Met haar moet je anders ook geen ruzie maken las ik een tijdje terug in een interview in de Graziaquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:20 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Mijn idee; als ik hem zie krijg ik altijd het idee van een enórme macho die wel even duidelijk zal laten weten dat hij de baas in huis is. Bovendien vind ik hem de uitstraling van een ijsklomp hebben, totáál geen warmte.
Wat lijkt ze op haar vaderquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Anna Ermakova, de dochter van Boris en Angela Ermakova:
[ afbeelding ]
Ik vind haar een beejte lijken op Marijke Helwegen
Dat is het eerste wat ik denk als ik hem zie eigenlijk, brrr opgefokte kerelquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:19 schreef rena het volgende:
[..]
Met haar moet je anders ook geen ruzie maken las ik een tijdje terug in een interview in de GraziaAgressief typje ook wel.
Helena en Tim zijn mijn favo celebrity koppel, die kindjes zijn ook zo tofquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Helena Bonham Carter met Nell, geinige stijl:
[ afbeelding ]
Volgens het bericht moet het kind 2 zijn. Ze ziet er wel flink uit voor die leeftijd?!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Helena Bonham Carter met Nell, geinige stijl:
[ afbeelding ]
Volgens het bericht moet het kind 2 zijn. Ze ziet er wel flink uit voor die leeftijd?!
Ik had het over haarquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik denk als ik hem zie eigenlijk, brrr opgefokte kerel
Dat weet zequote:
lelijk kind zeg die Mercy. Beetje een miskoop van Madonna.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
lelijk kind zeg die Mercy. Beetje een miskoop van Madonna.
[..]
[..]
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |