehad. (Mocht het waar zijn)
www.chatroulette.comquote:Op maandag 25 januari 2010 00:37 schreef Nezz het volgende:
[..]
Ik zou het op zich ook tamelijk vreemd vinden, maar ik geloof ook niet dat het verhaal waar is. Toch schijnt het vaker te gebeuren dat mensen de behoefte hebben om hun lul te gaan laten zien op een webcam. Zo... en nu naar bed!
quote:
Rundquote:
en je cam staat nu wel uitquote:Op maandag 25 januari 2010 18:17 schreef Flammie het volgende:
Wat een reacties
Ik heb btw nog steeds niet met die vriend durven te spreken.. Hij was wel op MSN maar ik sta de hele tijd op offline mode.. Heb verder nog niks gehoord dus er is nog hoop...
Bij deze dan maar... *proest*quote:Op maandag 25 januari 2010 18:17 schreef Flammie het volgende:
Wat een reacties
Ik heb btw nog steeds niet met die vriend durven te spreken.. Hij was wel op MSN maar ik sta de hele tijd op offline mode.. Heb verder nog niks gehoord dus er is nog hoop...
En hij was kleeeein tsooo heeeeeee eg een microformaatjequote:Op maandag 25 januari 2010 19:17 schreef hexenwind het volgende:
[..]
Bij deze dan maar... *proest*
Ja FOKkertjes. Voor diegenen die twijfelen aan de echtheid van dit topic... twijfel no more.![]()
[ afbeelding ]
Het is waar... ik was die gozer aan de andere kant. VERDOMME FLAMMIE!
Reden te meer om ver weg te vertrekken.
Dat je zo lomp bent is 1 ding dude, maar jezelf nog een tweede keer voor lul zetten... en nu voor een nog groter publiek....![]()
![]()
Eeuh wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:17 schreef hexenwind het volgende:
[..]
Bij deze dan maar... *proest*
Ja FOKkertjes. Voor diegenen die twijfelen aan de echtheid van dit topic... twijfel no more.![]()
[ afbeelding ]
Het is waar... ik was die gozer aan de andere kant. VERDOMME FLAMMIE!
Reden te meer om ver weg te vertrekken.
Dat je zo lomp bent is 1 ding dude, maar jezelf nog een tweede keer voor lul zetten... en nu voor een nog groter publiek....![]()
![]()
quote:
O ja, we waren even vergeten dat jij net als zo'n superheld bent. Uit die stripboekjes. De hang naar avontuur. De nog onbekende paden bewandelen. Trek je zwaard en treed naar voren. Klaar om het duel met de wereld achter het gordijn aan te gaan. En je rent en je geniet van de natuur om je heen. Dat stukje ongerepte verzwelgt je zoals de golven een schip ten onder laten gaan. Maar je bent niet bang, je bent nieuwsgierig en moedig. Zonder aarzeling ga je door. Een held word je genoemd. En als een held zul jij worden gememoreerd, generatie na generatie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:49 schreef Trust_live het volgende:
Overdreven reacties hier, jullie maken zeker niet veel mee op een dag ofwel
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
O ja, we waren even vergeten dat jij net als zo'n superheld bent. Uit die stripboekjes. De hang naar avontuur. De nog onbekende paden bewandelen. Trek je zwaard en treed naar voren. Klaar om het duel met de wereld achter het gordijn aan te gaan. En je rent en je geniet van de natuur om je heen. Dat stukje ongerepte verzwelgt je zoals de golven een schip ten onder laten gaan. Maar je bent niet bang, je bent nieuwsgierig en moedig. Zonder aarzeling ga je door. Een held word je genoemd. En als een held zul jij worden gememoreerd, generatie na generatie.
ja sure. Zoiets vergeet je zomaar. Of je hebt zo'n mongolenpik dat zijn geheugen het gewoon verdrongen heeft.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:24 schreef Flammie het volgende:!!!!!!!!! kutje pik andijvie zeg..
Ik heb met die vriend gesproken en het lijkt erop dat hij het vergeten is
Dit dus?quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:26 schreef iBenny het volgende:
maarehm.. Je kan toch maar in 1 gespreksvenster tegelijk je cam aan hebben?!!
Iedereen in je omgeving weet het hoor, niemand zegt het alleen. Je wordt achter je rug om keihard uitgelachen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:37 schreef Flammie het volgende:
Hij had het er niet meer over in ieder geval... We hebben maar even gesproken maar ik denk dat ik met een gerust hart adem kan halen
Ik hoop het voor je.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:37 schreef Flammie het volgende:
Hij had het er niet meer over in ieder geval... We hebben maar even gesproken maar ik denk dat ik met een gerust hart adem kan halen
Ik denk alleen dit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:34 schreef sc00p het volgende:
[..]
Iedereen in je omgeving weet het hoor, niemand zegt het alleen. Je wordt achter je rug om keihard uitgelachen!
Dat heb je bij dezen dan ook gedaan. Hulde!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:47 schreef VatosLoco het volgende:
In dit topic moet ik gepost hebben![]()
![]()
Nee, echt mooiiboyzzz weten dat je er 2 aan kunt hebben of ik geloof maximaal 3.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:26 schreef iBenny het volgende:
maarehm.. Je kan toch maar in 1 gespreksvenster tegelijk je cam aan hebben?!!
Totdat je het hem dus weer onder de aandacht bracht?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:24 schreef Flammie het volgende:!!!!!!!!! kutje pik andijvie zeg..
Ik heb met die vriend gesproken en het lijkt erop dat hij het vergeten is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |