Knappe jongen.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:14 schreef kvd het volgende:
zo, ik moest even zoeken voor een TVP met een plaatje en deze keer is het geworden:
Justin, de 15 jarige zoon van Sean 'Diddy' Combs
[ afbeelding ]
Wat een kleding, kan me nou niet voorstellen dat ze dat zelf heeft uitgezochtquote:
Het was voor een verjaardagspartijtje oid.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat een kleding, kan me nou niet voorstellen dat ze dat zelf heeft uitgezocht
quote:David, also originally from Malawi, south-east Africa, was later seen leaving with a moustache painted on his face.
Juist wel, kinderen hebben altijd een geniale vorm van dingen combinerenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat een kleding, kan me nou niet voorstellen dat ze dat zelf heeft uitgezocht
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:56 schreef Saphia het volgende:
Nog geen Kingston/Zuma en Harlow in dit topic ..... heerlijk
En lekkere Belgische biertjes.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:43 schreef kvd het volgende:
Milla Jovovich, Ever Gabo en man
[ afbeelding ]
Dat Hoegaarden bier!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:43 schreef kvd het volgende:
Milla Jovovich, Ever Gabo en man
[ afbeelding ]
Wat lijkt ze daar oud.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:39 schreef Syb.ren het volgende:
[ afbeelding ]
Britney met vriend en kinderen
C-C-C-C-C-Combobreaker!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:26 schreef rena het volgende:
En voor de liefhebbers (), Zuma en Kingston
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ikquote:Op maandag 25 januari 2010 20:29 schreef kvd het volgende:
Laatst was iemand op zoek naar ee recente foto van Ramona, docher van Maggie Gyllenhaal en Peter Saarsgard...gevonden!!!
[ afbeelding ]
Sarah Michelle Gellar en Charlotte Grace
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Met haar blje hoofd! Echt, dat meisje is volgens mij altijd blij, zo leuk.
Awwquote:Op maandag 25 januari 2010 20:29 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
Toch lijken ze wel op hem hoor.. vooral Blancket...quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:03 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Volgens mij nog nooit gezien hier, wel al een aantal jaren oud:
[ afbeelding ]
Kinders van Michael Jackson
quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:43 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Jennifer Garner en Violet.
[ afbeelding ]
Paul Bettany met zoon en stiefzoon. En een prachtige hond.
Alyson Hannigan Denisof & Alexis Denisofquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:20 schreef Butterfly91 het volgende:
Alyson Hannigan, Satyana en man
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:20 schreef Butterfly91 het volgende:
Alyson Hannigan, Satyana en man
[ afbeelding ]
Is die man die engerd uit Heroes?quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:43 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Paul Bettany met zoon en stiefzoon. En een prachtige hond.
Is dat sarcastisch? Als ik iets geen mooie hond vind is het dat exemplaar wel! Hij is grijs! En hij heeft rare vlekken??quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is die mooie hondCelebs en hun koters # 18
![]()
Ik herkende ze nu ook daardoor
Volgens mij is zij echt en leuke moeder; ze staan altijd zo gezellig en blij op de fotoquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:43 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Jennifer Garner en Violet.
Geweldige net-bevallen foto!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:36 schreef Butterfly91 het volgende:
Matthew McConnaughey, Camilla Alves en Vida
[ afbeelding ]
Wat een mooie foto,lekker echt en puurquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Geweldige net-bevallen foto!zwart wit foto's
Aah hier zien ze er zo gelukkig uit, zelfs de hondquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:03 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Volgens mij nog nooit gezien hier, wel al een aantal jaren oud:
[ afbeelding ]
Kinders van Michael Jackson
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:06 schreef rena het volgende:
Adam Sandler en Sadie; ze lijkt wel iets bij te trekken of ligt het aan mij?
Als je had gezegd dat z'n moeder rechts mee was op een premiere, ipv z'n vrouw, had ik het ook geloofdquote:Op zondag 31 januari 2010 20:48 schreef kvd het volgende:
Bon Jovi met vrouw en dochter Stephanie
[ afbeelding ]
Volgens wiki heeft ie er vierquote:Op zondag 31 januari 2010 21:59 schreef _Joy_ het volgende:
[quote]Op zondag 31 januari 2010 20:48 schreef kvd het volgende:
Bon Jovi met vrouw en dochter Stephanie
[ afbeelding ]
leuk die foto van BJ. Daar zie je maar weinig prive foto's van met zijn kinderen. Hij heeft er toch 3 hé?
quote:Hij is op 29 april 1989 getrouwd met Dorothea Hurley en heeft 4 kinderen: Stephanie Rose (1993), Jesse James Louis (1995), Jacob Hurley (2002) en Romeo Jon (2004).
Wat een knap meisje zeg, ziet er wel heel volwassen uit nu...quote:
Haha wat leuk, 2 stoere meisjes op een ruige wagenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:14 schreef kvd het volgende:
Fancesca (van Jason Bateman) en Frankie (van Amanda Peet)
[ afbeelding ]
Wauw, die lijkt op dr moeder!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:29 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
Die meisjes lijken echt sprekend op hun moeder! Schatjes vind ik hetquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Jennifer Garner met Violet en Seraphina
[ afbeelding ]
Nou ik vind Tiiami mooi aan het opdrogenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:14 schreef kvd het volgende:
David Grohl met Violet Maye
[ afbeelding ]
Jordan en Princess Tiaamii
[ afbeelding ]
Jason Bateman en Francesca
[ afbeelding ]
Alyson Hannigan en Satyana
[ afbeelding ]
Fancesca (van Jason Bateman) en Frankie (van Amanda Peet)
[ afbeelding ]
Ah gos die Tiiaammiiiiiiiiiii met d'r wilde bos krullenquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:59 schreef kvd het volgende:
Komt omdat het dezelfde foto is, vandaar dat het je zo bekend voorkomt
Ik wilde die foto zelf ook plaatsen, maar het shirt kwam me zo bekend voor. Misschien is het niet precies dezelfde, maar wel uit dezelfde reeksquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het identiek dezelfde foto als "toen"?Wat stom dan dat die site het gewoon weer gister geplaatst heeft, eikels
![]()
Jij hebt wel een geheugen zeg
Zo te zien nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Backstreet-Boy Howie met zoontje James
Is zijn vriendin Aziatisch?
check het adres van de urlquote:
ik zag het al...je zou bijna aan denken dat ze wel oosters isquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
check het adres van de url![]()
Leuke vrouw heeft hij, mooi stel
Dat zal wel een soort gerecht/ merk zijn en het rijmt min of meer op Sunday Rose, de volledige naam van het kind.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:13 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Waarom wordt dat kind eigenlijk Sunday Toast genoemd?
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:25 schreef Bellatrix het volgende:
Het is toch Sunday Roast? Dat ik hier eigenlijk over post.
Ik was in een creatieve buiquote:Op zondag 7 februari 2010 19:25 schreef Bellatrix het volgende:
Het is toch Sunday Roast? Dat ik hier eigenlijk over post.
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:21 schreef kvd het volgende:
Wat is Mees groot aan het worden...Bridget en Mees
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das Sunday Roast johquote:Op zondag 7 februari 2010 19:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat zal wel een soort gerecht/ merk zijn en het rijmt min of meer op Sunday Rose, de volledige naam van het kind.
Zoiets
babby.quote:
niet alleen in de pub ook gewoon thuis hoor,quote:Op maandag 8 februari 2010 13:44 schreef emss het volgende:
Sunday Roast... naar een standaard gerecht dat je 's zondags in de pub eet (in Engeland/Australia en vast in nog wel meer landen)...
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:16 schreef Dandilion het volgende:
[..]
niet alleen in de pub ook gewoon thuis hoor,wij eten het regelmatig MMM
Ik begrijp die combinatie niet van short en dikke wollen laarzenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:12 schreef Butterfly91 het volgende:
Kate Hudson en Ryder
[ afbeelding ]
Ik ook niet, het ziet er nogal uhm tegenstrijdig uit zeg maarquote:Op maandag 8 februari 2010 20:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik begrijp die combinatie niet van short en dikke wollen laarzen
Ze lijkt zo vreselijk veel op het dochtertje van mijn collega, alleen die heeft een andere neus....quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:42 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
De dochter van Peter André en Jordan: Princess Tiaamii![]()
Met of zonder plakwimpers?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze lijkt zo vreselijk veel op het dochtertje van mijn collega, alleen die heeft een andere neus....
Dat wilde ik ook net zeggen. Is zij zoveel ouder of zo?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Als je had gezegd dat z'n moeder rechts mee was op een premiere, ipv z'n vrouw, had ik het ook geloofd![]()
Gaat dit over Bon Jovi? Dat valt toch wel mee? Kijk dan naar Hugh Jackman en zijn vrouw...quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:27 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net zeggen. Is zij zoveel ouder of zo?
Ja, ging over die foto van Bon Jovi inderdaad. Ik vind haar echt oud eruit zien hoor! Iemand een foto van Hugh Jackman en zijn vrouw? Ik heb geen idee hoe zij eruitziet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:44 schreef emss het volgende:
[..]
Gaat dit over Bon Jovi? Dat valt toch wel mee? Kijk dan naar Hugh Jackman en zijn vrouw...
Even offtopic danquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:52 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, ging over die foto van Bon Jovi inderdaad. Ik vind haar echt oud eruit zien hoor! Iemand een foto van Hugh Jackman en zijn vrouw? Ik heb geen idee hoe zij eruitziet.Alhoewel dit dan het verkeerde topic is natuurlijk, sorry!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:01 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Even offtopic dan![]()
[ afbeelding ]
Heel lang geleden zo te zien.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:30 schreef emss het volgende:
Zo dan... de vrouw van Hugh met hun zoon Oscar.. Ze zijn al heel lang getrouwd... van toen zijn vrouw een mooi model was, en hij nog een nerd.
[ afbeelding ]
Oppervlakkiger dan dit krijgen we het niet!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:18 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Zonde van zo'n mooie man (Jackman).
Voor het eerst sinds tijden een Suri-foto waar ze echt veel groter lijkt.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:36 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Wat dóen ze met dat kind?!
En ik loop met blote armen in een mooie vrouwelijke jurk, met sjaal, zonder handschoenen en soms ook niet in winterjas omdat een sjaal al genoeg doet. Ik leef nog.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:57 schreef Butterfly91 het volgende:
Met dit weer (lees kou en sneeuw) loop ik met een extra vest, sjaal, handschoenen, winterjas en dikke laarzen buiten en als het echt koud is nog een panty onder m'n spijkerbroek.![]()
Tenminste wel goed om te zien dat ze een jas aan heeft.
Britney en Jayden
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dannielynn, dochter van Anna Nicole:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]! Jessica Alba en Honor
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:50 schreef J-net het volgende:
Zou Shiloh nog steeds in haar 'John' fase zitten?
Haha, nu je het zegt!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:22 schreef Dandilion het volgende:
die muts van Shiloh, das toch een monchichi aapje van de 80's
[ afbeelding ]
Krijg je een dochter met supergoeie genen, denk je er lekker mee te kunnen tutten, jurkjes, jasjes, schoentjes, strikken, staartjes... wil ze John heten en draagt ze trainingspakken en een muts met orenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:50 schreef J-net het volgende:
Zou Shiloh nog steeds in haar 'John' fase zitten?
Ze wordt echt wel supermooi later denk ik; vind het nu al een onwijs mooi kind. Ook Zahara heeft het in zich om prachtig te worden.
ja dan was het een zwarte aap hahhahahahahahhahaquote:Op woensdag 17 februari 2010 04:41 schreef bascross het volgende:
Eigenlijk zou dat donkere kindje die muts op moeten hebben.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 04:41 schreef bascross het volgende:
Eigenlijk zou dat donkere kindje die muts op moeten hebben.
Neem het niet zo serieus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:07 schreef alors het volgende:
[..]
ja dan was het een zwarte aap hahhahahahahahhaha
Mijn ideequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:05 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij zijn de Affleck/garners echt zo'n leuk gezinnetjeZe hebben altijd enorm veel plezier op foto's, lijkt het wel.
Is het niet de muts die de Bloodhoudgang draagt in de van The Bad Touch?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:22 schreef Dandilion het volgende:
die muts van Shiloh, das toch een monchichi aapje van de 80's
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is het niet de muts die de Bloodhoudgang draagt in de van The Bad Touch?
Ik kom tegenstrijdige berichten tegen...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:25 schreef emss het volgende:
is Knox niet veel te jong om al te wisselen??? Hij mist dezelfde tand als Shiloh.... en dit kind lijkt een stuk ouder dan 19 maanden... ik vind hem ook niet op die andere foto's lijken (paar posts hierboven)... volgens mij is het het kind van 1 van de begeleiders ofzo...
Op die tweede link zie je duidelijk t zelfde kind als op de eerste fotos en dat moet wel Shiloh / John zijn:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:27 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik kom tegenstrijdige berichten tegen...
Perez zegt Knox
http://perezhilton.com/2010-02-18-say-hello-to-knox-jolie-pitt
celebrity baby scoop zegt Shiloh (alhoewel de link ook Knox zegt)
http://www.celebritybabys(...)ie-spotted-with-knox
Ik zelf vind de gezichten van Knox en Shiloh niet echt overeen komen. 'Knox' (die foto dan) heeft hele andere lippen dan Shiloh. En ik vind het kind juist weer te klein voor een kind van 3 1/2..
Maar we wachten gewoon af
dit kan toch ook niet shiloh zijn .. dat is gewoon een jongenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:10 schreef kvd het volgende:
Knox Jolie-Pitt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ironisch niet echt, aangezien vader helemaal gek van Peter Pan was.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:36 schreef gifkwal het volgende:
Prince en Blanket Jackson met vrij ironische verkleedkleren...
[ afbeelding ]
Daarom noem ik het juist ironisch.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ironisch niet echt, aangezien vader helemaal gek van Peter Pan was.
Francesca!quote:Op zondag 21 februari 2010 14:21 schreef kvd het volgende:
Jason Bateman en Francesca
[ afbeelding ]
En als laatste Angelina met waarschijnlijk KnoxAls het hem is, dan vind ik hem er niet helemaal fris uitzien, of ligt dat aan mij?
[ afbeelding ]
Euhmm...die oudste is een meisje (Sian) die jongste is een jongen (Levi)quote:Op maandag 22 februari 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:Geweldig, die dochters van The Edge, vooral die jongste, hebben helemaal zijn uitgestreken gezicht!
Ohquote:Op maandag 22 februari 2010 10:22 schreef kvd het volgende:
[..]
Euhmm...die oudste is een meisje (Sian) die jongste is een jongen (Levi)
Knox is echt een kopie van Shiloh... Vivienne moet nog wat meer opdrogen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 06:44 schreef Malahide het volgende:
Hadden we deze van Vivienne en Knox nou al gehad..?
[ afbeelding ]
Twee mini-Shilohs. Maar eh... een gezond blosje op de wangen zou ze niet misstaan.
Wie?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:09 schreef JaneDoe het volgende:
garcelle beauvais met zoontje
[ afbeelding ]
Googelen kan ik prima, dank jequote:
De tweeling zijn twee jongetjes toch? Die rechter lijkt erg veel op een meisje, ook al zie je het gezicht niet, die met dat roze jasjequote:Op woensdag 24 februari 2010 07:24 schreef Irrem het volgende:
Kan de foto niet plaatsen![]()
Patrick Dempsey en tweeling in Disneyland
En hier met zijn dochter (rechts)
quote:
Omg lol dyke.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:17 schreef Mayla het volgende:
[ afbeelding ]
Shiloh is naar de kapper geweest... Tis echt een jochie zo..
Mooi kind! Had zij nou ook een tweeling gekregen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:09 schreef JaneDoe het volgende:
garcelle beauvais met zoontje
[ afbeelding ]
Stoer!quote:
Ja idd...quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Het is daar net Jayden Federline
Zo iddquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:32 schreef Felixa het volgende:
Doet me denken aan de Stampertjes uit Pluk van de Petteflet.![]()
[ afbeelding ]
wow wat een mooi kindquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:53 schreef JaneDoe het volgende:
en was deze van shiloh john al langs gekomen?
[ afbeelding ]
Poeh, ik hoop dat die hakken alleen voor de foto waren!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:38 schreef Takkembah het volgende:
wtf op zulke hakken door Parijsrespect
Ze zal wel niet veel gelopen hebbenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:13 schreef Felixa het volgende:
[..]
Poeh, ik hoop dat die hakken alleen voor de foto waren!
En dat ze daarna weer lekker een paar gympen heeft aangetrokken.
Zo iddquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:38 schreef Takkembah het volgende:
wtf op zulke hakken door Parijsrespect
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:58 schreef Saphia het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)o_s_uit__.html?p=2,2
Shiloh, het 3-jarige dochtertje van Brad Pitt en Angelina Jolie, heeft ruim 7000 euro uitgegeven tijdens een shopdagje in Parijs.
Volgens een bron haalde Shiloh haar neus op voor meisjeskleding. "Ze liep meteen door naar de jongensafdeling. Ze is niet geïnteresseerd in rokjes en jurkjes. Wel slaagde ze in de Bonpoint-winkel voor een knalgele jeans."![]()
![]()
Vader Brad vond het geen probleem om met zijn creditcard te zwaaien. Zelf gaf hij ook nog eens 3000 euro uit. Vrouwlief Angelina was niet van de partij. De actrice is druk met de opnames voor de film The Tourist.
Truequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:30 schreef Franneh het volgende:
Achja voor hun is dat 70 euro ofzo..
Mini Baileyquote:
Jezus Brad kan ook geen afstand doen van die vieze baardquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:28 schreef Takkembah het volgende:
Fam Pitt weer terug in Venetie
[ afbeelding ]
Mijn idee; als ik hem zie krijg ik altijd het idee van een enórme macho die wel even duidelijk zal laten weten dat hij de baas in huis is. Bovendien vind ik hem de uitstraling van een ijsklomp hebben, totáál geen warmte.quote:
Mee eensquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:20 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Mijn idee; als ik hem zie krijg ik altijd het idee van een enórme macho die wel even duidelijk zal laten weten dat hij de baas in huis is. Bovendien vind ik hem de uitstraling van een ijsklomp hebben, totáál geen warmte.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:30 schreef DesertRose het volgende:
[..]
Mee eensDie man heeft trouwens enorme sterke genen. Vind de baby echt heel erg veel op hem lijken. Net als zijn andere dochter. Griezelig
Hihi,quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:05 schreef ChatGirl het volgende:
Boris Becker, Lily Becker- Kerssenberg en baby Amadeus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
arm kind, t zal je maar gezegd wordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Anna Ermakova, de dochter van Boris en Angela Ermakova:
[ afbeelding ]
Ik vind haar een beejte lijken op Marijke Helwegen
Idd, wát een sterke genen heeft die ventquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:43 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:03 schreef Melochan het volgende:
[..]
Idd, wát een sterke genen heeft die ventDie vrouw is dus Angela? De moeder van Anna?! Oh christ
dat is imo geen geslaagde mix gewordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:43 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Met haar moet je anders ook geen ruzie maken las ik een tijdje terug in een interview in de Graziaquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:20 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Mijn idee; als ik hem zie krijg ik altijd het idee van een enórme macho die wel even duidelijk zal laten weten dat hij de baas in huis is. Bovendien vind ik hem de uitstraling van een ijsklomp hebben, totáál geen warmte.
Wat lijkt ze op haar vaderquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:43 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is het eerste wat ik denk als ik hem zie eigenlijk, brrr opgefokte kerelquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:19 schreef rena het volgende:
[..]
Met haar moet je anders ook geen ruzie maken las ik een tijdje terug in een interview in de GraziaAgressief typje ook wel.
Helena en Tim zijn mijn favo celebrity koppel, die kindjes zijn ook zo tofquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Helena Bonham Carter met Nell, geinige stijl:
[ afbeelding ]
Volgens het bericht moet het kind 2 zijn. Ze ziet er wel flink uit voor die leeftijd?!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Helena Bonham Carter met Nell, geinige stijl:
[ afbeelding ]
Volgens het bericht moet het kind 2 zijn. Ze ziet er wel flink uit voor die leeftijd?!
Ik had het over haarquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik denk als ik hem zie eigenlijk, brrr opgefokte kerel
Dat weet zequote:
lelijk kind zeg die Mercy. Beetje een miskoop van Madonna.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
lelijk kind zeg die Mercy. Beetje een miskoop van Madonna.
[..]
[..]
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |