abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 mei 2010 @ 12:27:40 #76
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_81248071
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:05 schreef sp3c het volgende:

[..]

oetlul?

niet nodig
dat is zijn username

daarom schreef ik het ook met hoofdletter O, en een ( ) erachter....

_!
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  Moderator maandag 10 mei 2010 @ 12:53:24 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_81248940
ow lol wtfok!

wat een kutusername

ik herstel het na het eten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 10 mei 2010 @ 13:10:07 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_81249615
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:26 schreef GrotePierFR het volgende:

[..]

Dat is nou precies de reden waarom ik hier nooit meer kom. De DEF-ers kunnen niet goed omgaan met andere meningen die haaks staan op die van hun.

# Wat moet je vooral niet doen!

# Ook hier gelden de algemene FOK! regels.
# Heb respect voor elkaar, maar ook voor elkanders mening.

De modjes en de die-hard users zijn 2 handen op één buik. Niet iets wat je verlangt van fok.
een vluchtige kijk in je postgeschiedenis suggereert toch wat anders

ik zie je in een handvol topics je haakse mening geven en waar je toch vrij nette reacties op lijkt te krijgen
  Moderator maandag 10 mei 2010 @ 13:23:38 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_81250167
quote:
Op maandag 10 mei 2010 04:56 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Jouw ultieme wapen, staat er. Het hoe en waarom mag ik volgens mij zelf uitmaken. Mocht iemand dan denken "waarom zegt die jongen dat toch" dan kan ik er gewoon antwoord op geven, desgevraagd.
er word ook gevraagd om serieuze reacties, een pijpbom met mesjes erin is dat niet, dat geloof ik voor geen seconde
het is een terreurwapen bedoelt om vooral veel mensen zonder helm of scherfvest die ergens op een feestje op een kluitje staan (burgers) te verminken ... over het algemeen het ultieme wapen voor terroristen

weet jij ook, daarom post je het want je zit graag naar een bepaalde reactie te vissen

flamebait

geen idee of dat de reden is dat het is verwijderd maar dat zou voor mij de reden zijn om het te verwijderen
quote:
[..]

Er zijn idd veel trolls hier. Maar denk je niet dat de posture van bepaalde personen die hier modereren daar iets mee te maken heeft? Volgens mij trekt dat juist mensen aan die alleen hier komen om reacties uit te lokken.
spreek je nu voor jezelf?

want dat is nu een indruk waar ik me niet aan kan onttrekken
quote:
Nu is het natuurlijk wel zo dat bepaalde lieden iedere mening die tegenover die van hen staat al trollerig vinden, onder het mom van 'dit is DEF, dus wie het niet eens is met de militairen die trollt'.

Ik verbaas me echt over het feit dat Danny dit militaire ghetto op FOK maar laat voortetteren. En ik vraag me ook af hoe jij hier over denkt. Met jou valt doorgaans te praten en ik kan me moeilijk aan de indruk onttrekken dat je soms ook denkt of het wel helemaal goed gaat met je collega's.

Hoef je verder geen antwoord op te geven hoor, hou de rijen vooral gesloten. Maar ik wou het wel even kwijt.
ja met mij valt best te praten vind ik

met jou niet, je komt hier om de maand roepen dat andere meningen niet getolereerd worden maar je maakt het nooit hard, ik vraag daar regelmatig om
als we het forum voor zichzelf laten spreken en gewoon de bovenste 10 of 20 topics doorbladeren dan ontstaat er toch een heel ander plaatje dan hetgeen jij probeert te schetsen want ik zie wel andere meningen en de reactie die daar volgens jou op zou moeten volgen kan ik zo snel niet vinden

zeker voor Fok! gaat het er nog netjes (tam haast) aan toe hier

en dat je hier ongefundeerd probeert mij en mijn collega's tegen elkaar uit te spelen vind ik al helemaal niet netjes
  FOK!fotograaf maandag 10 mei 2010 @ 23:09:43 #80
145146 Andyy
pi_81277204
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:27 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

dat is zijn username

daarom schreef ik het ook met hoofdletter O, en een ( ) erachter....

_!
_!
  maandag 10 mei 2010 @ 23:21:26 #81
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_81277866
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

een vluchtige kijk in je postgeschiedenis suggereert toch wat anders

ik zie je in een handvol topics je haakse mening geven en waar je toch vrij nette reacties op lijkt te krijgen
Een vluchtige kijk in jouw postgeschiedenis suggereert ook wat anders.
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 04:34:45 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_81283464
'nee jij moet je spruitjes opeten!'
ik geloof dat dat de laatste keer was dat ik discussies won door simpelweg de tegenstander zijn/haar argumenten net zolang om te draaien tot ik zonder eten naar bed moest

anders dan wat?
en wat suggereert het dan wel niet?
suggereert een vluchtige blik in mijn postgeschiedenis iets anders over de gequote post ivm jouw postgeschiedenis? hoe dan? en wat dan?

I'd challenge you to a battle of wits, but I see you are unarmed
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 04:53:32 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_81283485
echt serieus hoor, ik snap niet wat je probeert te zeggen
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:17:09 #84
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_81286362
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

er word ook gevraagd om serieuze reacties, een pijpbom met mesjes erin is dat niet, dat geloof ik voor geen seconde
Serieuze reacties als deze?
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:59 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
het is een terreurwapen bedoelt om vooral veel mensen zonder helm of scherfvest die ergens op een feestje op een kluitje staan (burgers) te verminken ... over het algemeen het ultieme wapen voor terroristen
In de situatie zoals die nu is wel ja. Maar met het opkomende fascisme en de groeiende tegenstellingen zou ik er niet heel raar van opkijken wanneer dergelijke wapens een comeback maken in de handen van mensen zonder militaire training die elkaar bestrijden.
quote:
weet jij ook, daarom post je het want je zit graag naar een bepaalde reactie te vissen

flamebait
Absoluut NIET.

Het is alleen flamebait in de ogen van mensen die schijnbaar het schuim op de mond staat wanneer iemand in hun zwart/wit gefilterde ogen de kant van 'de terroristen' kiest.
quote:
geen idee of dat de reden is dat het is verwijderd maar dat zou voor mij de reden zijn om het te verwijderen
Dan zou je mooi fout zitten dus.
quote:
spreek je nu voor jezelf?
Ik doe een observatie die iedereen hier met twee vingers in de neus kan doen.
quote:
want dat is nu een indruk waar ik me niet aan kan onttrekken
Wellicht is vooringenomenheid toch besmettelijk?
quote:
ja met mij valt best te praten vind ik
klopt, al is dit wel een van je slechtere replies.
quote:
met jou niet, je komt hier om de maand roepen dat andere meningen niet getolereerd worden maar je maakt het nooit hard, ik vraag daar regelmatig om
Heb je wat linkjes naar eerdere FB topics? Dan doe ik dat even voor je.
quote:
als we het forum voor zichzelf laten spreken en gewoon de bovenste 10 of 20 topics doorbladeren dan ontstaat er toch een heel ander plaatje dan hetgeen jij probeert te schetsen want ik zie wel andere meningen en de reactie die daar volgens jou op zou moeten volgen kan ik zo snel niet vinden
FB topic links, en ik fix het voor je.
quote:
zeker voor Fok! gaat het er nog netjes (tam haast) aan toe hier
Bullshit
quote:
en dat je hier ongefundeerd probeert mij en mijn collega's tegen elkaar uit te spelen vind ik al helemaal niet netjes
Het onderscheid is zeer evident, al zie ik dat je vandaag een mindere dag hebt.

Maar je hebt wat credit.
Intelligent, but fucked up.
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 11:46:26 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_81289251
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Serieuze reacties als deze?
nee die had ook weggemoeten
quote:
[..]

[..]

In de situatie zoals die nu is wel ja. Maar met het opkomende fascisme en de groeiende tegenstellingen zou ik er niet heel raar van opkijken wanneer dergelijke wapens een comeback maken in de handen van mensen zonder militaire training die elkaar bestrijden.
[..]

Absoluut NIET.

Het is alleen flamebait in de ogen van mensen die schijnbaar het schuim op de mond staat wanneer iemand in hun zwart/wit gefilterde ogen de kant van 'de terroristen' kiest.
[..]

Dan zou je mooi fout zitten dus.
hahaha ik geloof er geen bal van

als je nu pijpbom had gezegd dan had je nog kunnen doen als of maar die schermesjes gaan erin om mensen te verminken
quote:
[..]

Ik doe een observatie die iedereen hier met twee vingers in de neus kan doen.
ik ook, jij sprak voor jezelf
quote:
[..]

Wellicht is vooringenomenheid toch besmettelijk?
misschien heb ik het van je overgenomen?
quote:
[..]

klopt, al is dit wel een van je slechtere replies.
nee hoor, feiten zijn feiten
quote:
[..]

Heb je wat linkjes naar eerdere FB topics? Dan doe ik dat even voor je.
[..]

FB topic links, en ik fix het voor je.
kan nix vinden, misschien was het iemand anders ... mijn fout

laatste keer dat ik het zag was iig in NWS
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik verbaas me met regelmaat over de achterlijkheid op en vanuit het DEF forum, maar iedere gestorven NL militair aangrijpen om nog maar eens een punt te maken wordt ook vermoeiend.
grijp je zelf de dood van die militairen aan om je punt te maken
quote:
[..]

Bullshit
klik maar, er is weinig aan de hand en er worden gewoon dingen geroepen die de DEF mensen niet bepaald welgevallig zijn
quote:
[..]

Het onderscheid is zeer evident, al zie ik dat je vandaag een mindere dag hebt.

Maar je hebt wat credit.
ik heb geen mindere dagen
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:00:38 #86
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_81289791
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

[..]

als je nu pijpbom had gezegd dan had je nog kunnen doen als of maar die schermesjes gaan erin om mensen te verminken
No shit sherlock

Maar daarom is het nog niet direct zo dat ik insinueer er onschuldige burgers mee te willen verwonden, of erger. Dat is toch echt iets wat jullie zelf invullen.

Toegegeven, ik had het handiger kunnen verpakken. Ik vind dat echter geen reden om de post te verwijderen zoals dat gedaan is, alsof ie er nooit stond.
quote:
Lijkt me sterk. Denk eerder van één van je collega's.

[..]
quote:
Dit betreft meningen, geen feiten. Voor zover je je beriep op feiten zat je er faliekant naast door het te gooien op de vraag om serieuze reacties.
quote:
Ik doelde meer op het feit dat er hier wel vaker vreemd gemodereerd is.
quote:
Zoek en gij zult vinden.

Aangezien de mensen waaraan die reactie gericht was het naar alle waarschijnlijkheid met me eens zijn mbt de moderatie alhier greep ik dat punt aan om duidelijk te maken dat dit los zou moeten staan van de manier waarop je met ernstige feiten omgaat. Dus niet gaan zuigen n.a.v. de dood van een jongen om bepaalde mensen hier te kunnen sarren.

Kortom: het was geen sneer naar jullie toe, want ik heb er nooit een geheim van gemaakt hoe ik over het niveau van bepaalde mods hier denk. Daarvoor hoef ik geen dode militair aan te grijpen.

Nogmaals: zoek en gij zult vinden. Lafjes, dat wel.
quote:
klik maar, er is weinig aan de hand en er worden gewoon dingen geroepen die de DEF mensen niet bepaald welgevallig zijn
Ehm... dat kun je wel zeggen, maar wie weet wat voor reacties er nog meer verwijderd zijn? Er staat namelijk geen *knip* - reactie verwijderd door wie dan ook. De reacties verdwijnen gewoon en ik mag nog blij zijn dat jij het fatsoen hebt uberhaupt te reageren.

We weten ondertussen nog steeds niet wie die reactie heeft verwijderd, en als dit representatief is voor de manier van modden hier, dan denk ik dat de zichtbare reacties weinig zinnigs zeggen over de manier waarop hier gemodereerd wordt.

Reacties verdwijnen gewoon alsof ze er nooit geweest zijn namelijk.
quote:
Dit lijkt me een tactische misser, maar dat moet de toekomst nog uitwijzen. Maar mijn complimenten voor de manier waarop je de lat voor jezelf zo hoog legt
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 12:19:40 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_81290571
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:00 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

No shit sherlock

Maar daarom is het nog niet direct zo dat ik insinueer er onschuldige burgers mee te willen verwonden, of erger. Dat is toch echt iets wat jullie zelf invullen.

Toegegeven, ik had het handiger kunnen verpakken. Ik vind dat echter geen reden om de post te verwijderen zoals dat gedaan is, alsof ie er nooit stond.
er worden op heel fok! posts verwijderd

de mod in kwestie zal wel ff weinig tijd hebben gehad of het waren er erg veel
doe ik in NWS ook wel is
quote:
[..]

Ik doelde meer op het feit dat er hier wel vaker vreemd gemodereerd is.
het is een voorttetterend militair ghetto waar Danny een einde aan moet maken

dan doel je niet enkel op vreemde moderaties maar op het hele ding
quote:
[..]

Zoek en gij zult vinden.

Aangezien de mensen waaraan die reactie gericht was het naar alle waarschijnlijkheid met me eens zijn mbt de moderatie alhier greep ik dat punt aan om duidelijk te maken dat dit los zou moeten staan van de manier waarop je met ernstige feiten omgaat. Dus niet gaan zuigen n.a.v. de dood van een jongen om bepaalde mensen hier te kunnen sarren.

Kortom: het was geen sneer naar jullie toe, want ik heb er nooit een geheim van gemaakt hoe ik over het niveau van bepaalde mods hier denk. Daarvoor hoef ik geen dode militair aan te grijpen.

Nogmaals: zoek en gij zult vinden. Lafjes, dat wel.
ik heb gezocht maar ik kon het niet vinden, dat geef ik ook gewoon toe daar is nix laf aan vind ik

die reactie in NWS stond me iig nog vers in het geheugen en daardoor dacht ik dat je dat wel vaker deed want je greep de dood van die jongens wel degenlijk aan om ff te roepen hoe achterlijk het er hier wel niet aan toe gaat

dit komt om de zoveel tijd terug, schijnbaar niet door jou en niemand kan het onderbouwen
quote:
[..]

Ehm... dat kun je wel zeggen, maar wie weet wat voor reacties er nog meer verwijderd zijn? Er staat namelijk geen *knip* - reactie verwijderd door wie dan ook. De reacties verdwijnen gewoon en ik mag nog blij zijn dat jij het fatsoen hebt uberhaupt te reageren.

We weten ondertussen nog steeds niet wie die reactie heeft verwijderd, en als dit representatief is voor de manier van modden hier, dan denk ik dat de zichtbare reacties weinig zinnigs zeggen over de manier waarop hier gemodereerd wordt.

Reacties verdwijnen gewoon alsof ze er nooit geweest zijn namelijk.
dat laatste gebeurt overal

en dit is wel een heel erg zwaktebod, het is een voorttetterend militair ghetto waarvan je geen idee hebt waarom Danny het openlaat en dat het er vrij tam aan toe gaat allemaal is bullshit

en het bewijs hiervoor zijn posts die misschien eventueel verwijdert zijn zonder dat iemand ze heeft kunnen zien?

serieus, klik wat topics, lees je een beetje in etc.
van mij mag het best wat feller af en toe (nee lightning_nl jij niet nee)
quote:
[..]

Dit lijkt me een tactische misser, maar dat moet de toekomst nog uitwijzen. Maar mijn complimenten voor de manier waarop je de lat voor jezelf zo hoog legt
nee hoor, de rest van de wereld heeft wel is betere dagen dan mij maar die van mij zijn altijd van hetzelfde hoge niveau
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 12:41:44 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_81291398
maar begrijp ik het trouwens goed dat jij problemen hebt met de mods omdat ze er zo snel bij zijn met het verwijderen van posts dat het subforum er op het eerste oog heel rustig en tam uitziet?

wat een vreemd compliment?
pi_81335735
Dag modjes

Ik wil jullie vragen om dit topic even in de gaten te houden omdat ik gezien de ervaringen in DEF eigenlijk al haast verwacht dat het wel eens uit de hand zou kunnen lopen en/of offtopic zou kunnen gaan ondanks mijn N.B. onderaan.
"I support the troops but am against the war"

Merci!
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:38:45 #90
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_81335857
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:19 schreef sp3c het volgende:

die reactie in NWS stond me iig nog vers in het geheugen en daardoor dacht ik dat je dat wel vaker deed want je greep de dood van die jongens wel degenlijk aan om ff te roepen hoe achterlijk het er hier wel niet aan toe gaat
Dat riep ik omdat dit volgens mij de reden is dat mensen er soms genoegen in scheppen het extra in te wrijven.

Ik heb geen dode militair nodig om algemeen bekende feiten onder de aandacht te brengen, maar hier vielen die twee inderdaad samen.
quote:
dat laatste gebeurt overal
Ik heb nog NOOIT een reactie van mij verwijderd gezien. Wel geknipt. Dit is het enige subforum waar ik reacties spontaan heb zien vervliegen.
quote:
en dit is wel een heel erg zwaktebod, het is een voorttetterend militair ghetto waarvan je geen idee hebt waarom Danny het openlaat en dat het er vrij tam aan toe gaat allemaal is bullshit
Ik vind de manier waarop de mods zich hier opstellen niet bepaald tam.
quote:
en het bewijs hiervoor zijn posts die misschien eventueel verwijdert zijn zonder dat iemand ze heeft kunnen zien?
Het feit dat dit niet iets nieuws is. Ik kan me nog wel wat voorvallen herinneren waarbij uiterst selectief gemodereerd werd.
quote:
dit komt om de zoveel tijd terug, schijnbaar niet door jou en niemand kan het onderbouwen
ik vroeg niet voor niets naar links naar eerdere FB topics. Want dan kan ik het wel degelijk onderbouwen.
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:49:56 #91
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_81338850
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

[..]

[..]

ik ook, jij sprak voor jezelf
[..]

[..]

[..]

laatste keer dat ik het zag was iig in NWS
[..]

[..]

[..]

Serieus, ik wil niet trollen, maar users uitlachen en veelvuldig de smiley gebruiken als MOD vind ik laag bij de grond.

Het zou je sieren als je je fatsoenlijk ging gedragen, fatsoenlijk op dien wijze dat dat men van een moderator kan verwachten.

Dat je users aanvalt als ze zich niet naar jouw mening schikken, en dat je nooit je mening bijstelt (in al jouw posts die ik heb gelezen ben ik dat nog niet tegen gekomen, gaarne een link waar dat wel uit blijkt) in dit sub-forum; past niet bij iemand die zich met een vermeende serieuze instelling inzet voor het FOK-forum.
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:45:52 #92
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_81341396
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:49 schreef GrotePierFR het volgende:

[..]

Serieus, ik wil niet trollen, maar users uitlachen en veelvuldig de smiley gebruiken als MOD vind ik laag bij de grond.

Het zou je sieren als je je fatsoenlijk ging gedragen, fatsoenlijk op dien wijze dat dat men van een moderator kan verwachten.

Dat je users aanvalt als ze zich niet naar jouw mening schikken, en dat je nooit je mening bijstelt (in al jouw posts die ik heb gelezen ben ik dat nog niet tegen gekomen, gaarne een link waar dat wel uit blijkt) in dit sub-forum; past niet bij iemand die zich met een vermeende serieuze instelling inzet voor het FOK-forum.
Situationeel afhankelijk wordt gereageeerd...ik vind het ook triest dat users soms zo enorm kunnen trollen om het trollen.. tsjah. Zolang een Mod het bij een gebruik van smily's houd en af en toe een lachje heeft.. geen probleem. Hij valt ze daarnaast niet aan, hij spreekt ze erop aan.

Door bepaalde bezoekers van Def is soms een wat ander optreden vereist.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 16:01:55 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_81344986
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:49 schreef GrotePierFR het volgende:

[..]

je wil wel trollen en als users zichzelf te kakken zetten dan moet ik lachen ... het is niet anders
quote:
quid pro quo

[/quote]

ik zit dan ook nooit fout, wtfok! kan ik daar nou aan doen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 16:06:01 #94
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_81345178
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Dat riep ik omdat dit volgens mij de reden is dat mensen er soms genoegen in scheppen het extra in te wrijven.

Ik heb geen dode militair nodig om algemeen bekende feiten onder de aandacht te brengen, maar hier vielen die twee inderdaad samen.
het was compleet ongerelateerd

je greep de dood van die jongens aan om nog ff te roepen hoe achterlijk het hier wel niet is, precies hetgeen waar je moe van zegt te worden
quote:
[..]

Ik heb nog NOOIT een reactie van mij verwijderd gezien. Wel geknipt. Dit is het enige subforum waar ik reacties spontaan heb zien vervliegen.
ik doe dat altijd als ik het geen note waard vind
quote:
[..]

Ik vind de manier waarop de mods zich hier opstellen niet bepaald tam.
[..]

Het feit dat dit niet iets nieuws is. Ik kan me nog wel wat voorvallen herinneren waarbij uiterst selectief gemodereerd werd.
welke dan?
quote:
[..]

ik vroeg niet voor niets naar links naar eerdere FB topics. Want dan kan ik het wel degelijk onderbouwen.
moet ik het nu voor jou gaan zoeken
pi_81345406
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Dag modjes

Ik wil jullie vragen om dit topic even in de gaten te houden omdat ik gezien de ervaringen in DEF eigenlijk al haast verwacht dat het wel eens uit de hand zou kunnen lopen en/of offtopic zou kunnen gaan ondanks mijn N.B. onderaan.
"I support the troops but am against the war"

Merci!
Nog even in de herhaling dan maar.
There is no love sincerer than the love of food.
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 16:14:14 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_81345538
jaja ik zag hem
  † In Memoriam † zaterdag 15 mei 2010 @ 13:37:55 #97
230491 Zith
pls tip
pi_81455311
'Dagboek van onze Helden'

Beetje extreme reactie.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_81464654
Waar is mijn post gebleven

zaterdag 15 mei 2010 @ 19:02:13 #99
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_81464701
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:00 schreef gelly het volgende:
Waar is mijn post gebleven

blijkbaar weg gehaald he, nogal retorische vraag