quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:50 schreef J-net het volgende:
Zou Shiloh nog steeds in haar 'John' fase zitten?

Haha, nu je het zegt!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:22 schreef Dandilion het volgende:
die muts van Shiloh, das toch een monchichi aapje van de 80's
[ afbeelding ]

Krijg je een dochter met supergoeie genen, denk je er lekker mee te kunnen tutten, jurkjes, jasjes, schoentjes, strikken, staartjes... wil ze John heten en draagt ze trainingspakken en een muts met orenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:50 schreef J-net het volgende:
Zou Shiloh nog steeds in haar 'John' fase zitten?
Ze wordt echt wel supermooi later denk ik; vind het nu al een onwijs mooi kind. Ook Zahara heeft het in zich om prachtig te worden.

ja dan was het een zwarte aap hahhahahahahahhahaquote:Op woensdag 17 februari 2010 04:41 schreef bascross het volgende:
Eigenlijk zou dat donkere kindje die muts op moeten hebben.

quote:Op woensdag 17 februari 2010 04:41 schreef bascross het volgende:
Eigenlijk zou dat donkere kindje die muts op moeten hebben.

Neem het niet zo serieus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:07 schreef alors het volgende:
[..]
ja dan was het een zwarte aap hahhahahahahahhaha
 Het was gewoon een flauw grapje.
  Het was gewoon een flauw grapje.

Ze hebben altijd enorm veel plezier op foto's, lijkt het wel.
 Ze hebben altijd enorm veel plezier op foto's, lijkt het wel.

Mijn ideequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:05 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij zijn de Affleck/garners echt zo'n leuk gezinnetjeZe hebben altijd enorm veel plezier op foto's, lijkt het wel.
 . Die meisjes groeien volgens mij echt wel heel stabiel op.
. Die meisjes groeien volgens mij echt wel heel stabiel op.

waar zijn haar prachtige krullen??????????
  waar zijn haar prachtige krullen??????????

Is het niet de muts die de Bloodhoudgang draagt in de van The Bad Touch?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:22 schreef Dandilion het volgende:
die muts van Shiloh, das toch een monchichi aapje van de 80's

quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is het niet de muts die de Bloodhoudgang draagt in de van The Bad Touch?
 Die is glad en plat, en die van John is fluffy en heeft echt patroon in het vachtje
  Die is glad en plat, en die van John is fluffy en heeft echt patroon in het vachtje  

Ik kom tegenstrijdige berichten tegen...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:25 schreef emss het volgende:
is Knox niet veel te jong om al te wisselen??? Hij mist dezelfde tand als Shiloh.... en dit kind lijkt een stuk ouder dan 19 maanden... ik vind hem ook niet op die andere foto's lijken (paar posts hierboven)... volgens mij is het het kind van 1 van de begeleiders ofzo...

Op die tweede link zie je duidelijk t zelfde kind als op de eerste fotos en dat moet wel Shiloh / John zijn:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:27 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik kom tegenstrijdige berichten tegen...
Perez zegt Knox
http://perezhilton.com/2010-02-18-say-hello-to-knox-jolie-pitt
celebrity baby scoop zegt Shiloh (alhoewel de link ook Knox zegt)
http://www.celebritybabys(...)ie-spotted-with-knox
Ik zelf vind de gezichten van Knox en Shiloh niet echt overeen komen. 'Knox' (die foto dan) heeft hele andere lippen dan Shiloh. En ik vind het kind juist weer te klein voor een kind van 3 1/2..
Maar we wachten gewoon af

Kijk maar naar papa Pitt: andere blouse (grijs ipv zwart) en andere jas (kort ipv lang)
 Kijk maar naar papa Pitt: andere blouse (grijs ipv zwart) en andere jas (kort ipv lang) wat een cool kind
 wat een cool kind   

dit kan toch ook niet shiloh zijn .. dat is gewoon een jongenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:10 schreef kvd het volgende:
Knox Jolie-Pitt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ironisch niet echt, aangezien vader helemaal gek van Peter Pan was.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:36 schreef gifkwal het volgende:
Prince en Blanket Jackson met vrij ironische verkleedkleren...
[ afbeelding ]

Daarom noem ik het juist ironisch.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ironisch niet echt, aangezien vader helemaal gek van Peter Pan was.

Als het hem is, dan vind ik hem er niet helemaal fris uitzien, of ligt dat aan mij?
 Als het hem is, dan vind ik hem er niet helemaal fris uitzien, of ligt dat aan mij? 

Francesca!quote:Op zondag 21 februari 2010 14:21 schreef kvd het volgende:
Jason Bateman en Francesca
[ afbeelding ]
En als laatste Angelina met waarschijnlijk KnoxAls het hem is, dan vind ik hem er niet helemaal fris uitzien, of ligt dat aan mij?
[ afbeelding ]

Geweldig, die dochters van The Edge, vooral die jongste, hebben helemaal zijn uitgestreken gezicht!
  Geweldig, die dochters van The Edge, vooral die jongste, hebben helemaal zijn uitgestreken gezicht!

Euhmm...die oudste is een meisje (Sian) die jongste is een jongen (Levi)quote:Op maandag 22 februari 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:Geweldig, die dochters van The Edge, vooral die jongste, hebben helemaal zijn uitgestreken gezicht!

Ohquote:Op maandag 22 februari 2010 10:22 schreef kvd het volgende:
[..]
Euhmm...die oudste is een meisje (Sian) die jongste is een jongen (Levi)

. Maar eh... een gezond blosje op de wangen zou ze niet misstaan.
. Maar eh... een gezond blosje op de wangen zou ze niet misstaan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |